Ja vielä tämä

Anonyymi-ap

⚠️ Kuten olen usein varoituskolmiona sanonut: parisuhdeasiat kuuluvat oikean elämän puolelle. Niitä ei koskaan kannata yrittää selvittää anonyymipalstalla julkisesti. Täällä väärinymmärrykset, trollit ja kuvitelmat vain paisuvat, eivät ratkea.

50

392

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

⚠️Kannattaa kuunnella ensisijaisesti sitä, jonka kanssa suhde on, eikä kolmatta osapuolta, joka keksii tarinaa palstalla.

• Anonyymi
        UUSI

Niin kenen kanssa sinulla on nyt suhde? Se ei ole edelleen yhtään selvää ja paasaat muille muka ohjeita täällä jotka me kaikki kyllä tiedämme ilman noita sun kolmioita. Neuvot muita mutta olet itse ihan hukassa vai kusessa jopa?

• Anonyymi
      UUSI

Nyt sanon sivusta jo että ole jo hiljaa Susi. Sullahan on täällä joku ihmissuhde niin mene ja käsittele sitä siis muualla kuin täällä. Olette molemmat ilkeitä aivan selkeästi. Oksettaa sun käytös sitä kohtaan johon olet tutustunut muualla kuin täällä. Miksi et ikinä osaa hoitaa ihmissuhteitasi kuin muutkin ihmiset. Et menettänyt mitään sinä joku oikean elämän ihminen anna noiden susien ja papukaijojen olla ja jatka elämääsi. Äläkä ikinä tule katsomaan voin kuvitella miten täällä kyllä kiusaavat sinua ihan niin paljon kuin mahdollista. Susi on katkera kun ei sinua saanut ilmeisesti tai olet halunnut olla rauhassa jonkun aikaa. Jos aikuinen mies ei pärjää sen aikaa ilman uutta niin antaisin olla. Sivusta vain.

• Anonyymi
        UUSI

Ja toinen sanoo sinne jonnekin että ei ole enää millään tavalla tilivelvollinen selvittämään mitään ton suden vai sian kanssa eikä tuntemaan mielipahaa eikä syyllisyyttä eikä mitään. Koita unohtaa ja sulla on varmasti muuta elämää hyvin paljon kun Susi noin kateellinen ja mustis sinusta tuntuu olevan yhtä aikaa kun ei kyllä näytä tykkäävän pätkääkään. Jos Susi on luvannut odottaa että selvitelty asiat eikä odottanut ei sinun tarvitse soittaa enää eikä puhua mistään. Toinen jo rikkoi kaiken. Ja lupaukset. Unohda ja juokse äkkiä ja lujaa.

• Anonyymi
        UUSI

⚠️ Minä en ole täällä mitään ihmissuhdetta hakemassa enkä rakentamassa, vaan alusta asti olen sanonut, että nämä asiat kuuluvat oikean elämän puolelle. Minun ja erään ihmisen välillä on ollut yhteyksiä tämän palstan ulkopuolella, eikä se liity teihin. Kaikki tarinat “uusista suhteista” ja “ilkeyksistä” ovat keksittyä palstadraamaa. On helppo syyttää ja leimata, kun ei tunne taustaa eikä oikeasti minua

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja toinen sanoo sinne jonnekin että ei ole enää millään tavalla tilivelvollinen selvittämään mitään ton suden vai sian kanssa eikä tuntemaan mielipahaa eikä syyllisyyttä eikä mitään. Koita unohtaa ja sulla on varmasti muuta elämää hyvin paljon kun Susi noin kateellinen ja mustis sinusta tuntuu olevan yhtä aikaa kun ei kyllä näytä tykkäävän pätkääkään. Jos Susi on luvannut odottaa että selvitelty asiat eikä odottanut ei sinun tarvitse soittaa enää eikä puhua mistään. Toinen jo rikkoi kaiken. Ja lupaukset. Unohda ja juokse äkkiä ja lujaa.

