että tämä on oikein ja tämä on väärin? Haluaa valita sen oikean, mut se ei sitten johdakaan mihinkään. Valitsee väärän se johtaa yleensä vielä pahempaan tilanteeseen. Niin, pidemmän päälle tulee sellanen, että mitä varten tekis enää mitään jos hommat ei vaan luista. Etsii jotain mitä ei koskaan löydä.
Tiedätkö kun on sellanen sisäinen ääni,
16
695
Vastaukset
- Anonyymi
Niin mitäpä siinä sitten tekee? Pitää kiinni lupaamastaan niin saa runtua. Suojelee itseään ja rikkoo lupauksen, saa runtua. Suostuu mukautumaan toisten toiveisiin ja on onneton, koska näkee muiden saavan haluamansa ja onnen. Ei suostu mukautumaan toisten toiveisiin ja saa osakseen paheksuntaa ja vittuilua.
Ei minulla ole ratkaisua tähän, mutta huomio, jonka perusteella osalle on sallittua saada haluamansa ja osalle yritetään kertoa mitä heidän pitäisi haluta.- Anonyymi
Ratkaisu on yksinkertainen! Toiminnan vaihtoehtoja on tuollaisessa tilanteessa aina enemmän kuin kaksi! 😍
Se kolmas tai neljäs toiminnan vaihtoehto tuntuu todennäköisesti oikealta. ☺️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ratkaisu on yksinkertainen! Toiminnan vaihtoehtoja on tuollaisessa tilanteessa aina enemmän kuin kaksi! 😍
Se kolmas tai neljäs toiminnan vaihtoehto tuntuu todennäköisesti oikealta. ☺️Ei se ole aina niin yksinkertaista. Esimerkiksi se, että aiemmin suhtauduin neutraalisti maahanmuuttoon ja olin kiinnostunut eri kulttuureista ja matkustamisesta. Ei minulla ollut sen kummemmin asenteita muuata tänne saapuneita kohtaan, koska en liiemmin ollut heidän kanssaan tekemisissä. En tiedä mistä johtuu, että muutama vuosi sitten eräistä kulttuureista saapuvat maahanmuuttajat alkoivat hyökkiä minua kohtaan ja nyt tänäänkin, kun kävin lähikaupassa ohitseajavasta autosta, jossa oli useampi arabipiirteiseltä näyttävä mies, osoitettiin minua kohti ase/ampumiselettä.
Kuitenkin minun ilmeisesti oletetaan olevan erittäin maahanmuutto myönteinen enkä käsitä mistä kyseinen käsitys on muodostunut.
Summa summarum. Eivät omat asenteet, teot saatika aikeet paina vaakakupissa, jos joutuu esimerkiksi tietyn ihmisryhmän häirinnän kohteeksi. Myös onat asenteet muokkautuvat. Periaatteessa humanisti minussa vakuuttaa, että jokaisella on ihmisarvo ja heitä tulisi kohdella tasavertaisesti, oma minuus joka on joutunut kokemaan uhkaa ja pelottelua heidän taholtaan toteaa vihaavansa heitä. Kolmas vaihtoehto on välttää heitä viimeiseen saakkaa ja olla alistumatta vallitseviin olosuhteisiin ja pakottamiseen. Neljäs vaihtoehto on sini-mustaanliikkeeseen liittyminen. Heidän linjansa on tosin joiltakin osin aivan liian jyrkkä mielipiteisiini nähden.
Mitä taasen rakkauteen tulee niin jokainen rakastakoon ketä rakastaa . Toisaalta arvostan myös sitä ettei minua yritetä pakottaa rakastamaan jotakuta, jota en rakasta. Sama ystävyydessä.
Spiritualistinen maailmankuva ja heidän näkemyksensä joita on yritetty pakottaa minulle, eivät vastaa uskomuksiani. En tiedä millä perusteella on niin suuri merkitys avoimesti tunnustaa jotakin uskontoa tai new-agea yms. Kohtalon johdatukseen en usko ellei tapahdu vähintäänkin pienoista ihmettä rakkauden ja ihmissuhteiden sekä työn puolella.
