"PAHUUDEN JO AISTII"!!!
"SIIS MISSÄÄN EI AISTI JO OVELLA NIIN PALJON VIHAA,KUIN HELLUNTAIKIRKOSSA"!!!
8
490
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ihme et hellari lahko on suosittua Afrikassa .
. - Anonyymi
"IIN PALJON VIHAA,KUIN HELLUNTAIKIRKOSSA"!!!"
--------------
Miksi te Lutherilaiset vihaatte Helluntalaisia?
"Sananlaskut 29:22). Vaikka suuttumiselle voi joskus olla perusteita, Raamatussa sanotaan, että ne, joilla on jatkuvasti ”vihanpuuskia”, eivät saa ikuista elämää"
https://www.jw.org/fi/raamatun-opetukset/kysymyksia/raamattu-sanoo-vihasta/
Vihanne ei siis todellakaan puhdista sielua vaan se mädättää sen.- Anonyymi00005
Jonkin aikaa näitä ketjuja seuranneena olen laittanut merkille luterilaisiin kohdistuvan vihan ja nimenomaan lapsikasteeseen liittyen. Oli ketjun aihe mikä tahansa uskoon liittyvä kysymys jossakin vaiheessa alkaa luterilaisten pilkkaaminen ja kiroaminen. Se ei kyllä mitenkään anna kuvaa oikeasti uskossa olevasta ihmisestä mutta siihen olen jo tottunut enkä viitsi enää juurikaan edes kommentoida kyseisiä vihanpurkauksia. Rakkautta.
- Anonyymi00007
Linkki näkyy menevän Jehovan todistajien sivulle
- Anonyymi
Nehän on ilkeimpiä ihmisiä mitä maa päällään kantaa. Ja ne jos ketkä on itse syntisiä esim avoliitto.
- Anonyymi00004
Eipä kannata tuomita ketään muuta, ettet itse joutuisi tuomituksi luterilaiset huom.
- Anonyymi00006
Mitähän seurakuntaa tai oppia ketjun avaaja itse edustaa? Ei tästä avauksesta se käy ilmi mutta luterilaisia tässä alettiin heti pilkkaamaan. Joku kirjoittaa helluntaiseurakunnasta niin siitä alkaa luterilaisten pilkkaaminen. Kai tänne muutkin kirjoittelee. Minä olen luterilainen ja olen käynyt helluntalaisten kokouksissa enkä minä siellä ole aistinut sellaista vihaa luterilaisia kohtaan kuin näissä ketjuissa olen huomannut olevan.
- Anonyymi00008
Jutellaanko salaa? 😏 Tsekkaa täältä https://Bridget.hoty.lat/Bridget#/?/?/v1rqwfdc2
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-509168Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite1036528Purra hyökkää nyt suomalaisen duunarin kimppuun teettämällä mamuilla palkatonta työtä
Niinpä niin. Persut duunaripuolue, HAH. Joko alkaa kovapäisinkin persu älyämään, että persut ovat Suomen kansan vastain1236248Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin1434776- 1674616
Purra ehdottaa vaan Tanskan mallia, joka on erittäin hyvä malli
Purra ehdotti helmikuussa Suomeen Tanskan mallia, jossa maahanmuuttajilta vaaditaan työntekoa sosiaalitukien saamiseksi.903199- 1692331
- 652198
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1592156- 531947