Katujengiläiset ampuivat Espoossa.

Anonyymi-ap

24

164

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kotouttamiseen ei panosteta tarpeeksi ja nykyhallitus leikkaa vielä vähästäkin. Siksi ääneni SDP:lle.

• Anonyymi

Eli siis lisää hyysäystä ja vielä vähemmän mamulin omaa vastuuta?

• Anonyymi

Kun kotouttamista on tehty jo vuosikymmeniä ja ne ensimmäisetkin edelleen ”kotoutuvat”, niin täytyy olla aika heikkolahjaista porukkaa.

Normaali järjellä varustettu ihminen kotoutuu parissa kuukaudessa ja ottaa itse selvää asioista.

Loppuelämän 24/7 palveluita haluavat elämäntapavetelehtijät eivät kotoudu ikinä. Siksi heille paluulippu kotomaahansa, koska pystyvät nopsasti pääsemään taas omaan elämäänsä kiinni.

• Anonyymi

Ehkä eniten maahan on tullut niitä joilla vakaumus kieltää kotoutumisen tänne. Mitäs demari aikoo näille tehdä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä eniten maahan on tullut niitä joilla vakaumus kieltää kotoutumisen tänne. Mitäs demari aikoo näille tehdä?

Nämä eivät siis aiokaan kotoutua.

• Anonyymi

Kotouttaminen on huuhaata ellei ihminen itse halua kotoutua. Täällä on kotoutumishaluttomia vakaumuksensa vuoksi. Näitä on tällaisia valtavasti maassa, ehkä eniten tulleista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kotouttaminen on huuhaata ellei ihminen itse halua kotoutua. Täällä on kotoutumishaluttomia vakaumuksensa vuoksi. Näitä on tällaisia valtavasti maassa, ehkä eniten tulleista.

Tulee käymään niin että tällaiset ihmiset kotouttaa vielä demarit ja kaikki muutkin tavoilleen. Eräs ryhmä nimittäin ei muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maassa on aikoja sitten tulleita jotka eivät puhu Suomea sujuvasti vieläkään. Ellei ihminen itse halua, ei häntä joku demari voi kotouttaa. Näitä on paljon ja paljon maassa.

• Anonyymi

Teidän SDP on ollut vaikuttamassa (esimerkiksi huutamassa monokulttuurisuutta vuosikymmeniä, syyttämässä rasisteiksi niitä jotka eivät halua haitallista maahanmuuttoa, lappamassa rahaa kotoutushömppään, kurittamassa veronmaksajia kustannuksilla joita haitallinen maahanmuutto vie) osaltaan siihen että haitallinen maahanmuutto (hyvä maahanmuutto on asia erikseen) maksaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi.

Minkä takia ette ajattele oman maan köyhiä? Teillä on aina muut kuin oma kansa mielessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Teidän SDP on ollut vaikuttamassa (esimerkiksi huutamassa monokulttuurisuutta vuosikymmeniä, syyttämässä rasisteiksi niitä jotka eivät halua haitallista maahanmuuttoa, lappamassa rahaa kotoutushömppään, kurittamassa veronmaksajia kustannuksilla joita haitallinen maahanmuutto vie) osaltaan siihen että haitallinen maahanmuutto (hyvä maahanmuutto on asia erikseen) maksaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi.

Minkä takia ette ajattele oman maan köyhiä? Teillä on aina muut kuin oma kansa mielessä.

Kiljutte kun tämä vastuullinen hallitus yrittää korjata taloutta kuntoon teidän tuhojen jäljiltä mutta ette koskaan kommentoi kuinka paljon rahaa menee kankkulan kaivoon maassa haitallisesta maahanmuutosta johtuen. Sillä rahalla voitaisiin ostaa 64 hävittäjää joka ikinen vuosi. Miettikääs vihervassut millaista jälkeä olette saaneet aikaan yhteiskunnassa vuosien aikana. Se on hirveää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiljutte kun tämä vastuullinen hallitus yrittää korjata taloutta kuntoon teidän tuhojen jäljiltä mutta ette koskaan kommentoi kuinka paljon rahaa menee kankkulan kaivoon maassa haitallisesta maahanmuutosta johtuen. Sillä rahalla voitaisiin ostaa 64 hävittäjää joka ikinen vuosi. Miettikääs vihervassut millaista jälkeä olette saaneet aikaan yhteiskunnassa vuosien aikana. Se on hirveää.

Oletteko miettineet sitä että kaikkein pysyvämpiä äänestäjät saisitte sillä että panostaisitte energianne oman kansan hyväksi, kuin että haalitte äänestäjiä ulkomailta jotka eivät teitä loputtomiin äänestä. He tulijat perustavat oman uskonnollisen puolueensa kun väkimäärä kasvaa riittävälle tasolle, eivätkä tarvitse vihervassuja yhtään mihinkään sen jälkeen. Näin heistä tulee vihervassujenKIN vastustajia monessa mielessä. Mutta mikään ei ole niin lyhytnäköinen kuin vihervassu.

• Anonyymi

uli uli persu uli

• Anonyymi

Moi tekohammasgay.

• Anonyymi

Kukas uskaltaa liikua yksistään mustapekkojen seassa

• Anonyymi

Ankea kerrostalo, uudet lenkkarit, ja mitä näitä onkaan?

• Anonyymi

Mitä onko Suomessa katujengejä?

• Anonyymi

mitä taponen sanoi ?

• Anonyymi

Yksittäistapaus.

• Anonyymi

• Anonyymi

• Anonyymi

😂🤣😂

• Anonyymi

Pääkaupunkiseutu saa mitä viherpuna vaati.
      Kulttuuria.

• Anonyymi

Suomen kulttuuri ei ole muuttunut. Ulkomaantulijat vain pitävät kiinni omista tavoistaan. Rikollinen raiskauskulttuuri on heistä ihan paras.

Tyhmä ihminen ei pysty muuttumaan tai sopeutumaan uusiin tilanteisiin, vaikka hänellä olisi mahdollisuus päästä eroon huonosta elämästä.

Palestiinalaiset on hyvä esimerkki. Heille on tarjottu Israelin taholta vuosikymmenten saatossa viisi kertaa mahdollisuutta elää rauhassa. Eivät ole halunneet. Tykkäävät tappaa ja sotia. Life style.

Siksi ei sureta yhtään, vaikka lanaisivat maan tasalle koko Gazan.

Hamas aloitti sodan. Israel puolustautui. Jos mikään muu ei hyökkääjään vaikuta , niin silloinhan se on tuhottava viimeistä väkivaltaista sotijaa myöten.

• Anonyymi

Kuka hullu äänestää vihervassuja

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe