Pohjoismaiden sisäministerit: Kaikki mahdolliset keinot laittoman maahanmuuton estämiseksi.

Anonyymi-ap

6

81

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Myös pakolaisten vastaanotto pitää lopettaa.

• Anonyymi

Ei sitä kokonaan pidä lopettaa, koska joukossa on niitä oikeitakin pakolaisia, järkevintä on tietenkin se ns. Ruandan malli, se estäisi kaikenlaisten huijareiden maahantulon, tai tekisi siitä ainakin paljon vaikeampaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sitä kokonaan pidä lopettaa, koska joukossa on niitä oikeitakin pakolaisia, järkevintä on tietenkin se ns. Ruandan malli, se estäisi kaikenlaisten huijareiden maahantulon, tai tekisi siitä ainakin paljon vaikeampaa.

mikä on oikea pakolainen ? jos näet että maassa on paska johto niin pyri muuttamaan se
        jos ei onnistu ja et jaksa odottaa niin katso mikä maa olisi ominaisuuksiesi mukaan mukavin ja muuta sinne virallisia kanavia myöden !!!

jos minä tykkään espanjasta niin vittu muutan sinne !!! en hae pakolaiseksi ja muuta asumaan ilmaiseksi täysihoitoon johonkin huvilaan , ilmainen terveydenhoito ja rahaa ilamiseksi 🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

mikä on oikea pakolainen ? jos näet että maassa on paska johto niin pyri muuttamaan se
        jos ei onnistu ja et jaksa odottaa niin katso mikä maa olisi ominaisuuksiesi mukaan mukavin ja muuta sinne virallisia kanavia myöden !!!

jos minä tykkään espanjasta niin vittu muutan sinne !!! en hae pakolaiseksi ja muuta asumaan ilmaiseksi täysihoitoon johonkin huvilaan , ilmainen terveydenhoito ja rahaa ilamiseksi 🤔

Miten olisi vaikka vainottu kristitty, tai poliittinen toisinajattelija?

• Anonyymi

Tanskan malli

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe