Onko elämässäsi pahoja ihmisiä?

Anonyymi-ap

Maailmassa on paljon pahuutta. Pahuus esiintyy monella tavalla mutta useinnaamioituneena ihmisen kautta. Onko sinun elämässäsi paha ihminen? Onko tällä palstalla pahuutta ja pahoja ihmisiä, jotka saavat sinut voimaan huonosti?

Tässä kymmmenen kohtaa erittäin tarkkaa kuvausta siitä, miten paha ihminen tuhoaa uhriaan. Erikoisesti minua kosketti kohta neljä. Siinä kerrotaan selvin sanoin jopa tämän palstan pahoista ihmisistä, Olenko nyt kova tuomitseva tuomari? Katso, kuuntele ja arvioi miten on?

https://www.youtube.com/watch?v=kUlUNXx2Zg4

29

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Yksi paha ihminen: minä.

• Anonyymi

Käyttäydytkö palstakeskusteluissa kohdan neljä kuvauksen mukaan?

• Anonyymi

On, on ja on. Valitettavaa, mutta totta. Minä selviän kyllä, mutta joidenkin pahuus yllättää ja ihmetyttää..

• Anonyymi

Pahuudesta ja sen ilmenemismuodoista omassa elämässä on hyvä olla tietoinen.
        Silloin ymmärtää, mistä on kyse, ettei kyse ole minusta vaan siitä pahasta ihmisestä ja hänen ongelmistaan. Tieto on voimaa pahuutta vastaan.

• Anonyymi

Kyllä. Esimerkiksi persut ovat pahuuden ja tollouden riivaamia.

• Anonyymi

On ollut pahoja. Opettajia koulussa, armeijassa, pomoja työelämässä. häirikköjä naapureina. Ulospäin ja ihmisille joista he hyötyivät, he olivat normaaleja, mutta juuri minulle pahantahtoisia. Kun olin nuori, niin kirosin heitä mielessäni. Unelmoin heidän tappamisestaan, kiihkeimmässä nuoruudessaani. Mutta Jumala esti minua toteuttamasta mitään väkivaltaa heitä kohtaan. Jumala pelasti minut uskomattomasti tilanteista, saattaen pahantekijät noloon tilanteeseen. Sitkeimmät pahantekijät jopa kuolivat omaan sielunsa sontaan. He tiesivät, että olin tullut uskoon, melko nuorena. Aloin huomata, että kun annoin heille vilpittömästi anteeksi ja rukoilin heidän puolestaan, niin sain huomata välittömästi anteeksiannon valtavan siunauksen. Tapahtumat johdattivat jopa yliluonnollisin tavoin elämääni niin, että entisestä vihamiehestäni tuli ystäviä. Nyt vanhana ja viisaampana annan vihaajilleni leppoisasti kaiken anteeksi. Kiitän Taivaan hyvää Isääni Johdatuksestaan. Tietenkin anoin hirvittäviä tappoaikeita ja vihaani anteeksi Jeesukselta. Hän antoi mieluusti anteeksi, sain ikuisen rauhan, josta ylistän häntä riemuiten, kammioni kätkössä.

• Anonyymi

Jumalan mittarilla me kaikki ollaan pahoja ja syntisiä. Haluaisitko että hautakivessäsi lukisi "Hän oli hyvä ihminen" vai "Hän oli armosta pelastettu syntinen"?

• Anonyymi

Syntiset eivät pelastu. Vain vanhurskaat ja pyhät Jumalan lapset
        pelastuvat.

Siksi hautakivessäni ei voi lukea "syntinen". koska olen Jumalan
        lapsi. Jumalan lapsi on aina vanhurskas ja pyhä, omista ansioistaan
        riippumatta.

• Anonyymi

Tietenkin pelastus on tärkein kriteeri, lihan kahleista päästessämme.

• Anonyymi

Taas epäkypsä päätelmä, että Jumalan mittarilla ollaan--- sitä ja tätä.
        Ei näin. Niin on Jumala maailmaa ---rakastanut--- että antoi Ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, eli hänkin mitä sinä mielessäsi pidät pahana, syyllistät, panettelet - nostat pahaa verta sanoillasi jne. ... siis yksikään- mietipä, siis mitä? Hänhän on hyvä, kun valinnat osuvat kohilleen --saavat iankaikkisen ELÄMÄN.... Siis hyvähän se ihminen silloin on.