⚠️ Minua voi täällä nimittää sudeksi tai miksi vain, mutta se ei muuta sitä faktaa, että en ole rikkonut mitään lupausta enkä valehdellut kenellekään. Minun tunteeni olivat tosia ja tarkoitukseni selkeitä. Jos joku haluaa rakentaa tarinoita minun mustasukkaisuudestani tai keksityistä suhteista, ne ovat hänen sanojaan – eivät minun tekoja. Palstatarinat eivät koskaan voi olla todiste oikeasta elämästä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Minä en ole täällä mitään ihmissuhdetta hakemassa enkä rakentamassa, vaan alusta asti olen sanonut, että nämä asiat kuuluvat oikean elämän puolelle. Minun ja erään ihmisen välillä on ollut yhteyksiä tämän palstan ulkopuolella, eikä se liity teihin. Kaikki tarinat “uusista suhteista” ja “ilkeyksistä” ovat keksittyä palstadraamaa. On helppo syyttää ja leimata, kun ei tunne taustaa eikä oikeasti minua

Ai maaliskuusta ollut vaan vähän yhteyksiä okei 👍

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Aika erikoista, että täällä palstalla joku käyttää näin paljon energiaa mustamaalatakseen minut ja keksiäkseen tarinoita. Oikeassa elämässä ei mikään tällainen pidä paikkaansa, ja ne jotka minut tuntevat, tietävät sen. Palstalla voi kirjoittaa kenestä tahansa mitä tahansa – mutta se ei tee siitä totta. Ja jos joku rakentaa luottamuksensa näiden anonyymien varaan, se on hänen ongelmansa, ei minun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi jos hän tulisi tänne jonkun uuden hevosmies nimimerkin kanssa flirttailemaan ja esittämään kuin heillä olisi jo hyvinkin paljon jotain ainakin toinen elää niin. Mutta et ikinä ajattele toisia vaan itseäsi. Se on huomattu vuosien varrella. Sinä saat tehdä mitä haluat mutta muut eivät. Ja olet muka tietoinen kelle hän on soitellut jne miten voit tietää jos hän on ollut rauhassa nyt jonkun aikaa. Mieti joskus vai oletko sinä ihan aikuinen vai vielä lapsentasolla kun tuntuu ettet tajua oikein mitään. Jauhat vaan samaa ja kierrät kehää. Et vastaa mihinkään etkä keskustele vaan hoet samaa settiä kaiken aikaa. Paitsi kun on soidinmenot osaat esittää hyvinkin kivaa. :/

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Aika erikoista, että täällä palstalla joku käyttää näin paljon energiaa mustamaalatakseen minut ja keksiäkseen tarinoita. Oikeassa elämässä ei mikään tällainen pidä paikkaansa, ja ne jotka minut tuntevat, tietävät sen. Palstalla voi kirjoittaa kenestä tahansa mitä tahansa – mutta se ei tee siitä totta. Ja jos joku rakentaa luottamuksensa näiden anonyymien varaan, se on hänen ongelmansa, ei minun.

Niin vika on AINA MUISSA et ole koskaan tehnyt elämässäsi mitään väärää. Et ikinä. Miksi
        pidit yhteyttä siihen ei palstan ihmiseen jos et halunnut etkä välittänyt ja haluat palsta papukaijan??? Sinuna miettisin sitä ja olisin hiljaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Minua voi täällä nimittää sudeksi tai miksi vain, mutta se ei muuta sitä faktaa, että en ole rikkonut mitään lupausta enkä valehdellut kenellekään. Minun tunteeni olivat tosia ja tarkoitukseni selkeitä. Jos joku haluaa rakentaa tarinoita minun mustasukkaisuudestani tai keksityistä suhteista, ne ovat hänen sanojaan – eivät minun tekoja. Palstatarinat eivät koskaan voi olla todiste oikeasta elämästä.

