Gallup-asiantuntija toteaa: Perussuomalaisilla on paukkuja mennä kokoomuksen ohi.

Anonyymi-ap

17

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

isänmaalliset liikkuu myös demareista pois...

• Anonyymi

Rehelliset, kotimaataan ja itseään arvostavat ihmiset eivät voi hyväksyä demareiden ja muun vasemmistopiipertäjien epärehellisyyttä ja muualle kumartamista. Viimeinen pisara vasemmiston arkkuun on ollut myymälävarkaiden hyväksyntä ja julkihuoran normalisoiminen ja jopa ihailu. Nuorisokin on onneksi konservatiivisempaa kuin koskaan. Osaa arvostaa sivistystä ja itse hankittua vaurautta. Roisin sivistymättömyyden aika alkaa olla ohi!

• Anonyymi

-Se ei meille käy!

Siis meille rehellisille perussuomalaisille.

• Anonyymi

Vasemmiston ja muiden epävarmojen, huono itsetuntoisten demareiden pahin painajainen on skenaario että joku saisi selville mitä he kuitenkin pohjimmiltaan ovat, ihan niitä tavallisia suomi juntteja niinkuin muutkin. Hoomoilasina näytellään "humaania" ja ikenet veressä tuhotaan suomen turvallisuutta ja hyvinvointia, koska se on jotenkin hienoa täällä pienessä ja persaukisessa tuppukylässä. Tuntevat olevansa jopa ison maailman huipulla😁🤭😂 Varsinkin siellä pellonpientareella, peräpaskajoen rannalla, jossa tuvan ikkunasta näkyy vain naapurin mansikki, kanat ja jo suljettu Esso, asustaa niitä hyviksiä, niitä kirkkaimman kruunun kantajia.

• Anonyymi

Tere Sammallahden johtama kokoomuksen persusiipi kalastaa verkkoineen jo kovasti persujen apajilla niin että kokoomus tulee kyllä pitämään pintansa persujen kanssa.

• Anonyymi

ei sitä ylen propagandaa , ei sanallakaan maininneet todellista syytä eli keskisarjaa , jokainen suomalainen tämän tajusi 🤔

• Anonyymi

jälkiviisaissa arveltiin jopa 30% osuutta äänistä...

katoppa tämänpäivän jakso

siinä myös kiihdyttiin palestiina-asiassa

• Anonyymi

Persuilla on mahdollisuus tosiaan jopa 30% kannatukseen!
      Toivottavasti se ei tule liian myöhään…

• Anonyymi

Persut ovat ainoita jotka haluavat pysäyttää islamisaation ja kehitysmaamuslimeiden tukielämisen!
        KOSKA KEHITYSMAAMUSLIMIT OVAT TUONTITAVARAA!

• Anonyymi

Silloin haitallinen maahanmuutto on tuhonnut maan koska rahat loppu.

• Anonyymi

Persujen tulevien Vaalien kannatus riippuu siitä, kuinka hyvän ja uskottavan VALHEEN he keksivät!

• Anonyymi

Onko haitallinen maahanmuutto valhe?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko haitallinen maahanmuutto valhe?

Se maksaa kymmenen miljardia euroa vuodessa. Onko jengiväkivalta valhe?

Vielä kolme vuotta sitten vassut eivät myöntäneet sen olemassaoloa vaikka Persut varoitti, ja juuri siitä syystä että varoittajina oli Persut. Nyt heidän on pakko myöntää että se on totta koska yleinen paine kävi liian suureksi.

• Hyvähän sitä on ollakin sitä kasvuvaraa. Ensimmäisissä hokkareissani oli sitä kasvuvaraa, kun isävainaa oli rahoittajan oikeudella mukana ostotapahtumassa. Niinpä ne luistimet sitten hölskyivät jaloissani seuraavat kaksi talvea, vaikka käytinkin kaksia villasukkia luistellessa.

Persuilla on nyt kasvuvaraa kamppeissa , sen myönnän. Mutta samanlainen kasvuvara on muillakin. Hjalliksellakin on hyvät mahdollisuudet kaksinkertaistaa puolueensa kannatus seuraavissa vaaleissa.

Kuten kantasuomalinen sananlasku meitä opettaa: Ei Jumalakaan kiellä suuria haaveilemasta.

Ystävällisin terveisin, Moktar. ;)

• Anonyymi

Minä olen sanonut että juuri maahanmuuttokysymys nostaa persujen kannatusta. Kun ihmiset tietää että mikään muu puolue ei halua sille sen ongelmille tehdä yhtään mitään, ja kun Persut haluaa, se on silloin Persut

• Anonyymi

Sama kysymys nostaa oikeuston kannatusta Euroopassa. Vassut hei, tarttisko tehrä jotain? Asia ei hoidu sillä että haukutaan rasisteiksi vaan, vaan ongelmille pitää tehdä käytännössä tekoja kuten Persut ovat tehneet.

Tämä rasistittelu kääntyy itseään vastaan. Milloin vassut tämän myöntää?

• Anonyymi

tttr

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe