Kristinuskoon kuuluu olennaisesti Kristus.
Eipä puhujat juurikaan puhu Kristuksesta mutta se on kieltämistä.
1Joh 2:4-5,22:
"Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan."
Puhujat eivät puhu Kristuksesta
16
115
Vastaukset
- Anonyymi
Matt 1:16: "Jaakobille syntyi Joosef, Marian mies, hänen, josta syntyi Jeesus, jota kutsutaan Kristukseksi."
Mark 8:29: "Niin hän kysyi heiltä: "Kenenkä te sanotte minun olevan?" Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Kristus"." - Anonyymi
Eivätkä kirjoittajat kirjoita.
Jos joku haluaa kirjoittaa RISTIINNAULITUSTA KRISTUKSESTA JA AINOASTAAN HÄNESTÄ - siitä, että Jumala oli Kristuksessa ja sovitti maailman itsensä kanssa - paikalle saappuu alta aikayksikön koiralauma länkyttämään, että tuo "sovitus on OTETTAVA VASTAAN".
Eli puhe pitä VÄLITÖTMÄSTI saada käännettyä POIS KRISTUKSESTA.- Anonyymi
Typerä kommentti kuten aina.
Miksi käännät päälaelleen selvän asian.
Saat puhua lopun ikääsi kristuksesta ja jäät pelastuksen ulkopuolelle ellet ota vastaan kristusta. - Anonyymi
Kristillisten vanhojen kirkkojen yhdessä Kasteessa (ei lahkokasteissa) syntinen ihminen ottaa sovituksen ja pelastuksen vastaan. Ei sovitus tullut 2000 v. sitten automaattisesti kenenkään henkilökohtaiseksi sovitukseksi.
Ap. t. 22:16
Älä vitkastele. Huuda avuksi hänen nimeään, nouse ja anna kastaa itsesi,
anna pestä syntisi pois.'
1. Piet. 3:21
Tuon esikuvan mukaisesti teidät pelastaa nyt kaste, ei siksi että te siinä luovuitte saastaisesta elämästä, vaan koska Jumala teki kanssanne hyvän omantunnon liiton. Sen perustuksena on Jeesuksen Kristuksen ylösnousemus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Typerä kommentti kuten aina.
Miksi käännät päälaelleen selvän asian.
Saat puhua lopun ikääsi kristuksesta ja jäät pelastuksen ulkopuolelle ellet ota vastaan kristusta.Maailmankaikkeudessako on siis YKSI ASIA, joka on ÄÄRETTÖMÄSTI JEESUKSEN KRISTUKSEN YLÄPUOLELLA: MINÄ JA MINUN "KRISTUKSEN VASTAANOTTAMISENI"?
Eli
eikö Jeesusta Kristusta SELLAISENA Jeesuksena Kristuksena, jossa, jonka kautta ja johon KAIKKI on luotu ja jonka ristin veren kautta on KAIKKI NIIN TAIVAASSA KUIN MAAN PÄÄLLÄ SOVITETTU
ole MINULLE
olemassa, jollen OTA HÄNTÄ VASTAAN?
Kuinka ihmeessä MINUN VASTAANOTTAMISENI Hänet sellaiseksi sitten MUUTTAA?
Eikä Hän ole tuota kaikkea IHAN ILMAN MINUN VASTAANOTTAMISTANI?
Enkö MINÄ ole luotu Hänessä, Hänen kauttaan ja Häneen ja enkä MINÄ ole hänen ristin verensä kautta sovitettu, jollen OTA HÄNTÄ VASTAAN?
Kuinka ihmeessä SE, että otan Hänet VASTAAN, MUUTTAA HÄNET SELLAISEKSI?
Koska sinä olet oikein keksinyt tuollaisen jojo-Jeesuksen? Onko sinusta kiva jojoilla Hänellä?
- Anonyymi
Tärkein sana on KÄSKYJEN PITÄMINEN, ei mikään Jeesus-nimen hokeminen.
1Joh 2:4-5,22:
"Joka sanoo: "Minä tunnen hänet", eikä pidä hänen käskyjänsä, se on valhettelija, ja totuus ei ole hänessä. Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan."
Jeesus-nimen hokijat ovat niitä pahoja eksyttäjiä.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Ps.135:15-18 Pakanain epäjumalat ovat hopeata ja kultaa, ihmiskätten tekoa. Heillä on suu, ja ei puhu; heillä ovat silmät, ja ei näe. Heillä ovat korvat, ja ei kuule: eikä ole henkeä heidän suussansa. Jotka niitä tekevät, he ovat niiden kaltaiset, ja kaikki, jotka heihin uskaltavat. Biblia (1776)
- Anonyymi
Mitä se hyödyttää kopioida Raamattua, kuka tahansa siihen kykenee, jos ei ota Kristusta vastaan.
- Anonyymi
Raamattu on Jumalan ilmoitus ihmisille.
- Anonyymi
Jeesuksia on useita mutta ainoastaan yksi Kristus.
- Anonyymi
>> Pietari vastasi ja sanoi hänelle: "Sinä olet Kristus".
- Anonyymi
Ap.t.8:32 Mutta se, mitä Raamatussa luki, oli tämä: hän on niikuin lammas teuraaksi talutettu: ja niinkuin karitsa keritsiänsä edessä on ääneti, niin ei hänkään avannut suutansa. Biblia (1776) Jes.53:7-8.
- Anonyymi
"Ja hän sanoi heille: "Niin on KIRJOITETTU, että KRISTUS oli kärsivä ja kolmantena päivänä nouseva kuolleista."
- Anonyymi
Aloittaja ei ilmeisesti ole kuunnellut yhtään puhetta.
- Anonyymi
Kyllä niitä on valejeesuksia, jotka esiintyy kristuksena.
Matt.24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin. - Anonyymi
Minua ainakin ärsyttää jos Jeesuksesta puhutaan koko ajan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1475712Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido823246Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891715- 1231153
- 151094
- 55982
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain77981- 55944
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844