Kokouksissa ei saisi puhua kielillä ellei ole tulkkia. Se kuulostaa hullulta ulkopuolisen korvissa. Aikuiset ihmiset mölöttävät siansaksaa, sihisevät ja suhisevat, toistavat yhtä tavua,...
Miksi ette noudata Raamatun ohjeita?
Kielillä puhuminen kokouksissa
15
138
Vastaukset
- Anonyymi
Hylkäämällä Jumalan Sanan ilmoituksen ihminen antautuu saatanan johdatukseen eksyen pimeydessä.
Psalmit 119:105 FB38
”Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.”
Johannes 1:1-2 FB38
”Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala. Hän oli alussa Jumalan tykönä.”
Johannes 1:14 FB38
”Ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme, ja me katselimme hänen kirkkauttansa, senkaltaista kirkkautta, kuin ainokaisella Pojalla on Isältä; ja hän oli täynnä armoa ja totuutta.”
Lihassa ilmestyneen Jumalan Sanan seuraajat eivät pimeydessä vaella.
Johannes 8:12 FB38 (Joh.8:1-20.)
”Niin Jeesus taas puhui heille ( kirjan oppineille ja fariseuksille jotka kiusasivat häntä ) sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".”
Apostoli Pietari kehoittaa ottamaan vaarin Jumalan profetaalisesta sanasta.
2. Pietarin kirje 1:16-19 FB38
”Sillä me emme seuranneet viekkaasti sommiteltuja taruja tehdessämme teille tiettäväksi Herramme Jeesuksen Kristuksen voimaa ja tulemusta, vaan me olimme omin silmin nähneet hänen valtasuuruutensa. Sillä hän sai Isältä Jumalalta kunnian ja kirkkauden, kun tältä ylhäisimmältä kirkkaudelta tuli hänelle tämä ääni: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt".
Ja tämän äänen me kuulimme tulevan taivaasta, kun olimme hänen kanssaan pyhällä vuorella. Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, kunnes päivä valkenee ja kointähti koittaa teidän sydämissänne.”
Valhe profeettoja ja valheen opettajia on ilmaantuva keskuuteenne.
2. Pietarin kirje 1:20-21 FB38
”Ja tietäkää ennen kaikkea se, ettei yksikään Raamatun profetia ole kenenkään omin neuvoin selitettävissä; sillä ei koskaan ole mitään profetiaa tuotu esiin ihmisen tahdosta, vaan Pyhän Hengen johtamina ihmiset ovat puhuneet sen, minkä saivat Jumalalta.”
”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.”
- Anonyymi
Ainoan Tosi Jumalan joka on ilmoittanut Itsensä Sanassa hylkääminen on jättäytymistä paholaisen johdatettavaksi.
Efesolaiskirje 2:1-3 FB38
”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan,
sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
>>>>joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,<<<<<
Johannes 14:24 FB38
”Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
Eksytyksen ilmaantuessa on vain kaksi vaihto ehtoa . Joko pysyä Jumalan Sanan ilmoituksessa ojentautuen sen neuvojen mukaan. Tai olla Jumalan Sanalle tottelematon hyväksymällä valhe.
2. Pietarin kirje 2:1-3 FB38
”Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon.
Ja moni on seuraava heidän irstauksiaan, ja heidän tähtensä totuuden tie tulee häväistyksi; ja ahneudessaan he valheellisilla sanoilla kiskovat teistä hyötyä; mutta jo ammoisista ajoista heidän tuomionsa valvoo, eikä heidän perikatonsa torku.”
2. Timoteuskirje 3:12-13 FB38
”Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi. Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainoan Tosi Jumalan joka on ilmoittanut Itsensä Sanassa hylkääminen on jättäytymistä paholaisen johdatettavaksi.
”Ja Jumala on eläviksi tehnyt teidät, jotka olitte kuolleet rikoksiinne ja synteihinne, joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan,
sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”
>>>>joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,<<<<<
Johannes 14:24 FB38
”Joka ei minua rakasta, se ei pidä minun sanojani; ja se sana, jonka te kuulette, ei ole minun, vaan Isän, joka on minut lähettänyt.”
Eksytyksen ilmaantuessa on vain kaksi vaihto ehtoa . Joko pysyä Jumalan Sanan ilmoituksessa ojentautuen sen neuvojen mukaan. Tai olla Jumalan Sanalle tottelematon hyväksymällä valhe.
2. Pietarin kirje 2:1-3 FB38
2. Timoteuskirje 3:12-13 FB38
”Ja kaikki, jotka tahtovat elää jumalisesti Kristuksessa Jeesuksessa, joutuvat vainottaviksi. Mutta pahat ihmiset ja petturit menevät yhä pitemmälle pahuudessa, eksyttäen ja eksyen.”Ei mikäön valhe ole totuudesta ei pieninkään. Jumalan Henki johdattaa Jeesuksen Kristuksen seuraajaa pyhitykseen ja kaikkeen totuuteen.
Uudestisyntyneessä on Pyhä Henki asumassa uskoon tulosta alkaen (Ef.1:13-14.) Hänessö asuu "voitelu "Totuuden Henki joka johdattaa kaikkeen totuuteen, mikäli ihminen ojentautuu Sanan ilmoituksen mukaan ja tahtoo kasvaa Kristuksen armossa ja tuntemuksessa, terveen Sanan opetuksen yhteydessä .
Ei tarvita etsiä jotakin "uutta voitelua". Jumala tullaan tuntemaan Hänen Sanaansa lukemalla jossa Hän on ilmoittanut Itsensä ja tahtonsa.Lihassa ilmestynyt Jumalan Sana, (Joh.1:1-18.) Jeesus Kristus on ilmoittanut Jumalan.
Johannes 1:18 FB38
”Ei kukaan ole Jumalaa milloinkaan nähnyt; ainokainen Poika, joka on Isän helmassa, on hänet ilmoittanut.”
Johannes 17:3 FB38
”Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.”
1. Johanneksen kirje 2:20-25 FB38
”Teillä on voitelu Pyhältä, ja kaikilla teillä on tieto. En minä ole kirjoittanut teille sentähden, ettette totuutta tiedä, vaan sentähden, että te tiedätte sen ja ettei mikään valhe ole totuudesta.
Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus?
Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan. Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. Minkä te olette alusta asti kuulleet, se pysyköön teissä.
Jos teissä pysyy se, minkä olette alusta asti kuulleet, niin tekin pysytte Pojassa ja Isässä. Ja tämä on se lupaus, minkä hän on meille luvannut: iankaikkinen elämä.”
1. Johanneksen kirje 2:20-25 FB38
1. Johanneksen kirje 2:28 FB38
”Ja nyt, lapsukaiset, pysykää hänessä, että meillä hänen ilmestyessään olisi turva eikä meitä häpeällä karkoitettaisi pois hänen tyköänsä hänen tulemuksessaan.”
- Anonyymi
Helluntailaisen hurmoskieli, Baabelin kieli on pahuuden kieli.
Jumala loi jokaiselle kansalle oman kielen, mitä pitää puhua.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet? - Anonyymi
>>>Se kuulostaa hullulta ulkopuolisen korvissa.<<<
Täällä ei ateistien tulisi aukoa päätään, se kuulostaa hullulta uskovien korvissa. - Anonyymi
Toisaalta mitä väliä jos mölisee käsittämättömiä. Siihen ei kukaan kuole, eikä voi loukkaantua kun ei ymmärrä sanomaa
Aika laitauskova pitää olla jos sitä ei hyväksy, muuta tappamisen ja herjaamisen kyllä.- Anonyymi
Hurmoslahkojen teltoissa menee erilaisia henkiä kuin hollituvassa ilmavirtauksia.
Vieras henki voi ottaa ihmisen äänielimet valtaansa. Keskeytä hengen puhe ja kysy siltä hengeltä, mikä on nimesi?
Mark. 5:9
Ja Jeesus kysyi siltä: "Mikä on nimesi?" Niin se sanoi hänelle: "Legio on minun nimeni, sillä meitä on monta".
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.
- Anonyymi
Tosiaan jos maailma on täynnä pahuutta, tappamista, sotia ja niiden kannattamista muista synneistä puhumattakaan, niin täytyy olla todella äärilaidan uskova jos toisten puheet joita ei ymmärrä järkyttävät mielenrauhan.
- Anonyymi
Kotonaan ne saavat harrastaa kielilläpuhumisia ja muita taikojaan ihan vapaasti, kunhan pitävät edes lapset poissa kuulemasta ja näkemästä tuollaisia harrastuksia.
- Anonyymi
Suomessa on uskonnonvapaus.
- Anonyymi
Positiivista sinun tekstissäsi on se, ettet kokonaan kiellä puhumasta kielillä.
Otetaan toistemme kirjoituksista se, mikä niissä on positiivista, eikö?
- Anonyymi
Jos ne ovat hurmahengessä juovuksissa.
- Anonyymi
Mistä löydetään siansaksan tulkki?
- Anonyymi
Suomi24:n ylläpito on tehnyt tarkoituksella ja määrätietoisesti helluntailaisuuspalstasta sivut, joissa avoimesti rikotaan Suomen lakeja ja joissa pilkataan ja herjataan Jumalaa ja joissa helluntailaisia vainotaan ja panetellaan. Suomi24 on tuhonnut keskustelun palstan aiheesta, helluntailaisuus.
- Anonyymi
Puhuiko Jeesus hurmahenki kielillä ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1475712Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido823246Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891715- 1231153
- 151094
- 55982
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain77981- 55944
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844