Sammallahti kehotti Ovaskaa ”kuivaamaan krokotiilinkyyneleet”.
– Kun luet noiden kuvien tekstit huolella normaalissa järjestyksessä vasemmalta oikealle, ymmärrät, mitä rinnastin ja mitä en. On häpeällistä ja ala-arvoista, että haluatte politiikallanne palkita Hamasin, Sammallahti vastasi Ovaskalle.
– Elina Valtonen ja Alexander Stubb tekevät arvokasta työtä kansainvälisissä pöydissä. Älä pilaa sitä, Ovaska vastasi Sammallahdelle.
Sammallahti kyseli, miten hän voisi sitä pilata, kun hän seisoo ”ulkopoliittisen johdon paaluttaman linjan takana”.
– Ehkä teidän kepussa kannattaa nyt ennemmin keskittyä siihen, ettette yritä etsiä sisäpoliittisia voittoja antamalla löysää terroristijärjestö Hamasille ulkopolitiikassa, Sammallahti jatkoi.
– Käsittämätöntä toimintaa. Vakaata ja arvokasta käytöstä? Ovaska jäi kyselemään.
ote IS
sisäpoliittisia voittoja antamalla löysää terroristijärjestö Hamasille ulkopolitiikassa
Anonyymi-ap
2
<50
Vastaukset
- Anonyymi
hyvä kokoomus
- Anonyymi
Juurikin näin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161