Olemme siellä samanlaisia sukupuolettomia sieluja.
On väärin kieltää naisia olemaan vaiti seurakunnassa.
On väärin arvostella pappeja, jotka ovat naisia.
Olen HETEROMIES, en homomies ja siksi HYVÄKSYN NAISPAPIT ja minun puolestani saavat naiset seurakunnassa puhua niin paljon kuin haluavat, koska rakastan naisia, ENKÄ OLE HOMOMIES.
Tuolla puolen Taivaassa ei lisäännytä, eikä meitä siellä jaoitella miehiksi ja naisiksi.
22
223
Vastaukset
- Anonyymi
HOMOMIEHET EIVÄT HALUA SUUDELLA (yääk!) NAISIA.
Siksi naisten seurakunnassa pitää mykkinä ja huivitettuina piiloitella
HOMOMIEHILTÄ kun he ällöttävät tosiuskovaisia aitolaisia🕺🕺👨❤️👨👨❤️💋👨 [😂] HOMOMIEHIÄ olemassaolollaan, HOMOMIESTEN pitäessä keskenään toisiaan pussaillessaan hauskaa.
Pusi pusi aito_uskonveli!
Roomalaiskirje:
16:16 Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla. Kaikki Kristuksen seurakunnat tervehtivät teitä.
1.Korinttolaiskirje:
16:20 Kaikki veljet lähettävät teille tervehdyksen. Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla.
2.Korinttolaiskirje:
13:12 Tervehtikää toisianne pyhällä suunannolla. Kaikki pyhät lähettävät teille tervehdyksen.
1.Tessalonikalaiskirje:
5:26 Tervehtikää kaikkia veljiä pyhällä suunannolla.
1.Pietarin kirje:
5:14 Tervehtikää toisianne rakkauden suunannolla. Rauha teille kaikille, jotka Kristuksessa olette!- Anonyymi
Kuulostaa aika homolta. Tais olla itse Jessekin gay.
- Anonyymi
Miksi itse jaoittelet ?
Mikä tarve sinullla on selittää ettet ole homo. Mitä merkitystä sillä asialla oikeastaan o;,
Kaikkihan ovat vaan ihmisiä , toisen sukupuolien suuntaus ei määrittel mitenkään näitä asioista . Homo tai hetero ihan samanlaisia ovat ihmisinä.aika lopettaa tuollainen; eroittelu . Näe inhimen ihmisenä ei siis minään muuna - Anonyymi
Hyvä veli aito_lainen!
Suren kanssasi epäonnistunutta eheytysyritystäsi homosta heteroksi!
Mutta älä aito_homopoika masennu!
Mene ja osta itsellesi hame ja huulipunaa ja ole oma itsesi!
Kyllä se elämä siitä jatkuu!
Oletko aito_lainen muuten kokeillut itsehypnoosia?
Kokeile!
"Minä aito_lainen olen hetero!"
"Ja oikea aito miesten mies!"
😂🤣
😭 Ai ko mä oon ilkee 😂 - Anonyymi
Mistä tiedät? Oletko Taivaassa pelipaikalla? Lähetä kuva!
- Anonyymi
Kuva varmaan pian tulossa
- Anonyymi
Miksi aito_lainen käyttää niin monia nimimerkkejä?
Moni_persoonainen homo_hetero! Ehkä kannattaisi yrittää tavoitella jotain sellaista tasapainoa jossa ei ihan kaikkia asioita tarvisi peilata sieltä housujen kautta.
- Anonyymi
Olen samaa mieltä. Keskustelu homoista pitäisi lopettaa heti eikä koskaan ainakaan puhua siitä mitä he tekevät makuuhuoneissa tai sanoa että se on synti. Nyt on jo vuosi 2025 ja kello on vähän yli 23!
- Anonyymi
Kun Jeesuksen kelpuuttamat henkisielut saapuvat Isämme valtakuntaan, näemme mikä on tulevan ikuisuuden tarkoitus. Tietenkin opiskelemme kohti Jumalan Poika Jeesuksen kaltaisuutta. Ei meistä ikinä Jumalia tule. Mutta lihassa ollessamme, saimme käskyn lisääntyä ja täyttää maa. Saammeko uuden käskyn lisääntykää ja täyttäkää maailman kaikkeus, jolloin saamme jonkinlaisen lisääntymiseen pystyvän olemuksen. Siirrymmekö joka tasolta seuraavalle, yhä kehittyneempinä olentoina ? Näemme nämä asiat vasta silloin, kun astumme riemuiten Isämme perheen jäseniksi, Hänen kotiinsa.
- Anonyymi
Huomio taas tärkeimmässä eli siellä housuissa.
Ei hyvä helvetti sentään ajatteleeko uskovat muuta kuin seksiä ? - Anonyymi
Toivottavasti ei koska se olisi mahdotonta. Kuusi lasta olen täällä maanpäällisellä elämäntaipaleella tehnyt ja kasvattanut mutta sitten tuli ikävä vieras syöpä ja piti kohtu leikata pois. No henkeni tuo pelasti ja yhä edelleen olen äiti ja isoäitikin mutta lisääntyminen tuskin onnistuisi ei edes vaikka sitä odotettaisiin.
- Anonyymi
sukupuolet ovat lisääntymistä varten
mutta jos vastaan tulisi oikein hemaiseva enkeli 🤣🤣🤣- Anonyymi
No niin, ihmettelen ihan oikeasti jos pääsen taivaaseen en nyt ensimmäisenä panemista mieti.
- Anonyymi
Okey, ymmärrän hyvin tuon teidän eräänlaisen j*komi*lit*utisuut*nn* !
Johanneksen evankeliumi:
13:23 Ja eräs hänen opetuslapsistaan, se, jota Jeesus rakasti, lepäsi aterioitaessa Jeesuksen syliä vasten.
Johanneksen evankeliumi:
19:26 Kun Jeesus näki äitinsä ja sen opetuslapsen, jota hän rakasti, seisovan siinä vieressä, sanoi hän äidillensä: "Vaimo, katso, poikasi!"
Johanneksen evankeliumi:
20:2 Niin hän riensi pois ja tuli Simon Pietarin luo ja sen toisen opetuslapsen luo, joka oli Jeesukselle rakas, ja sanoi heille: "Ovat ottaneet Herran pois haudasta, emmekä tiedä, mihin ovat hänet panneet".
Johanneksen evankeliumi:
21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.
Johanneksen evankeliumi:
21:20 Niin Pietari kääntyi ja näki sen opetuslapsen seuraavan, jota Jeesus rakasti ja joka myös oli aterioitaessa nojannut hänen rintaansa vasten ja sanonut: "Herra, kuka on sinun kavaltajasi?"- Anonyymi
Niin no noista ei tainnut kovin jälkeläisiä syntyä. Miksei muuten Jeesuksella ollut lapsia maahan piti täyttää ?
- Anonyymi
Joo ei tullut kuin kirjeitä ja yks' evankeliumi Johannekselta, siltä joka Jeesukselle mukamas oli rakkain.
"Vaimo, katso, poikasi!"
Väärin!
"Vaimo, katso, tyttäresi!"
Oikein!
Itse uskon että Maria Magdalena oli Jeesukselle rakkain, he olivat naimisissa ja heille syntyi ainakin kaksi tyttöä ja luultavasti myös yksi tyttö.
Kanaan häät, joissa Jeesuksen äiti hääräsi emäntänä, olivat Jeesuksen ja Marian häät.
Eikä Maria ollut mikään huono nainen, kuten homokirkonmiehet Raamattua väärentämällä yrittivät valehdella.
Jeesus rakasti Maria Magdalenaa, joka oli hänelle rakkain, eikä tuo mies, Johannes!
Johanneksen evankeliumi:
21:7 Silloin se opetuslapsi, jota Jeesus rakasti, sanoi Pietarille: "Se on Herra". Kun Simon Pietari kuuli, että se oli Herra, vyötti hän vaippansa ympärilleen, sillä hän oli ilman vaatteita, ja heittäytyi järveen.
Maria oli Jeesuksen!
