Kirjoitin toiseen keskusteluun tämän.
En ole tavannut kuin kaksi naista, jotka haluavat seksiä paljon. Toinen oli luonnostaan hyvin halukas ja seksuaalinen nainen. Toinen oli kehonrakentaja, jolla oli kuuri päällä. Eli ilman ulkoisia hormoneita, väittäisin ettei ole kovinkaan monta todella halukasta naista olemassakaan. Moni kehuu olevansa, mutta muutaman kuukauden päästä tulee raja vastaan heillä.
Onko teillä millaisia kokemuksia oikeasti hyvin halukkaista naisista, joilla libido on korkealla pysyvästi? Itselläni ei ole tuon enempiä kokemuksia.
Onko olemassa erittäin halukkaita naisia?
5
165
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon ikävä kyllä sellainen. Mun halut kasvaa vuosi vuodelta ja on sitä pysyvästi. Ois ihanaa ku ois mies kuka haluis yhtä paljon. Ja mun kokemuksen mukaan miehet tulee äkkiä. Ois ihanaa saada edes säännölliseksi vakipanoksi mies kuka haluis paljon ja kestäis hyvin. Nähtäisiin kyllä tosi usein. Ei oo tullu vielä vastaan miestä kuka haluaa, jaksaa,kykenee yhtä paljon kun mä. Mä en usko että tulee ikinä tilannetta jos ois paljon seksiä tarjolla niin mä sanoisin ei pysty enää. Mä oon nyt toteuttanut kimppojakin ja nähnyt yhtä harvaa kuka jaksaa hyvin eikä oo yhdesti laukeava ja pannaan vaan putkeen pari tuntia kiimaisina ja ei oo vielä ollut kertaakaan ettei kykene enää, päin vastoin ois mennyt vielä.
- Anonyymi
Tuollaista juuri kaipaisi. Kunnon pitkiä panoja usein. Puhdasta erotiikkaa pitkin päivää toistuvasti. Kukaan pidempi aikaisista naissuhteista ei ole jaksanut useampaa tuntia panemista. Tai edes koko päivän mittaista jatkuvaa esileikkiä kaiken arjen keskellä. Seksuaalisuus kuolee lähes jokaisella.
- Anonyymi
Tylsää. Oon kans monelta mieheltä kuullu samaa että nainen ei kestä ku vartin ja si on kipeä tai kyllästyy. Tai tulee pillu kipeäksi. No mun kestää jos kestää kimppailun tai kerralla yhden tosi kivasti kestävän miehen eikä oo pillu kipeä ja ois jaksanu vielä.
- Anonyymi
Aina halukas ja puutteessa
- Anonyymi
Minulla on kolmatta vuotta ihana itseäni 18 vuotta nuorempi nainen. Todella halukas, joka keksii kaikkea kivaa yksin ja yhdessä. Kuvin, videoin ja facetime puheluina haluaa viihdyttää minua.
En uskonut itsekään, että voisin koskaan näin ihanaa naista tavata ja vielä saada hänet suhteeseen.
On heitä, vaikkain harvassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235098Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo623012Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122910HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432821Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi181597Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271516Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091221- 681110
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei215981