Siinä kohtaa, kun ennustajat, tarot-tulkitsijat ja ties ketkä päättävät ryhtyä jonkinlaiseen "sinun on pakko toimia mielemme mukaisesti TAI - meininkiin" Tai ulkopuolelta yritetään väkisin vakuuttaa, että kyllä tässä nyt on elämäntehtäväsi tai sielunkumppanisi tai ties mitä soopaa, niin kyllä minullakin palaa pinna. Puhumattakaan siitä, että asuu naapurustossa, jossa olekelu on monin tavoin helvetillistä.
Keropa siinä vaihtoehdot? Tällä hetkellä työskentelen kaikin tavoin sen eteen, että pääsen vaihtamaan asuinpaikkaa, löydän työn ja vielä jonakin päivänä heitä joiden kanssa on hyvä olla eikä jatkuvaa inttämistä, lytistämistä ja luulen tietäväni mitä ajattelet ja millainen olet - paskiaisia.
Mielestäni tasapainoinen ihminen ei yritä tietää kenenkään puolesta, mikä olisi toiselle hyväksi ja mitä hän tarvitsee vastoin hänen tahtoaan, jonka jälkeen vaaditaan kiitollisuutta. Siinä kohtaa mennään jo..noh..jätänpä sanomatta missä persoonallisuuden piirteissä liikutaan.
- Anonyymi
Kyllähän meillä on luistanut❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Miten hlvetissä te saatte itsenne tuohon tilanteeseen, että pitää valita?
Eikö se sydän kerro jotain?- Anonyymi
Joskus yhteiskunta antaa olettaa, että jokin vaihtoehto rajallisesta joukosta valintoja tuottaisi onnen ja vastauksia.
Mutta onni voi tulla jostain, mitä kukaan ei ole sinulle koskaan ehdottanut! 😍 Koska kukaan muu ei ehkä ole kaivannut sitä vaihtoehtoa! 🤗 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joskus yhteiskunta antaa olettaa, että jokin vaihtoehto rajallisesta joukosta valintoja tuottaisi onnen ja vastauksia.
Mutta onni voi tulla jostain, mitä kukaan ei ole sinulle koskaan ehdottanut! 😍 Koska kukaan muu ei ehkä ole kaivannut sitä vaihtoehtoa! 🤗Et vastannut kysymykseen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastannut kysymykseen?
En ole aloittaja, siksi en voi vastata siihen.
- Anonyymi
En saa kiinni tästä joten en ihmettele että ei toimi
- Anonyymi
Mies sä oot ihan sekaisin. Ei kaikkea voi ajatella etukäteen, että mitä taoahtuu. Elettävä hetki kerrallaan ja nautittava niistä hetkistä.
- Anonyymi
Vai olitko nää nainen? Vai jottain muuta?
- Anonyymi
en tykkää kenestäkään. Yleensä kun tutustun tulee tosi nopee se voi vttu mene vttuun reaktio
- Anonyymi
Noo, ootahann kun se kerran kolahtaa, niin sitten olet kyykyssä ja alkaa itseesi ja omiin tunteisiisi tutustuminen ihan kunnolla.
Siihen asti, ei tarviikkaan tykätä.
- Anonyymi
Ei varmaan ollu kovin hyvin ilmaistu. Joku varmaan saa jotenkin kiinni ajatuksesta. Teet niin tai näin niin oot väärinpäin.
- Anonyymi
Se ei ole silloin kumpikaan. Siinä on kaksi väärää!
Ystävä sanoi mulle kerran näin ja se oli loistavasti sanottu. Sitä ei aina itse tajua, kun on tällaisessa valintatilanteessa.
Oli kyse mistä vaan, saattaa käydä niin, että käteen jää kaksi väärää. On nieltävä tappio-tappio ja yritettävä hetken päästä uudestaan. Sitä ennen voi yrittää ottaa opiksi.- Anonyymi
Tavallaan juu.
Oikea vaihtoehto harvemmin tuntuu pahalta tai siltä, että joutuu luopumaan jostakin, mutta saa tilalle huonompaa tai, että joutuu toimimaan vastoin moraaliaan ja arvojaan. Silloinkaan ei voi valita, jos ei huomaa vaihtoehdon olemassaoloa tai uudelleen ja uudelleen kohtaa samat vaihtoehdot joista on jo aiemmin kieltäytynyt.
Pätee niin rakkaudessa, kuin muillakin elämän osa-alueilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827066Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267033Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455384Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845218Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605163Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405088Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274575Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163417Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003360