"En muuta pukeutumistani sen mukaan, ketä olen tapaamassa. Minulla on linja, etten esimerkiksi osallistu tilaisuuksiin, joissa edellytetään kasvojen tai hiusten peittämistä." sanoo Elina Valtonen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/669c9ac3-a313-406d-96fb-d96d5bcdbd1d
Tulevan muslimimaan ulkoministeri niskuroi islamia vastaan.
7
106
Vastaukset
- Anonyymi
Hyvä. Noin pitää tehdä. Islamin ukot kyllä kiristää jos antaa.
- Anonyymi
No niinpä tuntuu tekevän:
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15959594/olen-ollut-havaitsevinani-lievaa-maahanmuuttomyonteisyytta#comment-98730253
- Anonyymi
Oikein toimittu.
- Anonyymi
40 ruoskan iskua!
- Anonyymi
Tuollainen ylimielinen käytös loukkaa Suomen muslimi kansanosaa vai mitä yli-imaami
Mogtar Gupta.- Anonyymi
PROFEETTA MOKTAR ei voi ymmärtää tuollaista siveetöntä pukeutumista!
Ei Valtosta ole todennäköisesti klitorisamputoitu, eli on siveetön nainen…
- Anonyymi
Elina Valtosta ehdittiin jo paheksua eräiden kirjoittajien taholta, pilkattiin ulkonäköä kuinka näyttää vanhalta ym. Suomessa on ryhmä joka haluaa alistaa suomalaiset islamin kurimukseen, eivätkö ymmärrä ettei islamiin kuulu ihmisoikeudet ja demokratia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait202988- 392577
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381443- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32806
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611