Leveä peppu ja ulkohousut

Anonyymi-ap

En tiedä mitään kiihottavampaa kun katsella vaimon leveää peppua ulkohousut päällä. Hänellä on lyhyt ulkoilutakki, ei pitkää mallia, joten peppu on kokonaan näkyvillä. Näky on ihana.

11

691

2Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

( ○ )
      《》

• Anonyymi

Kyllä. Levee peppuiset on ihania!! Olen heikkona- sellaisiin- naisiin. Vaikka ihana- luonne- on no1. Sitten vasta muut-avut. Rehevät isot- naiset ovat ihania. Eikä ikäkään ole niin kiveen- hakattu. Voldemar 62. Löydyn Suomi24 sivuilta. Sillä nimimerkillä.Eli Voldemar62/ treffi16 tarkemmat tiedot- yv.eenä. Olen umpihetero!!!

• Anonyymi

Woi harmi aattelin juuri sua jos vaikka tykkäisit m♡m .
        😆

• Anonyymi kirjoitti:

Woi harmi aattelin juuri sua jos vaikka tykkäisit m♡m .
        😆

Pistä s postiini!!! atrotannermaa@ gmail.com Ps. Olen vapaa mies!!!

• Anonyymi

Annatko myös piiskaa vaimollesi? Leveä peppu vaatii säännöllisen piiskauksen ja tietysti paljaalle.

• Anonyymi

Kyllä se näin on. Ei minun mielestä naisen takapuoli housut jalassa ole mitään verrattuna paljaaseen pyllyyn. Ja nimen omaan saamassa piiskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se näin on. Ei minun mielestä naisen takapuoli housut jalassa ole mitään verrattuna paljaaseen pyllyyn. Ja nimen omaan saamassa piiskaa.

Aloittaja on sen verran kujalla tässä asiassa, että kannattaisi pyytää joltain nestorilta apua. Kyllä varmasti olisi rouvan pylly vailla kunnon piiskasta, asiasta ei ole epäilystäkään.

• Anonyymi

Minkälaiset ulkohousut hänellä on? Ohuet tuulihousut kireästi pepulle pingotettuina ovat kyllä upeaa katsottavaa 😊

• Anonyymi

Niin on. Vaimollani, vaalea mature bbw, on leveä ja paksu perse. Tissit eivät ole kovin isot. Käyttää myös lyhyitä takkeja ja aina jotkut legginsit jalassa eli perse hyvin esillä. Kääntää miesten päät. Ja lempi asento takaa päin, siinäpä on työmaata kun paukuttaa kyrpää takavittuun oikein huolella.

• Anonyymi

Räystäsperse. No huh huh.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Silmienvääntelijä-persut pääsivät Japanissa sarjakuvaan

Torille! https://www.hs.fi/kulttuuri/art-2000011943173.html
      Maailman menoa
      175
      4961
    2. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      18
      4336
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      9
      3087
    4. Älkää vaan sairastuko syöpään Suomessa

Tilaston mukaan Suomi, Slovakia ja Latvia lääkitsee aivan pohjamudissa syöpää. Sairastunutta hoidetaan edelleen vanhana
      Maailman menoa
      248
      2910
    5. Kyllä, maata ei halua puolustaa nimenomaan punavihreän puolen edustajat

"Esimerkiksi maanpuolustushenki on keskimääräistä alempana naisten, arvoliberaalien, heikossa taloustilanteessa olevien
      Maailman menoa
      143
      2852
    6. Sä veit mun sydämen ihan totaalisesti

Aivan totaalisesti..
      Ikävä
      52
      2491
    7. Oot se sinä

Ihan varmasti oot, tuo olemus ei valehtele 😘💓🪅 🏡 ihana 😍🙏
      Ikävä
      27