Mutta, tilanteessa voi olla eksynyt. ja jos pitäisitkin häntä hyvänä, hän kuunteleisi sinua.
        Mutta, kun osoittelet ja syyttelet- sota on valmis ---miksi--- siksi kun katsot häntä pahana.

• Anonyymi

toisen hyvä on toisen paha !!!

• Anonyymi

Onko kukaan muu huomannut, että itse paholainen johtaa demoniensa avulla operaatioita sinua vastaan. Demonit hiipivät ovelasti tuttujesi mieliin ja yhteyttä pitäen kiusaavat sinua tuttujesi kautta. Ihminen on avuton, näitä tuhansia vuosia vanhoja kokeneita henkiä vastaan, jotka rellestävät uhriensa mielissä. Minä olen huomannut tämän. Mutta olen järkähtämätön kristitty, eikä he pääse Pyhän Hengen ja Jeesuksen suojan läpi minuun itseeni käsiksi, mutta pilaamalla muitten uskottomien elämää, aiheuttavat surua minulle. Rukoilen kiusantekijöitteni puolesta, mutta heidän demoninsa käyttävät hyväkseen heidän ateistisuuttaan, eikä rukouksella ole vastaan ottavaa sielua.

• Anonyymi

Tähän ei jumalat de.o it kuulu,sinä olet se paha ihminen!

• Anonyymi

Putin on meillä kaikilla uhkanamme. Luultavasti hän murhaa ydinaseilla vielä paljon ihmisiä.

• Anonyymi

Hän on vain eksytetty.... ymmärtämätön tilanteesaan.
        Ei hän sitä tekisi, jos oikealla tavalla kohtaisi rakkauden elämäänsä...

Mutta, me- meidän puheet ja sanat.... hmmmm!

• Anonyymi

Heh... Noin vaihdetaan aihetta.

• Anonyymi

Aloittajan mielipide on harhainen, jossa ei ole käsitellyt tarinaansa.

Ei ihminen ole paha, vaan hän on harhaantunut. ts. eksynyt. Ihminen on hyvä, eli jäsentää tämän kautta omaa tarinaansa ja kas, tulee rakkaus julistaa Jumalan asettamaa evankeliumia kaikelle kansalle.
      He ovat hyviä ja siksi se hyvyys on Pyhän Hengen ja Sanan kautta saatava esiin.

• Anonyymi

Jumala tahtoo saada taivaasen hyviä ihmisiä
        jotka rakastavat Häntä? Eikö?
        Eikä vain hyviä, vaan täydellisiä ihmisiä! Eikö?

Miksi Hän luo uuden ihmisen, uuden ihmissuvun,
        Jumalan lapset, jonka ja jotka Hän ottaa taivaaseen
        jos se entinen on hyvä ja täydellinen?

Miksi Raamattu sanoo, että se, joka on Kristuksessa,
        on uusi luomus, ja että se entinen ihminen on kadonnut,
        poistunut näyttämöltä, ja uusi Jumalasta syntynyt
        ihminen on tullut tilalle jos se entinen oli hyvä?

Mikä siitä entisestä Jumalan luomasta ihmisestä
        teki pahan syntisen? Mikä tai kuka teki sen uuden
        ihmisen, joka on vanhurskas, pyhä ja täydellinen?

https://www.jumala-kanssamme.se/439636059/450690088

Mvh J - K

• Anonyymi

Ja toinen: "aloittaja on harhainen!"

• Anonyymi

Ihminen voi kääntyä - mikä tarkoittaa paluuta.

Koska pohjimmiltaan olet aina hyvä. Kyse on vain siitä, että syistä, jotka eivät ole lainkaan sinun syytäsi – tai vain osittain – olet saattanut tehdä jotain, mitä sinun ei olisi pitänyt tehdä. Tai ehkä et tehnyt jotain, mitä sinun olisi pitänyt tehdä.

Mutta olet silti pohjimmiltaan hyvässä kunnossa.

Niinpä palaat todelliseen itseesi ja siihen, mikä oikeutetusti kuuluu sinulle. Annat tuon sisäisen itsesi loistaa.

Eli avaan tavallaan meitä siihen, mikä Luomisessa oli Jumalan kirkkaus ihmisessä.
      Hän oli sydämessään kohillaan, eli suhteessaan Jumalaan.

