rakkauden sekä yhteenkuuluvuuden tunne, ovat muuttaneet elämäni pysyvästi. Vaikka meitä ei tulisi, olet jo antanut minulle jotain ainutkertaista. Ei sillä, ettenkö kokisi eksistentiaalista kriisiä, jos noin kävisi. Mutta siihen ei tietenkään kannata keskittyä ja teen parhaani, että olisin sinua varten valmis, vaikkakin takuulla kelpaamme toisillemme miten tahansa. Tulee mitä tulee, niin olen jo löytänyt turvalliseen kotiin. Ei tätä rakkautta nimittäin purkkiin enää takaisin saa ahdettua.
https://www.youtube.com/watch?v=wD0Mm6WIcYs
Tämä kokemus ja (hyvää yötä)
24
490
Vastaukset
- Anonyymi
Kaunista? Naiselle?
- Anonyymi
Juuri niin ja hän tietää kyllä ❤️ -ap
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko K naiselle?
- Anonyymi
Hae apua!
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oletko kertonut?
- Anonyymi
Onkohan tää mieheltä jota kaipaan? Ikävä on, varsinkin taas tähän aikaan vuodesta.
- Anonyymi
Tunnet miehen pallien kosketuksen huulillasi
- Anonyymi
Rakkausreivit, mikä ihana päätös illalle ❤️ Älä muuta itsestäsi mitään, olet täydellinen juuri noin: Sinusta tykkäsin, sinua ajattelin, sinuun ihastuin, sinusta haaveilin, kunnes lopulta rakastuin. Ai miksi? Koska sinä olet sinä ❤️ Toivottavasti saat nukutuksi, yritän olla hiljaa 😘
- Anonyymi
Kenelle Ap näin kaunis viesti? Jokin tunniste hänelle.
- Anonyymi
Jos et tiedä 100-prosenttisella varmuudella, niin ei ole sinulle. Mutta rakkauden nostavan voiman omikoon aivan kuka tahansa halukas. -ap
- Anonyymi
No rohkea uskaltaa kaivatulle antaa vinkkiä, reilua muita kaipaavia kohtaan myös.
- Anonyymi
Tiedän kyllä mitä hän ajattelee, tunnen ja olen tuntenut sen sydämessäni koko ajan. Mutta kun todellisuus on se mitä se on ja luultavasti molemmat vaan kärsitään tällä hetkellä. Olisin maailman onnellisin nainen jos voitaisiin joskus vielä ihan silmästä silmään - sielusta sieluun lausua toisillemme juuri tuollaisia rakkauden tunnustuksia ja olla lähekkäin.
-gubbetar - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän kyllä mitä hän ajattelee, tunnen ja olen tuntenut sen sydämessäni koko ajan. Mutta kun todellisuus on se mitä se on ja luultavasti molemmat vaan kärsitään tällä hetkellä. Olisin maailman onnellisin nainen jos voitaisiin joskus vielä ihan silmästä silmään - sielusta sieluun lausua toisillemme juuri tuollaisia rakkauden tunnustuksia ja olla lähekkäin.
-gubbetarJa kun sanoin viimeksi kun nähtiin että rakastan sua, niin sun silmissäsi oli pakokauhu. :D
-gubbetar - Anonyymi
Ei ollut minulle, enkä luota nosteeseen, mutta oli mukava nojautua hetkeksi sinnepäin ja tuntea lämmin tuulahdus.
- Anonyymi
Hyvää yötä!
- Anonyymi
❤️
- Anonyymi
Voi kun olisi eräältä tänne.
En vaan enää uskalla uskoa täällä. - Anonyymi
Hei vaan sinne.
https://youtu.be/m4xM77kEVTY?si=3eoFhmK6YbQDXSjL
Mitä tykkäät tästä 😊 - Anonyymi
Tämä on muuttanut minunkin elämäni. Hyvää yötä rakkauteni.❤️
- Anonyymi
Mitä tarkoitit tuolla, että teet parhaasi ollaksesi valmis? Laihdut, lihot, jätät alkoholin, jätät muut naiset, tulet uskoon..????
- Anonyymi
Sun kanssa on turvallinen olo.<3
- AnonyymiUUSI
aa että kun rakastan. kiipeen vielä. tulossa ollaan.
- AnonyymiUUSI
Sanat ihan kauniita, mutta tuo linkittämäsi musiikki on ihan hirveää. Keskushermosto huutaa apua kun tuollaista jyskettä kuuntelee.
- AnonyymiUUSI
Yhteytemme ❤️
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24345306Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy18510838Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858508Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 331563
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500