Tubettaja iida Pasanen ? t: Fani
Mihin kadonnut
18
809
Vastaukset
- Anonyymi
Tätä myös itse miettinyt??
- Anonyymi
Iida sano vika videol ettei kerkee tekeen videoita kun käy töis .On monia tubettajia jotka käy töis .Siinä sivussa ne hoitaa lapset,kotityöt,käy harrastuksissa ym.ym ja tekee kerta pari viikkoon tubeen videon .Iidan viimeinen videokin oli monia kuukausia vanha. Kuulin huhun olis taas muuttanut porukoilleen .Pitääkö paikkansa ?
- Anonyymi
Hehee, kyllä naurattaa
- Anonyymi
Ei oo tube menny putkeen 🤣
- Anonyymi
Katoin yhen ton videon .Syö sohvalla kyljellään maaten .Miten jaksaa yleensä töis käyä jos maaten syö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Katoin yhen ton videon .Syö sohvalla kyljellään maaten .Miten jaksaa yleensä töis käyä jos maaten syö.
🤮🤮🤮
- Anonyymi
On kyllä kova syömään karkkeja .
- Anonyymi
🤮🤮🤮
- Anonyymi
Seppo Myllis varmaan tietää.
- Anonyymi
Iida tee comeback jos luet tämän
- Anonyymi
Se on lopettanut .On muuttanut ulkomaille .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on lopettanut .On muuttanut ulkomaille .
Kuulin samaa .
- Anonyymi
Voin toimittaa hänelle 500 litraa sianihraa maisteltavaksi
- Anonyymi
SmatMartin karkkeja hän vetää laatikko kaupal .Hän muka maistelloo .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SmatMartin karkkeja hän vetää laatikko kaupal .Hän muka maistelloo .
Miten on hampaiden laita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten on hampaiden laita?
Voitti lotossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voitti lotossa.
🤣🤣🤣🤣
- Anonyymi
Syömässä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1367580KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4237051Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei693593Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521373216Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1092754Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään442298- 1261926
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231793Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv261556Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821457