Jos teet itsessäsi parannusta, nyt siitä ja iltapäivällä tästä , huomenna tuosta jne.
      Sehän kertoo vain siitä, että itse halullisesti haluat elää siinä- sanotaanko sitä sanaa synti---- ja mitä synti ON?
      Valtakunnassa, sen päämäärä on Rakkaus ja se on siten tämä Valtakunnan perustuslaki- eli Jumalan laki- Minä olen Herra sinun Jumalasi--- ok. eli paikkamme, mihin meidän pitää kääntyä, siihen olevaiseen tilanteeseen...
      sitten se harhautuminen, kun sisälläsi on kuitenkin se hyvä ihminen, joka heitää kruununsa Valtaistuimen juureen, mihin pitää palata. kääntyä, eli toimia.

Mutta, jos vain haluat tehdä ja pärrätä sitä ja tätä, sehän se ongelmasi on.
      Et halua tehdäkään kääntymyksen hedelmiä... ja syy siihen on tämä sana katumus.
      Katumus sallii itselleen tekoja, josta taaas kadutaan, tehdään - kadutaan- tehdään.

Jos vain kääntyisit siihen PYHÄÄN sisälle, että saisit sen paikkasi -se on valinta ja tie sinulle. Näinhän taivaissakin eletään. otetaan se paikka haltuun.
      mielenmuutos- sanottaisiinko se näin.

Ja tästähän Jeesus opetti- ja oli ilman syntiä--- sanojamme käyttäen.

esimerkki.... ja opetti palvelemisen merkitystä, pesi jalat- annoin esimerkin.
      tee niin.

Siis älä kadu- vaan käänny.Voit palata takaisin, mistä olet eksynyt..... Tule ja Seuraa Minua.... .katos Jumalan Karitsa- joka pois ottaa maailman synnin, siis missä on eksytty.

Kun eksyt metsässä, pitää palata jäljilleen.
      Kun aikonaan porukan kanssa käytiin mustikassa. Vieras metsä, ekakertaa siellä.
      Autolla taivutettiin norja kasvava puu ja pantiin muovikassi siihen mikä kerättiin palatessa pois ja kun edettiin, niin aina uusi ja uusi pussi, jotta löydetiin takaisin.
      Siis palattiin sinne, mistä lähdettiin....
      Paluu - ajatuksessa on merkitys, eli merkitty paluureitti.

• Anonyymi

ts. pahinkin - käytän sanaa syntinen.... voi palata..... hänen ei tarvitse luoda itsessään mitään uutta, omatyö--- vaan palata siihen missä hänen elämänsä rakenttuu Pyhässä.
        Näin sisässäsi asuva se pyhä, mikä luomistyössä Jumalantyönä on meissä, pääsee loistamaan.
        Siksi Jeesus on Luoja- ja Jumala luo Uuden taivaan ja maan.
        Ei paikkamme on siellä- mihin palaamme.

pyhä ---PYHITTYY... oikealla paikalla, eikä hänen ole pakko olla vanhassa, eli parannus, tekoja -parannus---tekoja--- -vaan palata sinne, missä kuuluisi elää ja asua... Ei puhuta parantelemisesta- siis omista teoista, -- parannus -tekoja parannus- taas niitä tekoja.

Mitä== eikö olisi parempi kääntyä sinne, mihin on menossa.

• Anonyymi

Olen koko elämäni ajan kokenut henkistä vainoa lutterien taholta.
      Koulutovereilta tai kiusankappaleilta, opettijien taholta sukuni taholta, kaikki tuntemani lut papit ovat tehneet voitavansa, viranomaiset ja monta muuta.

Nykysin on helpompaa kun pian kaikki ed mainitut makaa monot suorana hautausmaalla, eivät vainoa enää ketään.

Tämä kaikki on pahuutta koska heillä oli vaihtoehto ja he valitsivat pahuuden tuottamisen.
      Isiensä lapsia olivat äitit mukana jotka eivät opettaneet lapsilleen mitään koska eivät itsekkään olleet saaneet mitään opetusta muualta kuin lutterin hengen jatkumosta.
      Kuinka tyhmiä ihmiset voivatkin olla sokeudessaan.

