Oliko Puola syyllinen siihen että Saksa hyökkäsi Puolaan?
Olisitko kehuskellut Hitleriäkin, jos hän olisi tullut sua tapaamaan Alaskaan ja käskenyt hänelle punaisen maton , jolla astustella?
Selef Urge
Kysymys Tonalt Trumpille
30
287
Vastaukset
- Anonyymi
Ei tonalt tätä palstaa lue ja vastaa sinulle. Ikäväkseni ilmoitan, jos et tiennyt sitä.
Lightning - Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Saksa lähti suojelemaan muissa maissa asuvia saksalaisia, tai tämä oli hyökkäyksen tekosyy vastaavalla tavalla, kuin Venäjän hyökätä Ukrainaan suojelemaan omiansa.- Anonyymi
Tuolla verukkeellahan ne hyökkää vielä tännekin. Venäjä on hyvä propagandassa ja valheuutisoinnissa. Ainakin siinä miten se pyrkii oman maan kansaa aivopesemään.
Lightning
- Anonyymi
Ainoastaan Amerikka on tappanut ydinaseilla satojatuhansia ihmisiä.
Biologisen sodankäynnin mahtimaa nykyisin. - Anonyymi
Olet aivan väärällä osastolla. Päässäsi on sahanjauhoja.
- Anonyymi
Ei ole sahanjauhja päässäni. Ja olen juuri oikealla "osastolla".
Selef Urge - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole sahanjauhja päässäni. Ja olen juuri oikealla "osastolla".
Selef UrgeOlet vielä kyselyiässä. Kyselet täällä 16 h / vrk.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet vielä kyselyiässä. Kyselet täällä 16 h / vrk.
Onko se hyvä asija olla kyselyiässä joka elämänsä vuosi? Loppuuko kyselemiset jossain välissä ja tuleeko vastaamisikä silloin vastaan ?
En kysele täällä 16h/vrk. Käyn nopeasti tehjen täsmäiskuni ja sitten poistun voittoisana saalista saaneena taistelukentältä metsän suojiin pahan tappavilta nuolilta. Joskus jään väijymään jäljestäjiä, jättäen teitä varten pikku yllärin tai pari.
Selef Urge
- Anonyymi
Natsisaksan liittolaisten on turha yrittää muuttaa historiaa. Ollaan hiljaa vaan. Rukoillaan nyt vaan että maailman kuohunta rauhoittuu.
- Anonyymi
Ei taida Turald-setä lukea suali23.4:ää..
- Anonyymi
Hitler ei ainakaan ollut juutalaisten ystävä, toisin kuin Trump.
- Anonyymi
Juutalaisetkaan eivät olleet silloin natseja, toisin kuin nyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juutalaisetkaan eivät olleet silloin natseja, toisin kuin nyt.
muslimit ovat samanhenkisiä kuin natsit?
- Anonyymi
saatanan joukot, NWO: Googin paska, Kiina, Pohjois-Korea, Islamin maat.
https://www.youtube.com/watch?v=9ygsixNsPSc&list=RD9ygsixNsPSc&start_radio=1 - Anonyymi
"Oliko Puola syyllinen siihen että Saksa hyökkäsi Puolaan?"
Siis onko Ukraina syyllinen siihen että Venäjä hyökkäsi Ukrainaan?
Vuonna 2014 Ukrainassa taidettiin kieltää venäläisiltä lähes kaikki oikeudet, oikeudet myös omaan kieleen.
Ukrainaan rakennettiin tuolloin lainsäädäntö suoraan venäjänkielisyyttä vastaan. Sen meille kertoi jopa eduskunnassa pääministerinä silloin toiminut Alexander Stubb.
https://youtu.be/0_lPxq6DEvg?t=1
Somepalstoilla Putinin yhdeksi syyksi hyökätä Ukrainaan on taittu mainita, että hän lähti puhdistamaan Ukrainan natseista, jotka hän näki uhkaksi Venäjän turvallisuudelle? Pitäkö Putinin väite paikkansa?
Ketä tai mitä on tämä porukka länsi-Ukrainan katsomossa? Olivat siellä huutamassa iskulauseita tämän vuoden elokuun alussa?
https://www.youtube.com/watch?v=E0ZUnXl17pE- Anonyymi
Sinuun ainakin uppoaa disinformaatio. Tiedätkö miten helppoa on väittää jotain ja saada se näyttämään siltä? En perustaisi mielipiteitä youtuubivideoihin. Nykyään voidaan luoda myös täysin jonkin tiedetyn ihmisen näköinen ja hänen äänellä oleva henkilö, joka voi reaaliajassa puhua digitaalisten viestintävälineuden kautta. Huvittavia nämä uskovat, youtuubista löysin????
Lightning
- Anonyymi
Totuus löytyy helluntalaisten palstalta, jossa ihmiset odottavat että heidät temmataan ja lennätetään koivet suorina kohti pilviä? Ja että Jeesus tulee jossakin vaiheessa ja lentää ympäri maapalloa enkel`parven ympäröimänä?
Kun tämän ymmärtää, niin tänne ei kannata laittaa yhtään mitään poikkeavaa?
Totuus on että tälläkin palstalla usko suomalaiseen mediaan on suurempaa kuin Jeesukseen uskominen.
Suomalainen media ei voi julkaista mitään yleisestä kontessista poikkeavaa...
ei esimerkiksi tätä:
https://youtu.be/nXdjnV0Pz-A
Suomi on tutkitusti maailman mediauskovaisin kansa.
Mutta kehä pienenee pienenemistään...
https://www.youtube.com/watch?v=6CVPMNqNpg0
"Miksi maailma on hullu mutta sinä et"
https://www.youtube.com/watch?v=QBTwAubeHSI - Anonyymi
Miksi aloittaja pilkkaa USA:n presidentin nimeä?
- Anonyymi
Koska Selefissä ei asu Totuuden Henki, vaan hän vääristää kaiken, vetäen myös muita mukanaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska Selefissä ei asu Totuuden Henki, vaan hän vääristää kaiken, vetäen myös muita mukanaan.
Eikö Jumala pilkkaa valehtelijoita?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pysypä totuuvessa. Tuossa nimellisessä ei ole pilkkaa ollenkaan Tonalttia kohtaan.
Ja sulle joka sanot ettei mussallisessa asu Jumalan Henki niin voin sanoa sulle ettei se ole totta.
Vaikka olen erilainen nuori joukossanne niin en ole armosta osaton, ei kaikiejen tarvii olla kopijoita toisistaan henkellisissäkään asijoissa. Mulla on oikeuteni olla senmoinen Jumalan lapsi kun oon, en teeskentele muuta kuin oon ulkoisesta kirjoituspukeutumikootista huolimatta.
Uuvestisyntynyt aijosti hyväksyit mua tai et tällaisena kovana sankarina kuin oun tahi et,must ei oo nössöks,
Selef Urge
- Anonyymi
Mielipideilmasto Ukrainan kansakunnan keskuudessa on muuttunut. Suurin osa kansalaisista haluaa neuvotteluja Venäjän kanssa ja myös rauhaa, vaikka siihen liittyisi myös alueluovotuksia?
Ja CNN:n tämän uutisen asiantuntijaksi marssitetaan entinen Yhdysvaltain Ukrainan suurlähettiläs William Taylor. Hänestä kerrotaan tässä CNN:n uutisessa, että ”hän on ansioitunut jäsen Atlantic Councilista.”
https://www.youtube.com/watch?v=X8G-G0oa514
Atlantic Council? Mielenkiintoista?
Mikä on Atlantic Council? Tässä on pätkä Atlantic Councilin kansainvälisestä koulutustilaisuudesta, jossa koulutetaan länsimaisia toimittajia eroittamaan disinformaatio "oikeasta tiedosta."?
Onko tämä kouluttamista vai puhdasta aivopesua?
https://youtu.be/Z_3l4JisSxQ?t=2759- Anonyymi
Ne luovutettavat alueet eivät ole koskaan Ukrainalle kuuluvia olleet lainkaan, vaan ukrainalaisen Hrutshevin laittomasti Neuvosto-Venäjästä irrottamia ja Ukrainalle antamia ja jossa, sen venäläisalueilla, on venäläisellä kansalla ollut helvetilliset olot, kansallismielisten eli ukrainalaisnatsien terrorin alla.