Mikä nimitys sinähän olet ollut viisi vuotta mustasusi kaikki täällä sen tietää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miltä sinusta tuntuisi jos hän tulisi tänne jonkun uuden hevosmies nimimerkin kanssa flirttailemaan ja esittämään kuin heillä olisi jo hyvinkin paljon jotain ainakin toinen elää niin. Mutta et ikinä ajattele toisia vaan itseäsi. Se on huomattu vuosien varrella. Sinä saat tehdä mitä haluat mutta muut eivät. Ja olet muka tietoinen kelle hän on soitellut jne miten voit tietää jos hän on ollut rauhassa nyt jonkun aikaa. Mieti joskus vai oletko sinä ihan aikuinen vai vielä lapsentasolla kun tuntuu ettet tajua oikein mitään. Jauhat vaan samaa ja kierrät kehää. Et vastaa mihinkään etkä keskustele vaan hoet samaa settiä kaiken aikaa. Paitsi kun on soidinmenot osaat esittää hyvinkin kivaa. :/

⚠️ Tässä väännetään jälleen asioita päälaelleen. En ole ollut täällä flirttailemassa kenenkään kanssa, se on puhdasta mielikuvituksen tuotetta. En myöskään ole väittänyt tietäväni hänen soittojaan, olen vain reagoinut siihen mitä itse on kerrottu. Minä en ole kiertänyt kehää, vaan yrittänyt selittää samaa siksi, että väärät tulkinnat toistuvat koko ajan. En myöskään "esitä kivaa" – olen ollut tosissani ja rehellinen. Se, että joku haluaa nähdä tässä pelkkiä soidinmenoja ja itsekkäitä motiiveja, kertoo enemmän hänen omista tulkinnoistaan kuin minun teoistani

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Niin vika on AINA MUISSA et ole koskaan tehnyt elämässäsi mitään väärää. Et ikinä. Miksi
        pidit yhteyttä siihen ei palstan ihmiseen jos et halunnut etkä välittänyt ja haluat palsta papukaijan??? Sinuna miettisin sitä ja olisin hiljaa.

⚠️ Ei, en ole väittänyt olevani virheetön enkä että vika olisi aina muissa. Mutta väärien tarinoiden syöttäminen ja minun maalaaminen sellaiseksi, jota en ole, ei ole sama asia kuin oikea vastuu. Minulla ei ole mitään tekemistä sen ”papukaijan” kanssa, enkä ole häntä tilannut elämääni. Tämä kaikki on lähtenyt siitä, että minun sanomisia on vääristelty ja niistä on rakennettu palstadraama.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Tässä väännetään jälleen asioita päälaelleen. En ole ollut täällä flirttailemassa kenenkään kanssa, se on puhdasta mielikuvituksen tuotetta. En myöskään ole väittänyt tietäväni hänen soittojaan, olen vain reagoinut siihen mitä itse on kerrottu. Minä en ole kiertänyt kehää, vaan yrittänyt selittää samaa siksi, että väärät tulkinnat toistuvat koko ajan. En myöskään "esitä kivaa" – olen ollut tosissani ja rehellinen. Se, että joku haluaa nähdä tässä pelkkiä soidinmenoja ja itsekkäitä motiiveja, kertoo enemmän hänen omista tulkinnoistaan kuin minun teoistani

Kenelle olet ollut tosissasi ja rehellinen sille palstan tyrkylle vai? Sitä meinasit?

• Anonyymi
        UUSI

Ei tuo ole Mustasusi vaan Mustasydän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kenelle olet ollut tosissasi ja rehellinen sille palstan tyrkylle vai? Sitä meinasit?

Miksi et vastaa tähän joka voisi edes vähän vaikuttaa siihen saatko asiat loppuunkäsiteltyä ensin toisen kanssa ennen kuin alat uuden kanssa sähläämään. Kenelle olet ollut tosissasi ja rehellinen? Tai kummalle?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole palstan tyrkkyä ikinä tuntenut enkä nähnyt aiemmin. Tosissani ja rehellinen olen tietenkin ollut palstan ulkopuoliselle ihmiselle tosielämässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Miksi et vastaa tähän joka voisi edes vähän vaikuttaa siihen saatko asiat loppuunkäsiteltyä ensin toisen kanssa ennen kuin alat uuden kanssa sähläämään. Kenelle olet ollut tosissasi ja rehellinen? Tai kummalle?

⚠️Olen ollut rehellinen ja aito sille ihmiselle, johon olen oikeasti tutustunut palstan ulkopuolella jo puolen vuoden ajan. Hänelle olen puhunut totta ja ollut tosissani.

Tätä palstan tyrkkyä en tunne ollenkaan, enkä ole häntä tänne tilannut. Hän tuli väliin sotkemaan, ihan kuin tarkoituksella.

Ja minulla nyt muuta hommaa palstan ulkopuolella joten en kerkeä seurata tätä ketjua enkä palstaa niin siksi jää vastaamatta joskus näihin että voitte kyllä odottaa minulta vastausta kun minulla muuta tekemistä oikeassa elämässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En ole palstan tyrkkyä ikinä tuntenut enkä nähnyt aiemmin. Tosissani ja rehellinen olen tietenkin ollut palstan ulkopuoliselle ihmiselle tosielämässä.

Miksi et sitten uskalla sanoa suoraan sille tyrkylle EI jos noin oikeasti on. Joku syyhän siinä on. Että turha tehdä minun takiani nimimerkkiä tai laitella jotain kauniita viestejä klo 20 ja tietyllä tavalla määräillä minua olemaan paikalla klo 22.15 joka ilta? Joku tuossa mättää. Ei ole uskottavaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️Olen ollut rehellinen ja aito sille ihmiselle, johon olen oikeasti tutustunut palstan ulkopuolella jo puolen vuoden ajan. Hänelle olen puhunut totta ja ollut tosissani.

Tätä palstan tyrkkyä en tunne ollenkaan, enkä ole häntä tänne tilannut. Hän tuli väliin sotkemaan, ihan kuin tarkoituksella.

Ja minulla nyt muuta hommaa palstan ulkopuolella joten en kerkeä seurata tätä ketjua enkä palstaa niin siksi jää vastaamatta joskus näihin että voitte kyllä odottaa minulta vastausta kun minulla muuta tekemistä oikeassa elämässä.

No aikuinen mies voi estää jotain naista tai kiusaajaa tulemasta väliin sotkemaan aivan varmasti. Löytää siihen keinot kyllä. Eikä paljoa tarvita kuin muutama sananen.

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tuo ole Mustasusi vaan Mustasydän.

Satuinpa yhden kommentin kirjoittamaan tänne, mutta se ei ollut tuo kommentti. Olen aina se, joka kaikella rakkaudella, kehottaa ihmisiä poistumaan ikävästä. Todella harvoin edes kirjoitan anona mitään nykyisin ja sekin on vain siksi, että suojelen itseäni ikävän tulitukselta. Nyt poistun.

• Anonyymi
        UUSI
        Mu5tasydän kirjoitti:

Satuinpa yhden kommentin kirjoittamaan tänne, mutta se ei ollut tuo kommentti. Olen aina se, joka kaikella rakkaudella, kehottaa ihmisiä poistumaan ikävästä. Todella harvoin edes kirjoitan anona mitään nykyisin ja sekin on vain siksi, että suojelen itseäni ikävän tulitukselta. Nyt poistun.

⚠️Joo olen ymmärtänyt täällä ei kannata olla. Tyhmä olin kun tulin tänne varoituksia jakelemaan. Hukkaan ne menivät.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No aikuinen mies voi estää jotain naista tai kiusaajaa tulemasta väliin sotkemaan aivan varmasti. Löytää siihen keinot kyllä. Eikä paljoa tarvita kuin muutama sananen.

⚠️ Ehkä ehkä olen niin pehmeä ihminen että mieluummin välttelen kuin sanon pahasti kellekään mitään. Kyllä olen koittanut selittää että minä en hae täältä mitään suhdetta. Kumma ettei sellainen mene jakeluun.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Ehkä ehkä olen niin pehmeä ihminen että mieluummin välttelen kuin sanon pahasti kellekään mitään. Kyllä olen koittanut selittää että minä en hae täältä mitään suhdetta. Kumma ettei sellainen mene jakeluun.

No et kovin pehmo ole täällä ennenkään ollut aika kovia sanoja saanut kuulla ne jotka ei sua imartele tai kumartele ja selvästi se sun joku irl tuttusi on varmaan myös saanut osakseen muuta kuin pehmoilua. Sä vaan haluat mielistellä niille jotka sua mielistelee. Ja varmaan toivot että hän sulle taas sydämiä ja kukkia & mehiläisiä seuraavat pari vuotta joka aamu ja ilta vielä päivälläkin laittaa kun niillähän sä elät. Ja salaa alat toivoa että josko meistä tulis pari irl ja kohta ehdotat näkemistä tai jotain. Niinhän se menee. Sun varoitukset on siksi tosi tekopyhiä kun et elä itsekään yhtään niiden mukaan.

Mietin joskus muinoin sen marjaemojin kohdalla että et varmaan edes kykene nykyään enää normaaliin suhteeseen kun ei niissä eletä millään toivotuksilla ja emojeilla. Se on jotain ihan muuta kuin turhaa lässytystä. Ehkei tämä irl ihminen ole myöskään ollut mikään lässyttäjä vaan kunnon keskustelija ja ihan sellainen normiaikuinen johon nuo emojitykitykset ei oo ehkä uponnut tai sitten ne kuuluu sulla vaan tänne palstalle. Ehkä hän on saanut vaan jotain ihan muuta mistä meidän muiden ei kuulu tietääkään. Mutta onhan se selvää että oot noista emojinaisista jotenkin seonnut. Eikä pahalla vaan tosiasiat niin kuin ne on. Tämä palsta ei ehkä sovi sulle paikkana. Meet sekaisin päästäsi täällä ja hölmöilet.

• Anonyymi
      UUSI

Mitä sä meinaat? Jos käyt kaupassa tuo maitoa.

• Anonyymi
      UUSI

Kolmiovajulainen taas pinnistelemässä. Naamapalmu naamapalmu.

• Anonyymi
        UUSI

Yrittää liikaa jotain filosofia esittää.

• Anonyymi
      UUSI

⚠️ Oikeat ihmissuhdeasiat käsitellään oikeassa elämässä, ei täällä palstalla. Minun osaltani tämä asia on loppuun käsitelty. Hyvää päivänjatkoa – minulla on muutakin tekemistä kuin riidellä täällä julkisesti.

• Anonyymi
        UUSI

Kunnes 20 papukaija odottaa sua. Et voi VASTUSTAA kiusausta. Koko kansa sen voi todistaa sitten.

• Anonyymi
        UUSI

Voin kertoa, että voit yrittää pelastaa mainettasi ja vaikka sanoisit mitä, niin musta tullaan näiden ihmisten toimesta väittämään valkoiseksi ja jos et ymmärrä lähteä ajoissa pois, niin nämä sekaantuvat elämääsi.

Usko minua ja poistu vaikka sinkkuihin hyvän sään aikana. Et tajua millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä ennen kuin on liian myöhäistä. Minulla on omakohtainen kokemus ja ensikäden tietoa myös muiden aiempien kirjoittajien kokemuksista. Ihan kaikella rakkaudella sanon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Voin kertoa, että voit yrittää pelastaa mainettasi ja vaikka sanoisit mitä, niin musta tullaan näiden ihmisten toimesta väittämään valkoiseksi ja jos et ymmärrä lähteä ajoissa pois, niin nämä sekaantuvat elämääsi.

Usko minua ja poistu vaikka sinkkuihin hyvän sään aikana. Et tajua millaisten ihmisten kanssa olet tekemisissä ennen kuin on liian myöhäistä. Minulla on omakohtainen kokemus ja ensikäden tietoa myös muiden aiempien kirjoittajien kokemuksista. Ihan kaikella rakkaudella sanon.

⚠️Tässä on se ongelma: oikeassa elämässä toinen osapuoli ei ota yhteyttä, vaan jää uskomaan palstan juoruihin ja muiden syöttämään tarinaan. Niin kauan kuin se jatkuu, mitään ei voi selvitä oikeasti – tämä palsta vain pahentaa tilannetta. Ja siksi olin varoituskolmio. Ok myönnän, se oli virhe tulla taas tänne ylipäätään ollenkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️Tässä on se ongelma: oikeassa elämässä toinen osapuoli ei ota yhteyttä, vaan jää uskomaan palstan juoruihin ja muiden syöttämään tarinaan. Niin kauan kuin se jatkuu, mitään ei voi selvitä oikeasti – tämä palsta vain pahentaa tilannetta. Ja siksi olin varoituskolmio. Ok myönnän, se oli virhe tulla taas tänne ylipäätään ollenkaan.

⚠️Palsta ei itsessään ole koskaan ollut syy mihinkään – vaan se, miten täällä syntyneet kuvitelmat, harhat ja epäluottamus on otettu todesta. Siitä tämä kaikki on lähtenyt, eikä minun sanomisilla ole ollut enää mitään painoa

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en minäkään enää ottaisi kun täällä näin hänestä puhut. Puhut rumasti etkö itse huomaa sitä? Jos toivoisit että hän olisi vielä ottanut ja olisitte selvittäneet mitä hän on miettinyt niin olisit toiminut eri tavoin. Jos sinä todella pidät häntä tärkeänä niin ei kukaan eikä mikään palsta tule sun mieleen vaan kyllä mies jaksaa odottaa eikä heti ole jonkun ärsyttävän vieläpä uuden emojin kanssa alkanut pelailemaan. Oisit mieluummin kysynyt täällä sitten vaikka milloin kuulen sinusta on ikävä tms, mutta ei voi äitinä opettaa. Sulla on omakin äiti sen ois pitänyt ehkä opettaa jotain tärkeää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No en minäkään enää ottaisi kun täällä näin hänestä puhut. Puhut rumasti etkö itse huomaa sitä? Jos toivoisit että hän olisi vielä ottanut ja olisitte selvittäneet mitä hän on miettinyt niin olisit toiminut eri tavoin. Jos sinä todella pidät häntä tärkeänä niin ei kukaan eikä mikään palsta tule sun mieleen vaan kyllä mies jaksaa odottaa eikä heti ole jonkun ärsyttävän vieläpä uuden emojin kanssa alkanut pelailemaan. Oisit mieluummin kysynyt täällä sitten vaikka milloin kuulen sinusta on ikävä tms, mutta ei voi äitinä opettaa. Sulla on omakin äiti sen ois pitänyt ehkä opettaa jotain tärkeää.

⚠️En ole täällä kenenkään kanssa flirttailemassa, enkä ole koskaan halunnut rakentaa mitään suhdetta palstan varaan. Se, että joku tulkitsee yhden emojin tai sanan väärin, ei tee siitä totta.

Minä odotin ja olin tosissani, mutta epäluulot ja muiden keksimät tarinat käänsivät kaiken väärään suuntaan. Olen ilmaissut välittämistäni monella tavalla, mutta niitä ei nähty vilpittöminä, vaan epäluulojen läpi.

Ja lopuksi – äitiini tai kasvatukseeni vetoaminen ei liity tähän millään tavalla. Tuo kertoo enemmän kirjoittajasta kuin minusta

• Anonyymi
      UUSI

Menes nyt jo siitä viisastelemasta! Jokainen pidempään palstalla ollut tiedostaa ettei jokainen kommentti ole kaivatulta eikä ongelmat ratkea luuloihin sukeltamalla.

• Anonyymi
      UUSI

Nämä varoitukset oli jotenkin ok silloin kun ne oli vaan varoituksia. Sitten kun lähdit jauhamaan näistä ja arvioimaan muiden käyttäjien tilanteita ja tunne elämää. Meni uskottavuus.

• Anonyymi
        UUSI

⚠️Varoitukseni oli alun perin vain sitä mitä nimi sanoo – varoituksia. Niitä ei ollut tarkoitus kääntää kenenkään henkilökohtaiseksi arvosteluksi tai tunteiden arvioimiseksi. Jos joku on kokenut niin, se ei ollut tarkoitus. Minun viestini pointti oli yksinkertainen: tällä palstalla pitää olla varovainen, koska täällä syntyy helposti väärinkäsityksiä ja turhaa draamaa. Kuten nytkin taas nähdään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️Varoitukseni oli alun perin vain sitä mitä nimi sanoo – varoituksia. Niitä ei ollut tarkoitus kääntää kenenkään henkilökohtaiseksi arvosteluksi tai tunteiden arvioimiseksi. Jos joku on kokenut niin, se ei ollut tarkoitus. Minun viestini pointti oli yksinkertainen: tällä palstalla pitää olla varovainen, koska täällä syntyy helposti väärinkäsityksiä ja turhaa draamaa. Kuten nytkin taas nähdään.

Hienosti kartat kaikki kysymykset siitä kuka sinulle nyt on tärkeä ja kenen kanssa suhteessa? Olet oikein väistelyn mestari ja vastaat vaan niihin jotka voidaan lukea eduksesi tai jotain mutta mihinkään et aidosti vastaa, mitä kysytty koko päivän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä nyt arvuutellaan kuka olet ja jne. Puhutaan vaan sinusta henkilökohtaisesti. Ihan samaa sarjaa kuin kaikkien muiden jutut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Hienosti kartat kaikki kysymykset siitä kuka sinulle nyt on tärkeä ja kenen kanssa suhteessa? Olet oikein väistelyn mestari ja vastaat vaan niihin jotka voidaan lukea eduksesi tai jotain mutta mihinkään et aidosti vastaa, mitä kysytty koko päivän.

⚠️Kyllä minä jo kerroin, kuka minulle on tärkeä. En ala täällä nimiä mainitsemaan, koska se ei kuulu palstalle. Hän on ihminen palstan ulkopuolelta, johon olen tutustunut oikeassa elämässä. Se on ainoa vastaus tähän kysymykseen.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️Kyllä minä jo kerroin, kuka minulle on tärkeä. En ala täällä nimiä mainitsemaan, koska se ei kuulu palstalle. Hän on ihminen palstan ulkopuolelta, johon olen tutustunut oikeassa elämässä. Se on ainoa vastaus tähän kysymykseen.

Ei minua kiinnosta se asia ollenkaan. Eikä kuka olet
        Tarkoitin vain että siinä vaiheessa kun tästä tuli keskustelu sinusta. Meni uskottavuus noilta sinun ohjeilta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun lukee vastauksiasi olet ihan yhtä harhainen kuin muutkin. Syytät jotain väliin tulemisesta anonyymi palstalla. 🙄 Ajattelin että olet joku järjissään oleva kerrankin.

• Anonyymi
        UUSI

Näin juuri, ja myös normaalien tervejärkisten ihmisten älyä, joista ehkä osa jopa ovat tekemisissä jollain tavalla kohteidensa kanssa.
        Vuosia palstalla asuneet eivät tarvitse mitään saarnoja. Se on täysin turhaa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja kun lukee vastauksiasi olet ihan yhtä harhainen kuin muutkin. Syytät jotain väliin tulemisesta anonyymi palstalla. 🙄 Ajattelin että olet joku järjissään oleva kerrankin.

⚠️ Sinä et selvästikään tiedä mitä täällä on tapahtunut. Olet lukenut vain osan keskusteluista ja vedät vääriä johtopäätöksiä. Mutta se siitä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

⚠️ Sinä et selvästikään tiedä mitä täällä on tapahtunut. Olet lukenut vain osan keskusteluista ja vedät vääriä johtopäätöksiä. Mutta se siitä.

En tiedä en. En elä näiden mukaan. En vedä näistä johtopäätöksiä. No joo joskus herkällä hetkellä mennyt näihin mukaan. Mut äkkiä siitä selvinnyt.

• Anonyymi
      UUSI

Riistakolmioonsa sukeltaisin 😏

• Anonyymi
        UUSI

Kas kun ei bermudan kolmioon!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kas kun ei bermudan kolmioon!

Sydämeni jo sinne kadotin.

• Anonyymi
      UUSI

⚠️Rakastan kaivattuani, en ketään muuta.

• Anonyymi
      UUSI

Mie en lainkaan tykkää vihakirjeistä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      84
      7152
    2. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      27
      7089
    3. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      117
      6225
    4. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      45
      5424
    5. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      88
      5341
    6. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      63
      5235
    7. Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?

Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus
      Maailman menoa
      41
      5130
    8. Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi

Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset
      Maailman menoa
      27
      4615
    9. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      19
      3565
    10. Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto

vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html
      Maailman menoa
      301
      3420
    Aihe