Pirkanmaan kunnista Virroilla ja Ruovedellä on ollut suhteellisesti isoin väestökato 1-8/2025.
Mitä pitäisi tehdä? Ei ole vauvarahat, ilmainen päivähoito tms. tainnut merkittävää apua tuoda, jotain muuta pitäisi keksiä.
Väestö vähenee, mitä on tehtävissä?
6
280
Vastaukset
- Anonyymi
Joku uus koulutusjuttu tai joku ihan uus juttu
- Anonyymi
Ei viä näköjään täsä viel oo kryptoja mainittu
- Anonyymi
Ottaa kaikki yritykset, yhdistykset ja ihmiset tervetulleina kylään, ja helpottaa heidän juurtumistaan kaikin keinoin.
Vaikka sitten Kaupungin puolesta ja kädestä pitäen,
"Hei, kuinka voisimme auttaa?"
Ei millään yrityksellä ole aikaa odottaa montaa vuotta että saa hyväksynnän kylään. siinä menee moni firma nurin odotellessa.
"Tule Virroille, Firmasi kaatuu!"
Ei ole kauhean houkuttelevaa. - Anonyymi
Tarvitaan työpaikkoja, se on kaiken perusta
- Anonyymi
Mitä osaamista Virroilla on tarjota firmoille? Firma voi houkutella lisää osaajia, mutta kyllä niitä pitää löytyä valmiiksi jotta homma lähtee pyörimään.
Virroille tarvitaan lapsiperheitä, joten usein työpaikka pitäisi löytyä kahdelle, mahdollisesti ihan eri alan ihmiselle.
Onko muuten selvitetty, onko Virrat saanut houkuteltua etätyöläisiä? Voisiko Virroilta tarjota firmoille viihtyisiä ranta-asuntoja edulliseen hintaan niin, että firma voi tarjota niitä työntekijöilleen etätyöpaikoiksi? Monella firmalla on asunto esim. Espanjassa, minne voi mennä viikoksi pariksi etätöihin.
- Anonyymi
Olisko mitään konkreettista heittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512