Iltasanomissa oli juttu kuinka susi oli tappanut perheen rakkaan mäyräkoiran. Milloin ymmärretään, että se on ihmisen vika kun laittaa oman rakkaansa suden syötiksi ja vieläpä metsästyksen takia. Ei niin pienet kuulu juosta irrallaan metsässä,ei minkään koira kuulu juosta. Menkää itse sen lihan perässä.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Entä kun äiti tappoi vastasyntyneensä. Miten voi elää itsensä kanssa.
- Anonyymi
Missä oli vauvan sukulaiset????
- Anonyymi
Nyt se susi onkin paha, kun tappaa jonkun kaupunkilaisen kiduttaman lellikin. Elokapina-kettutyttöjen pitäisi vapauttaa kaikki betonikaupunkien koirat, kissat ja muut takaisin luontoon. Luonto on eläimen paikka, sieltä se on lähtöisin ja jos toinen luonnon eläin sen tappaa, on se normaalia luonnon kiertokulkua. Vai mitä, susien kaupunkilaiset puolustelijat?
- Anonyymi
Tinka
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571490Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291180Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216879- 65801
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus62710- 46685
- 52680
- 76586
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568