ME kaikki jotka olemme

Anonyymi-ap

Tänä päivänä ei saa kenestäkään nimittää,,, Mutta sana VANHUS saa kyllä . itse ole 67 kävelen 10 km päivässä, Tekeekö moni nuori tätä ja minä olen VANHUS. Muita henkilöitä ei saa "nimittää " mutta ikäihmisiä kyllä. mitä hel. itse en tod. ole

3

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei pidä vetää hernekeittoa nenään jostain sanoista. Sana ei vaikuta ikääsi ja terveyteesi mitenkään.

Ei teinillä tai 30-vuotiaalla ole sinun elämänkokemustasi. Voit siis olla hyvillä mielin sen suhteen, että he ovat sinua monelta osin tietämättömämpiä elämästä yleensä.

Olet vanhus, jos vertaa 3-vuotiaaseen.

Transut on transuja, homot homoja, lesbot lesboja. Mielenterveysongelmaiset edelleenkin hulluja/sekoja, huutavat lapset ovat edelleenkin kauhukakaroita/rääkyviä mukuloita ja mustalaiset mustalaisia, jotka edelleen varastavat kaiken, mikä vaan mukaan irtoaa.

Jotkut vanhemmat ihmiset käyttää edelleen sanaa nee keri. He eivät silti ole rasisteja. Näin on vaan hänen nuoruudessaan opetettu. Oli nee kerit, mulatit ja muut rotuyhdistelmät, joilla oma nimensä.

Trakikoomista on se, että suurimman älämölön ja vastalauseen nostaa aina ne uhriutujat, jotka eivät itse kuulu mihinkään näistä ryhmistä. Ovat vain kovin huomionkipeitä. Ehkä lapsuudentraumaa takana.

Asiat eivät poistu, vaikka joku sana yritetään kieltää. Se aiheuttaa vastareaktion.

• Anonyymi

Sekaista on, kuka luulee mitäkin. Luulin poliisin selvittävän kuka on pahat tehnyt ihan ilmeisen ja todenmukaisen ja todistetun tapahtumaketjun saatuaan. Mutta ei se niin mene, poliisille pitää nimetä epäilty, muuten tutkinta ei etene.
        Vakuutusyhtiöllekin on osoitettava syyllinen vaikka se iloiten myöntää vakuutuksia kohteisiin, joiden tapahtumat ilomielin mitätöi myöhemmin. Eiii ole kaksoismoraalista kyse vaan kaksisataismoraalista.

Ollaanko oikeusvaltiossa? Ei, vaan vatvontavaltiossa. Lait ovat moniselitteisiä, voittaja on pisimpään vatvontaa jaksava, vaikka sitten asianajajien avulla. Milloinkaan ei voi tietää mikä ratkaisu oikeusistuimesta saadaan.

• Anonyymi

Totta. Miksi ihminen ei voi olla vain ihminen. Itseni on luokiteltu "keski-ikäinen valkoinen heteromies" -ryhmään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      1
      4052
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      3973
    3. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      80
      3271
    4. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      30
      3075
    5. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      14
      2857
    6. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      163
      2811
    7. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2379
    8. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      4
      2210
    9. Kirjotan ikävää ulos

Haluaisin kuulla mitä ajattelet minusta. ihan mitä vaan mitä mietit. Voisit kertoa minulle, tai sitten kirjoittaisit run
      Ikävä
      14
      1798
    10. Sinä se vaan jaksat

Suosittelen lopettamaan hyvissä ajoin, tuo toimintas ei auta unohtamiseen. Jossain vaiheessa asia julkistuu enkä usko et
      Ikävä
      23
      1727
    Aihe