Markus Räikkönen: Suhdepaljastus huusi kova äänisesti kovaäänisesti Miskaa

Anonyymi-ap

Markus Räikkönen: Suhdepaljastus!

Markuksen suosikista ei jäänyt epäselvyyttä, sillä hän huusi kaljamuki kädessä kovaäänisesti ”Miskaa”.

Ex-pääministeri Sanna Marinin ex-mies Markus Räikkönen löysi tiensä F2F-kamppailuiltaan Helsingin jäähallille.

Tapahtuma alkoi kello 18 aikaan ensimmäisellä ottelulla, jossa kohtasivat keittiömestari Mikael Mihailov ja Hussein Osman Yusuf.

Markuksen suosikista ei jäänyt epäselvyyttä, sillä hän huusi kaljamuki kädessä kovaäänisesti ”Miskaa”.

Markus paikalla yksin,

Markuksella kymmenen metrin päässä kehästä hyvillä paikoilla.

Keittiömestari Mikael Mihailov taisteli F2F-tapahtuman avausottelussa.

Markus joutui kuitenkin pettymään, sillä ottelun vei kaikin tuomariäänin Hussein.

Ottelun jälkeen Markus meni halaamaan Miskaa.

21

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

8554

• Anonyymi

3335

• Anonyymi

ERQW

• Anonyymi

”Suussa ja kädessä”
      Tämä seksisalaisuus on monien mielestä uskomattoman kiihottavaa, mutta pelottavaa. Näin seksuaalisuus voi tositilanteen tullen joustaa

• Anonyymi

TILATTIIN SIIS RUKAA JOSSA OLIS KERMAA JA TULI SPERMAA OOH POIJJAAT NAIN NAI,,SMEGMAT LENTEELL KUINN SATELIITI TAIVAALLA LAUTASILLE ..

• Anonyymi

”Mä oon aina tykännyt sun kaltaisista, mukavista vanhemmista miehistä”, hän sanoi. ”Teillä tiedätte mistä pojat tykkää…”

