Moikka!
Miksi äijät runkkaatte enimmäkseen yksin ettekä hae aidosti toista seuraanne, eli miestä jolla samat toiveet ja halua tyydyttää toista yms.
Kyllä vanhemmat samassa tilanteessa elävät miehet voisivat tapailla toisiaan yhteisen kivan ja kiireettömän yhdessäolon yms. merkeissä kahdestaan.
Itse en niinkään runkkailuista nauti yksin kun pitkään ollut ilman seuraa.
Mutta jos löytyisi kiinnostava vielä hyvinkin viriili ja hyvä varusteinen mies jolla olisi intohimoa enemmänkin kuten yhdyntään, niin sellainen kaveri olisi minulle täydellisen sopiva!
Nyt vaikuttaa palstan avausketjuissa on enimmäkseen näitä "runkkuja ja imuja" ym. pervoiluja harrastavia...
Toki muukin nautinnon tuottaminen olisi yhtenä osana seksiaktia paikallaan mutta yhdyntä kruunaa koko aktin, siitä nauttisin yhä, kun sopiva kaveri löytyisi.
Myös sinä ennen näitä ja tällaista miehen kanssa kokematon kaveri sun kanssa kiinnostaa tutustua ja kokea yhdessä monia yhteisiä hetkiä.
Mulle sopii n. 60-75-vuotiaat miehen näköiset ja kokoiset tyypit! Kypsissä kymmenissä olen myöskin itse, ja pitkä solakka sinkku - pks:lla.
Miten sinä... jos kiinnostut ehdotuksesta?
🫂📧
Kokematon tai kokeneempi vanhempi mies - olisit kiinnostava!
14
335
Vastaukset
- Anonyymi
Vau.. jees.. kiinnostaa.. olen 65v.. en kylläkään mitenkään hyvin varustettu..
- Anonyymi
Vau Sinullekin ja kiitos, jos kiinnostuit!
Oletko ns. "alan miehiä" - jo 'kokenut tai kokematon' kuten aloituksen otsikoin?
Ja miten muuten tekstissäni esittämät ajatukset sopii sinuun? Kiinnostaa oletko sinkku eli vapaa mies, kuten itse olen.
Millaisia ajatuksia tai odotuksia sulla on seuran suhteen itselläsi?
Kerro kun ehdit... vielä mm. minkä tyyppinen juttu sua kiinnostaa yleensäkin?
Jk. Samat ajatukset esittäisin muillekin, ketä viestini kiinnostaa - jos sopii kertoa sen minkä täällä näin voi tehdä.
Missä touhuat?
- Anonyymi
Niin, siis mitä "touhuja" tarkoitat?
Olen ja elän Hesassa eli pks.la. kuten ehkä avauksessa selviää, ja muutakin mikä nyt tässä itseäni kiinnostaa.
Mitä Espoon mies itse miettii ja mielii? Anonyymi kirjoitti:
Niin, siis mitä "touhuja" tarkoitat?
Olen ja elän Hesassa eli pks.la. kuten ehkä avauksessa selviää, ja muutakin mikä nyt tässä itseäni kiinnostaa.
Mitä Espoon mies itse miettii ja mielii?Etupäässä olisi kiva tavata mukava CD etc. ja rakentaa juonta sen ympärille kuten kirjoitat. kamik kippura meili"laatikko" suomitunnus. Saa kirjoittaa. Persikkafoorumissa smalla nikillä mitä täällä.
- Anonyymi
Espoo65 kirjoitti:
Etupäässä olisi kiva tavata mukava CD etc. ja rakentaa juonta sen ympärille kuten kirjoitat. kamik kippura meili"laatikko" suomitunnus. Saa kirjoittaa. Persikkafoorumissa smalla nikillä mitä täällä.
Aivan. Pahoittelen mulla ei ole kiinnostusta noihin tunnisteisiin...yms. (Ei "diplomaatti tunnustakaan" ole).
Ihan miesten kesken ja tapaan ja tyyliin niin kuin kerroin alussa.
Kiitos kuitenkin.
(Tarkennuksena siihen ns. "top tyyppinen" kaveri muuten kiinnostaa kyllä).
- Anonyymi
Ei kiitos
- Anonyymi
"Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.( klo 17. mennessä).
Älä luovuta, jos kommenttisi ovat asiallisia ap:n mukaisia! - Anonyymi
Syksy saa - saammeko me?
|🇫🇮|🇪🇺|🏳️🌈
Hyvää lokakuun ekaa ensin... ja kansalaisvaikuttamisen päivää Miinan muistona!
Siispä vaikuta ja vastaile "haasteeseen".- Anonyymi
😉🤟hmmm...
- Anonyymi
Vielä avaukseen lisäten, kiinnostukseni kohde voisi olla siis esim. kokematon varttuneemman iän kaveri jota miessuhde alkanut kiinnostaa myöhemmin.
Olet ehkä ollut aviossa - ex-ukm, tai muuten sinkkumies jne.
Miksei myös hyvää luottamuksellista kaveruutta ja seuraa kaipaava aviossa elävä rehti tavallinen miehekäs bi-mies, edellä avauksen mukaisin ajatuksin lisäten. Täytyyhän teitäkin olla?
Mies joka "sietää kosketusta" ja on luonnollinen aito oma itsensä.
🫂📧- Anonyymi
Kiva kun kiinnostuit -kävit lukemassa avauksen!
Pieni kommentti "heippa" tms. olisi aina paikallaan.
Vaikka luulit ehkä ap- txt olisi ollut jotain muuta, kuin nyt on?
- Anonyymi
Avaa sydämesi mulle, tahdon pelkkää hyvää sulle ...
muistatteko sävelmän vuosien takaa, tuli mieleen?
😉✍️ - Anonyymi
Jees!
💬👍👍
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002971
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872395- 241926
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221500Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291470Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151355- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26877Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2749