Matteuksen evankeliumi:
16:23 Mutta hän kääntyi ja sanoi Pietarille: "Mene pois minun edestäni, saatana; sinä olet minulle pahennukseksi, sillä sinä et ajattele sitä, mikä on Jumalan, vaan sitä, mikä on ihmisten".
1.Pietarin kirje:
5:14 Tervehtikää toisianne rakkauden suunannolla. Rauha teille kaikille, jotka Kristuksessa olette!
Tuo jae on monelle "sellaselle" miehelle mieleinen!- Anonyymi
KORJAUS:
"kaksi tyttöä ja luultavasti myös yksi poika."
- Anonyymi
Johanneksen evankeliumi:
2:1 Ja kolmantena päivänä oli häät Galilean Kaanassa, ja Jeesuksen äiti oli siellä.
2:2 Ja myös Jeesus ja hänen opetuslapsensa olivat kutsutut häihin.
2:3 Ja kun viini loppui, sanoi Jeesuksen äiti hänelle: "Heillä ei ole viiniä".
2:4 Jeesus sanoi hänelle: "Mitä sinä tahdot minusta, vaimo? Minun aikani ei ole vielä tullut."
2:5 Hänen äitinsä sanoi palvelijoille: "Mitä hän teille sanoo, se tehkää".
2:6 Niin oli siinä juutalaisten puhdistamistavan mukaan kuusi kivistä vesiastiaa, kukin kahden tai kolmen mitan vetoinen.
2:7 Jeesus sanoi heille: "Täyttäkää astiat vedellä". Ja he täyttivät ne reunoja myöten.
2:8 Ja hän sanoi heille: "Ammentakaa nyt ja viekää edeskäyvälle". Ja he veivät.
2:9 Mutta kun edeskäypä maistoi vettä, joka oli muuttunut viiniksi, eikä tiennyt, mistä se oli tullut - mutta palvelijat, jotka veden olivat ammentaneet, tiesivät sen - kutsui edeskäypä yljän
2:10 ja sanoi hänelle: "Jokainen panee ensin esille hyvän viinin ja sitten, kun juopuvat, huonomman. Sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti."
2:11 Tämän ensimmäisen tunnustekonsa Jeesus teki Galilean Kaanassa ja ilmoitti kirkkautensa; ja hänen opetuslapsensa uskoivat häneen.
2:12 Sen jälkeen hän meni alas Kapernaumiin, hän ja hänen äitinsä ja veljensä ja opetuslapsensa; ja siellä he eivät viipyneet monta päivää.
2:1 Ja kolmantena päivänä oli häät Galilean Kaanassa, ja Jeesuksen äiti oli siellä.
2:3 Ja kun viini loppui, sanoi Jeesuksen äiti hänelle: "Heillä ei ole viiniä".
2:5 Hänen äitinsä sanoi palvelijoille: "Mitä hän teille sanoo, se tehkää".
2:9 Mutta kun edeskäypä maistoi vettä, joka oli muuttunut viiniksi, eikä tiennyt, mistä se oli tullut - mutta palvelijat, jotka veden olivat ammentaneet, tiesivät sen - kutsui edeskäypä yljän
2:10 ja sanoi hänelle: "Jokainen panee ensin esille hyvän viinin ja sitten, kun juopuvat, huonomman. Sinä olet säästänyt hyvän viinin tähän asti." - Anonyymi
Tässä eräänä iltana pitämäni kirkolliskokouksen lopuksi yksimielisesti päätimme (minä) hyväksyä esittämäni ehdotus hyväksyä Jeesus Josefinpojan ja Maria Magdalenan virallisesti avioituneen keskenään Kaanan häissä vuonna noin kaksituhatta.
Hyväksyimme (minä) yksimielisesti kirkolliskokouksessa tekekemämme (minä) päätöksemme ainoiksi oikeiksi jumalillisiksi päätöksiksi.- Anonyymi
KORJAUS: Kaanan häissä vuonna noin 20-30
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sua j-mies!
Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦464029Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido1503862Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa
Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.793656Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t1643169En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym
Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v152723- 372494
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain2512335- 1292107
- 432088
- 392066