https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a962e40-f7ce-445d-a02b-f77a74d899bb
Väkivaltaiseksi on mennyt kulttuuri jo monin paikoin Suomessa. Mistähän johtunee?
Katujengiläiset ampuivat Espoossa.
24
164
Vastaukset
- Anonyymi
Kotouttamiseen ei panosteta tarpeeksi ja nykyhallitus leikkaa vielä vähästäkin. Siksi ääneni SDP:lle.
- Anonyymi
Eli siis lisää hyysäystä ja vielä vähemmän mamulin omaa vastuuta?
- Anonyymi
Kun kotouttamista on tehty jo vuosikymmeniä ja ne ensimmäisetkin edelleen ”kotoutuvat”, niin täytyy olla aika heikkolahjaista porukkaa.
Normaali järjellä varustettu ihminen kotoutuu parissa kuukaudessa ja ottaa itse selvää asioista.
Loppuelämän 24/7 palveluita haluavat elämäntapavetelehtijät eivät kotoudu ikinä. Siksi heille paluulippu kotomaahansa, koska pystyvät nopsasti pääsemään taas omaan elämäänsä kiinni. - Anonyymi
Ehkä eniten maahan on tullut niitä joilla vakaumus kieltää kotoutumisen tänne. Mitäs demari aikoo näille tehdä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä eniten maahan on tullut niitä joilla vakaumus kieltää kotoutumisen tänne. Mitäs demari aikoo näille tehdä?
Nämä eivät siis aiokaan kotoutua.
- Anonyymi
Kotouttaminen on huuhaata ellei ihminen itse halua kotoutua. Täällä on kotoutumishaluttomia vakaumuksensa vuoksi. Näitä on tällaisia valtavasti maassa, ehkä eniten tulleista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kotouttaminen on huuhaata ellei ihminen itse halua kotoutua. Täällä on kotoutumishaluttomia vakaumuksensa vuoksi. Näitä on tällaisia valtavasti maassa, ehkä eniten tulleista.
Tulee käymään niin että tällaiset ihmiset kotouttaa vielä demarit ja kaikki muutkin tavoilleen. Eräs ryhmä nimittäin ei muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maassa on aikoja sitten tulleita jotka eivät puhu Suomea sujuvasti vieläkään. Ellei ihminen itse halua, ei häntä joku demari voi kotouttaa. Näitä on paljon ja paljon maassa.
- Anonyymi
Teidän SDP on ollut vaikuttamassa (esimerkiksi huutamassa monokulttuurisuutta vuosikymmeniä, syyttämässä rasisteiksi niitä jotka eivät halua haitallista maahanmuuttoa, lappamassa rahaa kotoutushömppään, kurittamassa veronmaksajia kustannuksilla joita haitallinen maahanmuutto vie) osaltaan siihen että haitallinen maahanmuutto (hyvä maahanmuutto on asia erikseen) maksaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi.
Minkä takia ette ajattele oman maan köyhiä? Teillä on aina muut kuin oma kansa mielessä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teidän SDP on ollut vaikuttamassa (esimerkiksi huutamassa monokulttuurisuutta vuosikymmeniä, syyttämässä rasisteiksi niitä jotka eivät halua haitallista maahanmuuttoa, lappamassa rahaa kotoutushömppään, kurittamassa veronmaksajia kustannuksilla joita haitallinen maahanmuutto vie) osaltaan siihen että haitallinen maahanmuutto (hyvä maahanmuutto on asia erikseen) maksaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi.
Minkä takia ette ajattele oman maan köyhiä? Teillä on aina muut kuin oma kansa mielessä.Kiljutte kun tämä vastuullinen hallitus yrittää korjata taloutta kuntoon teidän tuhojen jäljiltä mutta ette koskaan kommentoi kuinka paljon rahaa menee kankkulan kaivoon maassa haitallisesta maahanmuutosta johtuen. Sillä rahalla voitaisiin ostaa 64 hävittäjää joka ikinen vuosi. Miettikääs vihervassut millaista jälkeä olette saaneet aikaan yhteiskunnassa vuosien aikana. Se on hirveää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiljutte kun tämä vastuullinen hallitus yrittää korjata taloutta kuntoon teidän tuhojen jäljiltä mutta ette koskaan kommentoi kuinka paljon rahaa menee kankkulan kaivoon maassa haitallisesta maahanmuutosta johtuen. Sillä rahalla voitaisiin ostaa 64 hävittäjää joka ikinen vuosi. Miettikääs vihervassut millaista jälkeä olette saaneet aikaan yhteiskunnassa vuosien aikana. Se on hirveää.
Oletteko miettineet sitä että kaikkein pysyvämpiä äänestäjät saisitte sillä että panostaisitte energianne oman kansan hyväksi, kuin että haalitte äänestäjiä ulkomailta jotka eivät teitä loputtomiin äänestä. He tulijat perustavat oman uskonnollisen puolueensa kun väkimäärä kasvaa riittävälle tasolle, eivätkä tarvitse vihervassuja yhtään mihinkään sen jälkeen. Näin heistä tulee vihervassujenKIN vastustajia monessa mielessä. Mutta mikään ei ole niin lyhytnäköinen kuin vihervassu.
- Anonyymi
uli uli persu uli
- Anonyymi
Moi tekohammasgay.
- Anonyymi
Kukas uskaltaa liikua yksistään mustapekkojen seassa
- Anonyymi
Ankea kerrostalo, uudet lenkkarit, ja mitä näitä onkaan?
- Anonyymi
Mitä onko Suomessa katujengejä?
- Anonyymi
mitä taponen sanoi ?
- Anonyymi
Yksittäistapaus.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampuja-tulitti-16-vuotiasta-toolossa-ja-pakeni-useampi-laukaus-osui-uhriin/9231680
Tähän aiheeseen liittyen tässä on tuorein ampumistapaus eiliseltä päivältä Helsingissä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ampuja-tulitti-16-vuotiasta-toolossa-ja-pakeni-useampi-laukaus-osui-uhriin/9231680
Tähän aiheeseen liittyen tässä on tuorein ampumistapaus eiliseltä päivältä Helsingissä.Raittiit uskovaiset
- Anonyymi
😂🤣😂
- Anonyymi
Pääkaupunkiseutu saa mitä viherpuna vaati.
Kulttuuria. - Anonyymi
Suomen kulttuuri ei ole muuttunut. Ulkomaantulijat vain pitävät kiinni omista tavoistaan. Rikollinen raiskauskulttuuri on heistä ihan paras.
Tyhmä ihminen ei pysty muuttumaan tai sopeutumaan uusiin tilanteisiin, vaikka hänellä olisi mahdollisuus päästä eroon huonosta elämästä.
Palestiinalaiset on hyvä esimerkki. Heille on tarjottu Israelin taholta vuosikymmenten saatossa viisi kertaa mahdollisuutta elää rauhassa. Eivät ole halunneet. Tykkäävät tappaa ja sotia. Life style.
Siksi ei sureta yhtään, vaikka lanaisivat maan tasalle koko Gazan.
Hamas aloitti sodan. Israel puolustautui. Jos mikään muu ei hyökkääjään vaikuta , niin silloinhan se on tuhottava viimeistä väkivaltaista sotijaa myöten. - Anonyymi
Kuka hullu äänestää vihervassuja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161