Suomi on aina tukenut natsismia, niin viime sodassa kuin nyt Ukrainan sodassakin. Viime sodassa ei Suomessa valtion laitoksissa lepattanut Saksan natsien hakaristilippu, nyt sen sijaan on natsi-Ukrainan lippu ollut kaikkialla esillä. Myös mm. kannattajiensa kirjoituksissa internetissä.
Suomi tuolla teollaan on vetänyt tuomion koko kansamme ylle, myös meidän, jotka emme ole tekojanne hyväksyneet. Tulemme kerran syyttämään teitä vihateostanne omaa kansaanne vastaan. Teille ei ole anteeksiantoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne luovutettavat alueet eivät ole koskaan Ukrainalle kuuluvia olleet lainkaan, vaan ukrainalaisen Hrutshevin laittomasti Neuvosto-Venäjästä irrottamia ja Ukrainalle antamia ja jossa, sen venäläisalueilla, on venäläisellä kansalla ollut helvetilliset olot, kansallismielisten eli ukrainalaisnatsien terrorin alla.
Suomi on aina tukenut natsismia, niin viime sodassa kuin nyt Ukrainan sodassakin. Viime sodassa ei Suomessa valtion laitoksissa lepattanut Saksan natsien hakaristilippu, nyt sen sijaan on natsi-Ukrainan lippu ollut kaikkialla esillä. Myös mm. kannattajiensa kirjoituksissa internetissä.
Suomi tuolla teollaan on vetänyt tuomion koko kansamme ylle, myös meidän, jotka emme ole tekojanne hyväksyneet. Tulemme kerran syyttämään teitä vihateostanne omaa kansaanne vastaan. Teille ei ole anteeksiantoa.Niin niin, kyllä kyllä, te Pietarin trollitehtaan suomenkieliset trollit ette anna meille suomalaisille anteeksi. Vaan sehän nyt oli jo sanomattakin aivan totaalisen itsestään selvä juttu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin niin, kyllä kyllä, te Pietarin trollitehtaan suomenkieliset trollit ette anna meille suomalaisille anteeksi. Vaan sehän nyt oli jo sanomattakin aivan totaalisen itsestään selvä juttu.
Paljastit itsessäsi vaikuttavan valheen henkivallan ja että se myös tässä asiassa oleellisesti liittyy natsi-Ukrainan puolustamiselle medioissa.
En ole Pietarin trollitehtan suomenkielinen kirjoittaja. Jos sinussa vaikuttaisi Pyhä Henki, tietäisit tämän ja paljon muutakin. Ehkä myös okkultistinen henkivaltasi tämän jossain määrin tiesikin, mutta oman olemuksensa mukaisesti vastasi valheella. Et ole koskaan uskottava.
Nyt paljastit vain itsesi ja oman joukkosi sekä sen, mikä henkivalta teitä ukrainskeja johdattaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paljastit itsessäsi vaikuttavan valheen henkivallan ja että se myös tässä asiassa oleellisesti liittyy natsi-Ukrainan puolustamiselle medioissa.
En ole Pietarin trollitehtan suomenkielinen kirjoittaja. Jos sinussa vaikuttaisi Pyhä Henki, tietäisit tämän ja paljon muutakin. Ehkä myös okkultistinen henkivaltasi tämän jossain määrin tiesikin, mutta oman olemuksensa mukaisesti vastasi valheella. Et ole koskaan uskottava.
Nyt paljastit vain itsesi ja oman joukkosi sekä sen, mikä henkivalta teitä ukrainskeja johdattaa.Höpö höpö, sinut itsesi paljastaa perkeleen omaksi tuo sinun vakaasti ilmaisema anteeksiantamattomuutesi ja ennen kaikkea tietysti hyökkäyssodan ynnä siihen liittyvän kaikenlaisen väkivallan sekä tappamisen avoin hyväksyntä ja puolustelu.
Lisäksi voin tässä nyt kertoa sinulle, ettei kukaan aito suomalainen käytä tuollaista termiä kuin "ukrainski". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, sinut itsesi paljastaa perkeleen omaksi tuo sinun vakaasti ilmaisema anteeksiantamattomuutesi ja ennen kaikkea tietysti hyökkäyssodan ynnä siihen liittyvän kaikenlaisen väkivallan sekä tappamisen avoin hyväksyntä ja puolustelu.
Lisäksi voin tässä nyt kertoa sinulle, ettei kukaan aito suomalainen käytä tuollaista termiä kuin "ukrainski".Jeesuskaan ei anna antreksi tekoja, joita ei ole pyydetty anteeksi. Te ette ole koskaan itse tulleet vastaan, selvittämään eri rikoksianne (kuten eri työntekijöidenne mm. taloudellista ja seks. hyväksikäyttöänne) itseäni vastaan, jo pikkulapsesta alkaen. Lakaisitte ne mattojenne alle, ette auttaneet lasta joka pyysi apuanne, vaikka jopa myöh. aikuisiällä yritin selvittää niitä kanssanne, vaan syylistitte uhrinne, näin te teette edelleen, sinä tässäkin ketjussa. Kuulut noiden rikollisten tukijoihin, katsot nauraen sivusta.
Teille ei kannata sanoa: "Hävetkää!" silä te ette häpeä.
Maanpetosta taas ei kukaan aitosuomalainen anna teille anteeksi. Ette salineet kansaäänestystä Nato-kysymyksessä. Nyt rauha on liian myöhästä. Rikosuhrinne myös Venäjällä, tulevat kostamaan myös meidän puolestamme, kuten kostivat ukrainalaisille heidän rikoksensa Donbassin venäläistä kansaa vastaan,
En ole avoimesti puolustanut mitään hyökkäyssotaa ja väkivaltaa, tuo on jälleen oma valheenne itseäni vastaan ja josta myös kerran joudutte vastaamaan Jumalan edessä, sillä ette itse ole suostuneet "sopimaan riitapuolenne kanssa" vaan avoimesti valheillanne ja teille ominaisella väkivallalla hyökkäätte uskonnonuhrianne vastaan.
Paljastit muuten juuri valehtelusi: näytätkin tuntevan minut, joten hyvin tiedät, että olen suomalainen.
Nimitys ukrainski on paikallista slaavilaista kieltä, jolla nimellä ukrainalaiset itse itsensä tuntevat. Osaan hiukan venäjää, tämä ei tarkoita, että itse olisin venäläinen. En ole myöskään britti, saksalainen, ranskalainen, enkä varmasti hurri. Hebe ehkä hiukan. Tässä hebeläisyydessä varmaan onkin osasyy miksi inhoatte minua, osoititte täyttä antisemitismiänne jo aikoinaan Netmissiossa.
Juutalainen juristi minussa ei koskaan unohda, ei kokemaansa hyvää, mutta ei myöskään pahaa, eikä etenkään pyytämättä ja asiaa täysin selvittämättä anna anteksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuskaan ei anna antreksi tekoja, joita ei ole pyydetty anteeksi. Te ette ole koskaan itse tulleet vastaan, selvittämään eri rikoksianne (kuten eri työntekijöidenne mm. taloudellista ja seks. hyväksikäyttöänne) itseäni vastaan, jo pikkulapsesta alkaen. Lakaisitte ne mattojenne alle, ette auttaneet lasta joka pyysi apuanne, vaikka jopa myöh. aikuisiällä yritin selvittää niitä kanssanne, vaan syylistitte uhrinne, näin te teette edelleen, sinä tässäkin ketjussa. Kuulut noiden rikollisten tukijoihin, katsot nauraen sivusta.
Maanpetosta taas ei kukaan aitosuomalainen anna teille anteeksi. Ette salineet kansaäänestystä Nato-kysymyksessä. Nyt rauha on liian myöhästä. Rikosuhrinne myös Venäjällä, tulevat kostamaan myös meidän puolestamme, kuten kostivat ukrainalaisille heidän rikoksensa Donbassin venäläistä kansaa vastaan,
En ole avoimesti puolustanut mitään hyökkäyssotaa ja väkivaltaa, tuo on jälleen oma valheenne itseäni vastaan ja josta myös kerran joudutte vastaamaan Jumalan edessä, sillä ette itse ole suostuneet "sopimaan riitapuolenne kanssa" vaan avoimesti valheillanne ja teille ominaisella väkivallalla hyökkäätte uskonnonuhrianne vastaan.
