Nykyautoissa liikaa TEHOA_?

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/390335f9-60bc-42e4-9d9d-75affd5a40d6
– Onko se auton tehojen takia? Tehot ovat nousseet, niin siitä tulee joku semmoinen, että keretään pienempiin väleihin.

Kissan paskat sanon minä! Liikaa tehoja ei ole koskaan.
Ohitustarve tulee edessä kulkevan nysvärimulkun ajotavan /perseilyn takia! Ohi on päästävä, ettei hermot mene.
Opettelin ohittamisen jalon taidon jo aikapäiviä aitten. Siihen ei tehoja tarvita. Vai mitä mieltä olette Fiat 600 tai Mercedes 220D tehoista?`Ohi päästelin aina kun oli tarvetta.
Tietenkin siihen tarvittiin tien tuntemusta ja suunnittelua... Jätetään pitkä välimatka edellä nussivaan kusipäähän.... Seuraavan lyhyen suoranpätkän kohdalla lennetään vauhdilla ohi vitkastelevasta runkkarista! Vauhtia kerätään ennakkoon mutkaosuudella ja jos suoranpätkälle saavuttaessa, ei ole liian isoa vastaantulijaa, niin ohi kerätyllä vauhdilla. Ennakkosunnittelu on kaiken a ja o liikenteessä. Olen pärjännyt mainiosti.
Kuten aikoinaan toitotettiin, ennakoi tuleva tilanne!
HANAA SAATANA JA VAPAAT NOPEUDET TAKAISIN!!!!!
Nysväriperseilijät ovat vaarantekijöitä joka puolella maailmaa. Niitä on nähty ympäri telluksen aikojen alusta lähtien. kulkevat epävarmasti hitaasti ja mutkitellen vallaten ajoneuvoillaan kuusi kaistaa kahdesta. Joutaisivat suoraan teloituskomppanian eteen jos minä saisin päättää!
Auto-Antero Maaiman DICKtaattoriksi! Takaan vapautta ja nopeutta liikenteeseen! Vitkulipellet ja ajotaidottomat lukitaan pois liikennettä haittamasta!

11

211

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suomen tieliikenteessä ei useimmiten tarvita hirveästi tehoja. TopGear ohjelmassa mainittiin aikoinaan, että normaali liikenteessä tehokkaan auton tehot menevät hukkaan. Paras auto on pieni auto, jonka kaikki tehot saa paremmin hyödynnettyä jokapäiväisessä ajossa ja jossa vauhdin hurma tuntuu jo pienemmässä vauhdissa.

      • Anonyymi

        Jaahas, Auto-Antero on taas avojaksolla.

        Viimeisimmät autojen tehoista kirjoitetut jutut ovat keskittyneet siihen, kannattaako hamuta lähes kolme tonnia painavaa TOSI tehokasta sähköautoa vai juuri sitä sopivasti pienempää, joka kulkee optimitehoilla normiliikenteen mukana vaivattomasti. Näyttää siltä, että jälkimmäinen saa tällä hetkellä enemmän kannatusta.

        Varsinkin T:llä merkityistä sähköautoista on kuulunut yhä enemmän sitä, että niiden rakenne ei kestä niihin pakattua tehoa vähänkään reippaammassa ajossa. Sitten korjaillaan niveliä ja tukivarsia, eikä muuten ole halpaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahas, Auto-Antero on taas avojaksolla.

        Viimeisimmät autojen tehoista kirjoitetut jutut ovat keskittyneet siihen, kannattaako hamuta lähes kolme tonnia painavaa TOSI tehokasta sähköautoa vai juuri sitä sopivasti pienempää, joka kulkee optimitehoilla normiliikenteen mukana vaivattomasti. Näyttää siltä, että jälkimmäinen saa tällä hetkellä enemmän kannatusta.

        Varsinkin T:llä merkityistä sähköautoista on kuulunut yhä enemmän sitä, että niiden rakenne ei kestä niihin pakattua tehoa vähänkään reippaammassa ajossa. Sitten korjaillaan niveliä ja tukivarsia, eikä muuten ole halpaa...

        Auto-Anteron jutut ovat kylläkin vähän huonopaa kaliperia.


    • Anonyymi

      EI tehosta ole mitään haittaa ja silloin moottori pääsee helpolla kun ei tarvitse kokoaikaa käyttää koko kapasiteettiä.

