En tiedä mitään kiihottavampaa kun katsella vaimon leveää peppua ulkohousut päällä. Hänellä on lyhyt ulkoilutakki, ei pitkää mallia, joten peppu on kokonaan näkyvillä. Näky on ihana.
Leveä peppu ja ulkohousut
10
631
Vastaukset
- Anonyymi
( ○ )
《》 - Anonyymi
Kyllä. Levee peppuiset on ihania!! Olen heikkona- sellaisiin- naisiin. Vaikka ihana- luonne- on no1. Sitten vasta muut-avut. Rehevät isot- naiset ovat ihania. Eikä ikäkään ole niin kiveen- hakattu. Voldemar 62. Löydyn Suomi24 sivuilta. Sillä nimimerkillä.Eli Voldemar62/ treffi16 tarkemmat tiedot- yv.eenä. Olen umpihetero!!!
- Anonyymi
Woi harmi aattelin juuri sua jos vaikka tykkäisit m♡m .
😆 Anonyymi kirjoitti:
Woi harmi aattelin juuri sua jos vaikka tykkäisit m♡m .
😆Pistä s postiini!!! atrotannermaa@ gmail.com Ps. Olen vapaa mies!!!
- Anonyymi
Annatko myös piiskaa vaimollesi? Leveä peppu vaatii säännöllisen piiskauksen ja tietysti paljaalle.
- Anonyymi
Kyllä se näin on. Ei minun mielestä naisen takapuoli housut jalassa ole mitään verrattuna paljaaseen pyllyyn. Ja nimen omaan saamassa piiskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se näin on. Ei minun mielestä naisen takapuoli housut jalassa ole mitään verrattuna paljaaseen pyllyyn. Ja nimen omaan saamassa piiskaa.
Aloittaja on sen verran kujalla tässä asiassa, että kannattaisi pyytää joltain nestorilta apua. Kyllä varmasti olisi rouvan pylly vailla kunnon piiskasta, asiasta ei ole epäilystäkään.
- Anonyymi
Minkälaiset ulkohousut hänellä on? Ohuet tuulihousut kireästi pepulle pingotettuina ovat kyllä upeaa katsottavaa 😊
- Anonyymi
Niin on. Vaimollani, vaalea mature bbw, on leveä ja paksu perse. Tissit eivät ole kovin isot. Käyttää myös lyhyitä takkeja ja aina jotkut legginsit jalassa eli perse hyvin esillä. Kääntää miesten päät. Ja lempi asento takaa päin, siinäpä on työmaata kun paukuttaa kyrpää takavittuun oikein huolella.
- Anonyymi
Räystäsperse. No huh huh.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2574590Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1312993Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412762Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?751749Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061594Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 551334
- 931245
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2081116- 471109