Leveä peppu ja ulkohousut

Anonyymi-ap

En tiedä mitään kiihottavampaa kun katsella vaimon leveää peppua ulkohousut päällä. Hänellä on lyhyt ulkoilutakki, ei pitkää mallia, joten peppu on kokonaan näkyvillä. Näky on ihana.

11

701

Vastaukset 11

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

( ○ )
      《》

• Anonyymi

Kyllä. Levee peppuiset on ihania!! Olen heikkona- sellaisiin- naisiin. Vaikka ihana- luonne- on no1. Sitten vasta muut-avut. Rehevät isot- naiset ovat ihania. Eikä ikäkään ole niin kiveen- hakattu. Voldemar 62. Löydyn Suomi24 sivuilta. Sillä nimimerkillä.Eli Voldemar62/ treffi16 tarkemmat tiedot- yv.eenä. Olen umpihetero!!!

• Anonyymi

Woi harmi aattelin juuri sua jos vaikka tykkäisit m♡m .
        😆

• Anonyymi kirjoitti:

Woi harmi aattelin juuri sua jos vaikka tykkäisit m♡m .
        😆

Pistä s postiini!!! atrotannermaa@ gmail.com Ps. Olen vapaa mies!!!

• Anonyymi

Annatko myös piiskaa vaimollesi? Leveä peppu vaatii säännöllisen piiskauksen ja tietysti paljaalle.

• Anonyymi

Kyllä se näin on. Ei minun mielestä naisen takapuoli housut jalassa ole mitään verrattuna paljaaseen pyllyyn. Ja nimen omaan saamassa piiskaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä se näin on. Ei minun mielestä naisen takapuoli housut jalassa ole mitään verrattuna paljaaseen pyllyyn. Ja nimen omaan saamassa piiskaa.

Aloittaja on sen verran kujalla tässä asiassa, että kannattaisi pyytää joltain nestorilta apua. Kyllä varmasti olisi rouvan pylly vailla kunnon piiskasta, asiasta ei ole epäilystäkään.

• Anonyymi

Minkälaiset ulkohousut hänellä on? Ohuet tuulihousut kireästi pepulle pingotettuina ovat kyllä upeaa katsottavaa 😊

• Anonyymi

Niin on. Vaimollani, vaalea mature bbw, on leveä ja paksu perse. Tissit eivät ole kovin isot. Käyttää myös lyhyitä takkeja ja aina jotkut legginsit jalassa eli perse hyvin esillä. Kääntää miesten päät. Ja lempi asento takaa päin, siinäpä on työmaata kun paukuttaa kyrpää takavittuun oikein huolella.

• Anonyymi

Räystäsperse. No huh huh.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      94
      1414
    2. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      921
    3. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      97
      901
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      86
      825
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      747
    6. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      602
    7. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      42
      601
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      191
      579
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      577
    10. 48
      547
    Aihe