      • Anonyymi

        Haittaa "turhista" tehoista on siinä kohtaa, kun kulutus nousee turhan suureksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haittaa "turhista" tehoista on siinä kohtaa, kun kulutus nousee turhan suureksi.

        Onneks kulutuksen hinta on vakio käytänkö 30 vai 500 heppaa.
        Ei yhtää aiheuta naamanväänteitä räpätä täysillä menemään.
        Se on sellaista nykyään. Ilmaista huvia sen suhteen


      • Anonyymi

        EI tehosta ole mitään haittaa ja silloin moottori pääsee helpolla kun ei tarvitse kokoaikaa käyttää koko kapasiteettiä.

        1 siitä oli haittaa kesällä kun eräs luisteli edestäni ja jalkakäytävän yli ja ympäri 2022 Tampereella. Oli vähän sateinen keli ja kaverin piti kääntyä sujuvasti edestäni risteyksessä.

        2 kaikki toiminta ja polttoaineen kulutus kasvaa jos ei käytä yli puolta tehoa ajoittain.
        Toki moottori toimii hienosti vuosia, mutta kulutus kasvaa muutamia prosentteja hyvinkin nopeasti talviaikana. Ja korkeat kierrokset ei auta, ne hajottaa konetta, pitää käyttää tehoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        EI tehosta ole mitään haittaa ja silloin moottori pääsee helpolla kun ei tarvitse kokoaikaa käyttää koko kapasiteettiä.

        1 siitä oli haittaa kesällä kun eräs luisteli edestäni ja jalkakäytävän yli ja ympäri 2022 Tampereella. Oli vähän sateinen keli ja kaverin piti kääntyä sujuvasti edestäni risteyksessä.

        2 kaikki toiminta ja polttoaineen kulutus kasvaa jos ei käytä yli puolta tehoa ajoittain.
        Toki moottori toimii hienosti vuosia, mutta kulutus kasvaa muutamia prosentteja hyvinkin nopeasti talviaikana. Ja korkeat kierrokset ei auta, ne hajottaa konetta, pitää käyttää tehoja.

        Se on totta , ettei tehosta ole mitään haittaa voi sanoa jopa päinvastoin. Se, että joku on vuonna yksi ja kaksi, sateisella kelillä luistellut ojaan ei ole auton tehojen vika.
        Jos tai kun tarvitsee puolustaa kinnereitä pienemmän polttoaineen kulutuksen takia, niin vieläkin edullisempaahan olisi liikkua jalan tai fillarilla.
        Mistä ne tehot mielestäsi tulee jos ei käytä kierroksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneks kulutuksen hinta on vakio käytänkö 30 vai 500 heppaa.
        Ei yhtää aiheuta naamanväänteitä räpätä täysillä menemään.
        Se on sellaista nykyään. Ilmaista huvia sen suhteen

        Ikiliikkujanko olet keksinyt, vai mikä satu kyseessä?


    • Anonyymi

      Kyl mä ennemmin liikun aivan turhan paljon voiman kanssa mitä ilman voimaa.
      On se niin leppoisa ohitella ja tehdä matkaa kun ei tarvi sitä tonnista tsikonetta hehkuttaa sekuntikaupalla pääseekö vai ei mihinkään.
      Mutta ajakaa millä pystytte, mä ajan millä haluan.

    • Anonyymi

      Korkean viritysasteen koneet on kalliita korjata. Vanhempana ja niille on vaikea
      löytää ostajia järki-ihmisten keskuudesta. Harrasteautot on luku sinänsä.
      Siellä rahan käytölle kun ei ole ylärajaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nasima löi Jussille luun kurkkuun

      Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse
      Maailman menoa
      469
      8447
    2. Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"

      jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r
      Maailman menoa
      119
      5810
    3. Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?

      Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos
      Maailman menoa
      255
      4752
    4. Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa

      SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli
      Perussuomalaiset
      56
      4589
    5. Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta

      Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s
      Maailman menoa
      62
      4099
    6. Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun

      ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta
      Maailman menoa
      160
      3920
    7. SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat

      Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha
      Maailman menoa
      167
      3732
    8. Sinun ja kaivatun nimikirjaimet

      Mitkä ne on ? Meillä H❤️M 👩‍❤️‍👩
      Ikävä
      90
      1688
    9. Onko sinulla ja kaivatulla

      joku yhteinen tärkeä paikka?
      Ikävä
      93
      1192
    10. Mikä on viimeisin asia

      mitä olen sinulle kertonut?
      Ikävä
      42
      857
    Aihe