” Jos olet vaikkapa vain kerran kiittänyt Jeesusta Saatanan hänestä vuodattamasta verestä, olet itse sulkenut itsesi iankaikkisesta elämästä ulos:”
Teuvo Suni
Jos vain kerran
14
159
Vastaukset 14
- Anonyymi00002
Vain saatanan vaikutuksesta voi tuollaista joku kirjoittaa.
- Anonyymi00004
Näin on!
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Näin on!
No ette kyllä tiedä yhtään mistään mitään.
- Anonyymi00003
Raamattu on kokoelma mielikuvitustarinoita.
Oliko tämä sinulle yllättävä tieto?- Anonyymi00007UUSI
Ei sillä ole merkitystä, vaan sillä mistä se tarina kertoo - kaikissa tarinoissakin on juoni. Sitten vasta voi edes pohtia onko totta, ja jos on niin miltä osin.
- Anonyymi00006UUSI
Aloitusviesti on siinä mielessä oikein, kun juutalaisuuden jumaluus on Baal, tarinan Saatana, jolle Jeesus tosi Jumalana, Israelin Jumalana on teurastettu, pääsiäisen uhrilammas, mutta sillä ei ole varsinaisesti mitään tekemistä 'elämän puun' kanssa tienä takaisin paratiisiin.
- Anonyymi00008UUSI
Aloitus on täysi demoninen valhe.
- Anonyymi00009UUSI
Paitsi kuin niin, että jos menee sielun kadotukseen Paavalin tietä, ei tietenkään voi olla samaan aikaan matkalla takaisin paratiisiin.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Paitsi kuin niin, että jos menee sielun kadotukseen Paavalin tietä, ei tietenkään voi olla samaan aikaan matkalla takaisin paratiisiin.
Raamatun tarina ei ole mikään mielipideasia, vaan siinä on itse tarinana sen omat, selvät faktat, mihin itse tarina perustuu.
Ihan samalla tavalla kuin ei prinsessa Ruusunen nuku Punahilkka ja susi sadussa. - Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Raamatun tarina ei ole mikään mielipideasia, vaan siinä on itse tarinana sen omat, selvät faktat, mihin itse tarina perustuu.
Ihan samalla tavalla kuin ei prinsessa Ruusunen nuku Punahilkka ja susi sadussa.Ja tässä on juuri se valtava ongelma, eivät uskovaiset edes tiedä mihin heidän käsketään uskoa, kun eivä tunne/tiedä edes tarinan juonta.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aloitus on täysi demoninen valhe.
No, ne demonit kyllä kertovat uskovaiset saavan syntymällä uudelleen Pyhällä hengellä.
- Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
No, ne demonit kyllä kertovat uskovaiset saavan syntymällä uudelleen Pyhällä hengellä.
En ole kyllä kuullut koskaan yhdenkään ateistin kertoneen kimpussaan olevista demoneista.
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
En ole kyllä kuullut koskaan yhdenkään ateistin kertoneen kimpussaan olevista demoneista.
Tästä on tehtävissä se yksinkertaisen suora johtopäätös, että vain uskonnon kautta pystyy tutustumaan demoneihin.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Onhan se täysin selvä asia, ettei demonit omiensa kimppuun hyökkääkään. Ne vihaavat vain niitä, jotka Jeesukseen turvautuu ja pyrkivät tuhoamaan uskovaisen uskon.
Tästä on kysymys:
Joh 10:10
” Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan. Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.”
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.301297- 70899
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42823P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓176717Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss290669- 46641
- 91629
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?38588- 52536
Et siis halua
enää nähdä minua? Lupaan sitten pysyä pois. Ja jos vahingossa satutaan samaan paikkaan voit uskoa että en sitä tahallani47530