Sehän voi olla vaikka makaronit jauheliha ja pavut tai pelkkä pavut ja makaronit.
Lämmin ruoka
22
161
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Köyhyys on yleensä uusavuttomuutta.
- AnonyymiUUSI
Peruna on hyvä, mutta haastava ruokalaji. Perunaan voi lisätä mm. kastikkeita. Kastikejauheita on kaupassa, joskus jopa alelaareissa. Kastikkeet ovat kuitenkin vaiketa tehdä.
Peruna ja kastike vievät nälkää pois.- AnonyymiUUSI
Sinulle jälkeejääneelle kutakuinkin jokainen asia vaikuttaa ns haasteelta.
- AnonyymiUUSI
Prismasta kilon pussi pyttipannua, reilut 2 EUR, tai voi tehdä itsekin, perunaa, sipulia lenkkimakkara. Kananmunan voi paistaa lisäksi.
Mysli on hyvää, maitoa tietenkin sen kanssa .
Itsetehty leipä, 1,5 litraa halvinta jauhoa, kuivahiiva pussi 7g, suolaa 2 TL, sokeria viivalle 2 RKL. Vettä 5 DL, tilkka öljyä. Jos haluaa luksusta niin pinjansiemeniä sekaan.
- AnonyymiUUSI
Hernekeittoa on aina pakkasessa.
Teen 10 litraa kattilaan ja paistan sämpylää.
Lämmittää vaan niin on hyvää ja ravitsevaa rasioista.
Sitten on kalaa josta on moneksi.
Itse valmistaen riittää ja on namia :) - AnonyymiUUSI
En syö mitään makaroonia. Söin tänäänkin jo ahven fileitä. Olen aika vähän syönyt makaroonia tänä vuonna. Rahat riittää kyllä parempaakin ruokaan. Kalaa saa merestä ilmaiseksi. Olen tässä viikon sisällä saanut 9 kg ahven filettä pakastimeen.
- AnonyymiUUSI
Chilipapu, makaroni ja paistinkananmuna on OK. Jos lisukkeena on pyttipannu niin aletaan olla jo Bueno ++ arvosanan asteikolla.
Juomasuosituksena tietenkin jäätävän kylmä colajuoma regulaari tai ruokosokerilla. - AnonyymiUUSI
Veteenkeitetty riisihiutalevelli oli lämminruoka. Ei sen kummempaa
- AnonyymiUUSI
Jos laittaisi joukkoon voi nokareen ja runsaasti voita? Onko kukaan koskaan kokeillut?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Jos laittaisi joukkoon voi nokareen ja runsaasti voita? Onko kukaan koskaan kokeillut?
En kuluta voita
- AnonyymiUUSI
Missään laissa ei ole määritelty mitä lämminuoka pitää olla
- AnonyymiUUSI
Juon olueni joskus lämpimänä
Savolaisuuno, savo.- AnonyymiUUSI
Vahvat lagerit maistuu paremmalta lämpimänä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vahvat lagerit maistuu paremmalta lämpimänä.
Hullun kommentin joskus kuullut että sahtia kuumamana ni mikähän makunautinto toi olis,itselle kylläkin kellarikylmänä.
- AnonyymiUUSI
Keittoja köyhien kannattaa tehdä.
- AnonyymiUUSI
Keiton kun lusikoi suihin niin kerran piarasoo ,on MAHA tyhjä.
- AnonyymiUUSI
Kaljan juonnilla venytetty mahalaukku reagoi just noin. Lusikoi perunaa ison määrän. Hernekeitto on täyttävää.
- AnonyymiUUSI
Lämmin savolainen lerssi kyllä maistuisi
t naapurin masa, savo.- AnonyymiUUSI
Luppaat vuan.
- AnonyymiUUSI
Lörtsy
- AnonyymiUUSI
daggony at proton.me at on se pyöreä merkki siinä sähköposti osoitteessa. laitan Lidl koodini jossa voit hakea jonkun kolmesta tuotteesta mieleisen Q koodi kun näytät kassalla saat tuotteen 0,00eur Minulla Ldl on kaukana mutta jos nyt joku halua vähevarainen voi sillä hakea ilmaiseksi kolmesta tuotteesta 1kpl. ( Joko paistopisteen omenatasku tai Kahvijuoma tai Cashewpähkinä 200g jonkun niistä saa 1kpl itse valita.) Laita mailia saat q koodin ja kuvan jolla voit ne itselle hakea pois. 8pv vielä voimassa. Koitan siten näin anmtaa kortensa kekoon joka sitä tarvitsee. Kiitos.
- AnonyymiUUSI
Ilmainen tuote Lidlistä – autan mielelläni
Jos joku vähävarainen haluaa hyödyntää tämän, minulla on Lidl-koodi, jolla saa yhden tuotteen ilmaiseksi (0,00 €) kassalla.
Valittavana on yksi, 1kpl seuraavista tuotteista:
- Paistopisteen omenatasku
- Kahvijuoma
- Cashewpähkinät 200 g
Saat itse valita näistä yhden. Koodi on voimassa vielä 8 päivää.
Lähetä sähköpostia osoitteeseen [email protected] niin lähetän sinulle QR-koodin jolla voit lunastaa tuotteen kassalla.
Lidl on minulle kaukana, joten haluan antaa tämän mahdollisuuden jollekin, joka sitä tarvitsee.
Tämä on oma tapani osoittaa solidaarisuutta vähävaraisille.
Olen itsekin ollut ja tiedän.
Kiitos ja hyvää päivää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude25715241Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy12510166Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1089381Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump237119Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1826557Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua1766248Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri335622Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole474816Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys281912IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti1511707