nuori mies oli varustettu ihan saatanan isolla kalulla. Se oli valtava. Hyvinkin 24 senttinen ja silti kova kuin kivi. Se seisoi reilusti yläviistoon nuoruuden terhakkuudella. Se näytti epäsuhtaisen suurelta lyhyen ja hoikan pojan vartalossa. Esinahkaa hänellä ei ollut, se oli varmaan leikattu pois jo lapsena. Tartuin siihen kuin huumattuna toisella kädelläni. Assu huokaisi, kaarsi selkänsä taaksepäin ja nosti kädet takaraivolleen. Ajattelin mielessäni:
      ”Vain reilu vuosi ja kaksi ikäeroa niihin elokuun namuihin, ja tällainen hänellä. Mitä vittua?”
      Aloin hitaasti runkkaamaan tuon pojan kalua. Vetelin varren päällä nahkaa lyhyin vedoin ja ihailin tuota näkyä. Karvoituksensakin hän oli ajanut alapäästään pois, muualla sitä ei näemmä juuri kasvanutkaan. Teini-ikäinenhän hänkin vasta oli, mutta ihan jotain muuta kuin lapsi. Polvistuin hänen eteensä ja nuolaisin. Nuolaisin tuota suippoa kalun päätä, joka oli vähän ohuempi kuin muu varsi. Nuolin sitä ja kalun vartta kiimassani. Imin välillä tuon nupin suuhuni ja varoen runkkasin kädellä vartta. Pysähdyin ja sanoin:
      ”Odota, käyn hakemassa liukkarin kylppäristä.”
      Palasin takaisin ja Assu istui sohvalla hajareisin ja odotti silmät kiinni. Tuo valtava salko oli edelleen kova ja suora, maaten vain vähän irti pojan alavatsasta. Polvistuin hänen eteensä, otin liukkaria molempiin käsiini ja aloin hieroa tuota isoa, mutta silti poikamaisen sileää elintä. Otin sen molempiin käsiini, hieroin liukasta vartta hellästi, mutta määrätietoisesti. Pidin molemmat käteni kalun ympärillä ja liikutin niitä ylös ja alas, koko varren matkalta. Assu huokaili ja ynisi kuuluvasti. Kumarruin hiukan ja samalla, kun käteni liukuivat varrella, imaisin hänen nuppinsa suuhuni. Nuolin nupin reunoja kielelelläni ja imeskelin sitä kuin isoa tikkaria. Käteni jatkoivat omaa liikettään ja poika huohotti ja kirosi:
      ”Ei jumalauta… helvetti kun tuntuu hyvälle… aaahhh… jatkah…jatka vielä ihan vähänhh…”
      Tein työtä käskettyä ja vähän ajan päästä Assu huusi:
      ”Mä tuun ihan just, mä tuun…”
      . Hän vinkui ja vikisi, haukkoi henkeä ja taas kun huomasin hänen olevan orgasmin partaalla, lopetin. En koskenut häneen lainkaan, katselin vain kun hän ulisi ja anoi:
      ”Anna mun tulla jo… anna pliis… räjähdän kohta…”
      Otin jälleen kiinni kalusta. Kiduttavan hitaasti vetelin kättäni vartta pitkin, ihan nupin päältä aivan tyvelle asti. Samalla aina välissä imaisin nupin suuhuni ja kutitin sitä kielelläni. Poikaraukka vinkui, haukkoi henkeä ja huohotti aivan orgasminsa partaalla, mutta liikkeeni oli niin hidasta, että hän ei pystynyt saavuttamaan sitä. Milli milliltä liikutin kättäni vartta pitkin. Sitten tein pari nopeampaa liikettä ja päästin irti.
      Poika sätki ja heilui sohvalla, nojasi välillä eteen ja taas taakse ja huohotti:
      ”Ei vittu Jussi, älä kiusaa enää… anna mun tulla… anna… en oo saanut viikkoon… vittu oikeesti…” Hänen äänensä oli kiihkossaan sekaisin melkein itkua ja anelua ja vähän hymyäkin. Hän aivan varmasti toisaalta nautti pitkittämisestä, mutta ei olisi malttanut kiimassaan enää sekuntiakaan enempää. Otin hänen pinkeät kiveksensä toiseen käteeni ja upotin tuon kalun niin syvälle suuhuni kun vain sain. Imin, nuolin kielelläni ja lutkutin sitä nopeasti edes takaisin, kunnes vielä kerran päästin irti. Tuo sileä, kuolasta kiiltävä kivikova teinikalu nyki kuin vimmattu edes takaisin ja hakkasi itseään kyyryssä olevan poikaraukan vatsaa vasten. Hän ulisi ja valitti. Sekuntikin enemmän, ja hän olisi lauennut. Sen kärjestä tuli kirkasta kiimanestettä ja se sykki ja sykki. Levitin hyvin hellästi tuon nesteen nupin reunoja pitkin ja poika sai kuin sähköiskuja vartaloonsa. Hänen hengityksensä katkeili, hän haukkoi ilmaa ja päätin päästää hänet viimein tuskastaan. Otin varresta kiinni molemmin käsin, puristin hellästi ja aloin runkkaamaan sitä nopeasti. Montaa kertaa ei tarvinnut enää vetää, kun hänen vartalonsa suoristui. Vatsalihakset ja pakarat jännittyivät kireälle, poika heilui kuin hullu ja huusi:
      ”Mä tuun… mä tuun… nyt…!”
      Kalu alkoi vavahdella. Tuo pienikokoinen teinipoika valtavan elimensä kanssa sai. Hän sai valtavan orgasmin. ”Ahh… ahh… ahh…” huudot tulivat samaan tahtiin kun kalu alkoi antaa annostaan ilmaan. Ja mälliä, sitä tuli. Sitä tuli aivan valtavasti. Kalu pusersi sitä ilmaan korkealle kuin suihkulähde. Nestettä lensi pojan hiuksille asti, vatsalihaksille ja rinnuksille, minun käsilleni, joka paikkaan. Poika melkein itki ja ulvoi nautinnosta. Hän haukkoi henkeään ja viimein laskeutui takaisin sohvalle läähättäen ja leveästi, mutta hämillään suu auki hän hengitti tiheästi ja hymyili. Kalu sykki vielä käsissäni ja päästin sen hänen vatsaansa vasten.
      ”Jumalauta… ei saatana. Mitä tämä oli, ei helvetti…” hän kirosi naurahdellen.
      ”Taisi _pikku_ kalusi olla vähän puutteessa”, sanoin.
      ”Voi elämä! Jussi, et tiedä miten olin tarpeessa. Olin niin puutteessa. Olin. Voi hyvä helvetti mitä teit!”

• Anonyymi

räikkönen avautuu

• Anonyymi

tommostako siellä ravitolsaaasssaa tapahtuu miskaa miskaaa

• Anonyymi

Heittäkää helevettin tuollaiset homopaskajutut!

• Anonyymi

2111

• Anonyymi

Tällainen on mies, jota syytetään Jasmin Voutilaisen raiskauksen yrityksestä

• Anonyymi

Jasmin Voutilainen kuoli 17. maaliskuuta 2023. Helsinkiläismiestä syytetään Voutilaisen raiskauksen yrityksestä hänen kuolemaansa edeltäneenä päivänä.

ice gage

• Anonyymi

e4y6e6

• Anonyymi

4rq

• Anonyymi

dawD GAY BOY

• Anonyymi

32TGF

• Anonyymi

WQEF

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

q2ret

• Anonyymi

qwy

• Anonyymi
      UUSI

Olisi kuoharille töitä.
      Kuohari ei tarkoita tässä yhteydessä kuohuviiniä...

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45349
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2229
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1629
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe