Hyvältä vaikuttaa Suomella
Käteistä tileille ennätysmäärät
12
93
Vastaukset
- Anonyymi
Säästämällä Suomi kuntoon
- Anonyymi
Mamut lähettää vusittain -MILJOONIA €uroja -lähtömaihinsa Rahaa - !
- Ja - ME - Vain - Ollaan - MAKSU-MIEHIÄ - !
- Ja -Mamut vain Nauraa -HEKOTTAA- Paskasesti - ! - -kun Saavat ILMAISTA Rahaa !
- Anonyymi
Taas lähtee
- Anonyymi
Mamut pitää tukensa säästössä pahan päivän varalle kun samaan aikaan suomalaiset värjöttelee leipäjonoissa syyssateessa.
- Anonyymi
käteistä on ja tilillä myös 🙂
- Anonyymi
Kysyppä KUITTIA pitseeriasta tai thaihinkkamosta /mamuparturista niin saat rasisti huudot perääsi..
- Anonyymi
Miksi sieltä kuittia pyytäisin kun en asioikaan.
- Anonyymi
Älä valehtele.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä valehtele.
En niin, thaihinkkaamossa toki saattaisin asioida eri elämäntilanteessa mutta matujen pizzerioissa tai parturissa en ole asiakas. Olen joskus pizzan suurkuluttaja ollut ja tilannut matuiltakin mutta se oli ennen massavaellusta ja maan pilalle paskomista. Viimeinen matujen pizza itse maksettuna syöty noin viisi vuotta sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En niin, thaihinkkaamossa toki saattaisin asioida eri elämäntilanteessa mutta matujen pizzerioissa tai parturissa en ole asiakas. Olen joskus pizzan suurkuluttaja ollut ja tilannut matuiltakin mutta se oli ennen massavaellusta ja maan pilalle paskomista. Viimeinen matujen pizza itse maksettuna syöty noin viisi vuotta sitten.
Varo sädekehääsi ...
- Anonyymi
Muslimit kuten somalit ei voi pitää rahaa tilillä kun Koraanin mukaan korkoa ei saa maksaa
Siksi Muslimit ottaa rahat heti pois tililtä - Anonyymi
90-luvun lama opetti , silloin olisi saanut 1994 hienon asunnon pilkkahintaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161