• Anonyymi

Todella hyvä linkki. Se suorin sanoin vahvistaa sen, mitä moni on omassa elämässään jo havainnutkin.

Hyvä ihminen kysyy hämmentyyneenä itseltään (Miksi? Koska hän on hyvä ihminen, eikä ymmärrä pahuutta): "Mutta... miksi hän toimii noin....?"

Vastaus on silmiemme edessä: "koska hän on paha ihminen". Vaikea uskoa monista läheisistään, esim. vanhemmistaan, omasta äidistään, johon lapsi luonnostaan haluaa luottaa.

On Valtakunnan lapset ja Kadotuksen lapset. Ilmeisesti tämä jako tapahtui jo lapsuudessamme, ehkä jopa jo ennen syntymäämme. Toiset ovat valittuja, toiset kadotettuja, vaikka toisaalta myös kunkin, pahankin ihmisen mahdollisuus muutokseen: Pelastajan, Jeesus Kristuksen rehelliseen vastaanottamiseen elämäänsä, on ollut aina. Mutta, jos joku ei vain ole rehellinen, ei haluakaan olla, silloin hän on itse itsensä pahin vihollinen.

Tällaisestahan Raamattukin puhuu, etenkin VT.

• Anonyymi

Aloituksen linkki käsittelee pahoja ihmisiä ja heidän käyttäytymisistään.
        Siinä on kyse narsistisesta persoonallisuushäiriöstä, vaikka narsismia
        ei siinä mainita.

Narsismi on jonkunlainen psyykkinen sairaus.
        Se kehittyy varhaisessa lapsuudessa. Jos lapsi
        ei saa pyyteetöntä rakkautta vanhemmiltaan,
        tai/jos lapselle ei aseteta mitään rajoja tai/jos
        lapsi saa kaiken tahtomansa tai/jos lapsi
        nostetaan jalustalle niin, että hän kokee olevansa
        maailman napa ja se tärkein henkilö koko
        maailmassa, tai jos lapselta vaaditaan kohtuuttoman
        paljon, hänestä voi kehittyä narsisti.

Lapsen vanhemmat voivat siis vaikuttaa paljonkin
        siihen, millainen ihminen heidän lapsestaan kehittyy.

Narsisti toimii narsistisesti, eikä voi itseään parantaa.
        Hän tarvitsee ammattiauttajaa, siis terapiaa. Mutta ongelma
        narsistin kohdalla on se, ettei hän koe olevansa missään
        asiassa väärässä ja on siksi aina oikeassa. Hän ei siis tarvitse
        apua eikä muuttua eikä mitään terapiaa.
        Siksi on vaikea saada narsisita hakemaan apua
        persoonallisuus häiriöönsä.

Uskon, että narsistikin voi olla uskossa ja pelastua
        uskonsa tähden Jeesukseen. Varsinkin jos Jumala
        kohtelee narsismia sairautena. Jumala ei tuomitse
        ihmistä sairauden tähden? Mutta tämä on vaikea
        aihe eikä siitä ole varmuutta miten asia on.

• Anonyymi

On ollut ja on yhäkin. Oikeita perkeleitä ihmisiksi. Mitään en niille voi. Siispä annan niitten pahuuden mennä kuin veden hanhen selästä. Ehkä joku niistä pahoista vielä sortuu omaan pahuuteensa, ehkä ei. En tiedä. Toistaiseksi kaikki porskuttavat onnistuneesti eteenpäin pahuudessaan ilman merkkiäkään mistään muusta.
      Jos uskovaiset ovat oikeassa (mitä en usko), niin muistelkoot ikuisesti Helvetissä tekojaan.
      Kyykyssä, yhä syvemmällä.

• Anonyymi

On toi gubbe!

• Anonyymi

Kyllä heitä on!

• Anonyymi

Jos kuvittelee oman huonovointisuutensa johtuvan muista tavallisista ihmisistä on todennäköisesti itse se paha.

• Anonyymi

Juutuupista kuultua ..vaimoni laittaa viestiä, ..olisitpa sinäkin täällä..
      Oi, hän kaipaa sinua..

Ei, vaan on käymässä hautausmaalla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      158
      5861
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      86
      3286
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      104
      1856
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      129
      1207
    5. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      78
      1171
    6. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1124
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      89
      1027
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      58
      1000
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      875
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      159
      865
    Aihe