Silloin voisin äänestää sdp.
Tanskan demareista mallia
5
99
Vastaukset
- Anonyymi
Osa Suomen demareista elää henkisesti vielä suomettumisen aikaa ja toisilta on suunta hukassa. Uskovat että demareitten päätehtävä on suosia kaikenlaisia älyttömyyksiä kuten "monisukupuoleisuutta", "vapaata maahanmuuttoa", tukea ulkomaalaisia ryhmittymiä toisten ryhmittymien kustannuksella ilman sen kummempaa tietoa, jne.
Suomalaisten puolueitten päätehtävä on edistää suomalaisten hyvinvointia.
Tämä on demareilta ja muiltakin puolueilta unohtunut. - Anonyymi
Demareiden kannattajat ovat enimmäkseen vanhoja jääriä ja he elävät näivettymisen aikaa.
Toisaalta 600.000 mamusta 80% äänestää demareita, kun ei tarvitse tehdä töitä.
Siinä oiva sekoitus syystä miksi Suomen hyvinvointivaltion aika on ohi, jos sdp pääsee hallitukseen. - Anonyymi
Kokoomuksen ja muiden oikeistopuolueiden täytyy vakuuttaa mummot miksi sdp/vas on Suomelle tuhon tie.
Eläkeläiset ja työttömät on näiden huijareiden valheiden uhreina. - Anonyymi
Suora sitaatti Tanskan SDP:ltä ”Hyvinvointiyhteiskunta voi säilyä vain, jos rajoitamme maahanmuuttoa”
Miksi Suomen SDP ei kommentoi tai kuuntele pohjoismaista sisarpuoluettaan? Onko kaikenmaailman NatZiroilla jo liian suuri valta Suomen demareissa? - Anonyymi
Äärivasurit hallitsee demareissa. Ja heidän mielestä Suomessa on HUUTAVA työvoimapula, jonka vuoksi meidän maahamme tarvitaan vuosittain 40000 duunaria ulkomailta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait223027- 392627
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381493- 841350
- 631251
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40999Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.125903- 32816
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi29663Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59621