Paljastit muuten juuri valehtelusi: näytätkin tuntevan minut, joten hyvin tiedät, että olen suomalainen.
Nimitys ukrainski on paikallista slaavilaista kieltä, jolla nimellä ukrainalaiset itse itsensä tuntevat. Osaan hiukan venäjää, tämä ei tarkoita, että itse olisin venäläinen. En ole myöskään britti, saksalainen, ranskalainen, enkä varmasti hurri. Hebe ehkä hiukan. Tässä hebeläisyydessä varmaan onkin osasyy miksi inhoatte minua, osoititte täyttä antisemitismiänne jo aikoinaan Netmissiossa.
Juutalainen juristi minussa ei koskaan unohda, ei kokemaansa hyvää, mutta ei myöskään pahaa, eikä etenkään pyytämättä ja asiaa täysin selvittämättä anna anteksi.Kuvaus helluntailaisuuden henkivalloista, tässäkin ketjussa, koko foorumilla:
https://youtu.be/kUlUNXx2Zg4?si=gt3tRomipkQZHPb3
Tämän lahkon ja sen jäsenten koko pahuus on suorasanaisesti tuotava julki, heidän omien, todistettavien tekojensa kautta.
Minä pystyn aina todistamaan joka sanani tosiksi. En ole niin tyhmä, että turvautuisin valheisiin, sillä varma Totuus on minun kanssani. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesuskaan ei anna antreksi tekoja, joita ei ole pyydetty anteeksi. Te ette ole koskaan itse tulleet vastaan, selvittämään eri rikoksianne (kuten eri työntekijöidenne mm. taloudellista ja seks. hyväksikäyttöänne) itseäni vastaan, jo pikkulapsesta alkaen. Lakaisitte ne mattojenne alle, ette auttaneet lasta joka pyysi apuanne, vaikka jopa myöh. aikuisiällä yritin selvittää niitä kanssanne, vaan syylistitte uhrinne, näin te teette edelleen, sinä tässäkin ketjussa. Kuulut noiden rikollisten tukijoihin, katsot nauraen sivusta.
Juutalainen juristi minussa ei koskaan unohda, ei kokemaansa hyvää, mutta ei myöskään pahaa, eikä etenkään pyytämättä ja asiaa täysin selvittämättä anna anteksi.Jeesuksen seuraajat kuitenkin ovat velvollisia antamaan anteeksi - ja niin tarvittaessa velvollisia jopa rakastamaan vihamiehiään.
Te venäläiset ja Venäjän tekojen hyväksyjät itse asiassa olette niitä tämän päivän natseja, joten on täysin turhaa syytellä sellaisesta muita itseään pienempiä lähinaapurikansoja, joita juuri te väkivaltaisuudessanne ja vallantavoittelun himossanne ahdistelette. Tämän hetken teothan sen "natsiuden", Hitlerin oppien mukaisen toimintatavan, näyttävät todeksi teidän kohdallenne.
Sinusta totuus on kaukana.
- Anonyymi
”Vuonna 2014 yhdysvaltain demokraatit eivät halunneet aluksi tukea Ukrainan azovilaisia.
Azovilaiset olivat paramilitaarinen liike Ukrainassa, jolta kiellettiin aluksi hallituksen tuki vuonna 2014, koska demokraatit sanoivat heidän olevan natseja.
Mutta sitten oivallettiin että he ovat geopoliittisesti hyödyllisiä ja heitä alettiin bonsaamaan ja he saavat taputuksia kongressissa.”
Yhdysvaltalaiset demokraatit John McCain ja Lindsay Graham olivat tapaamassa azovilaisia Ukrainassa vuonna 2016 ja pitivät puheen azovilaisille:
https://youtu.be/Z_3l4JisSxQ?t=3522
Ei Yhdysvalloissa valtaa pitävää eliittiä näytä kiinnostavan demokratia Ukrainassa muuta kuin nimellisesti, vaan mineraalit. Tässä se tulee esille selvästi:
Ja tässä tulee taas selväksi, että nämä sodat ovat perimmältään pankkiirien sotia myös Ukrainassa. Maat ja kansat ovat tässä pelissä vain pelinappuloita-
https://youtu.be/nP6fQfQ-Be4?t=472
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1405689Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido783230Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t891705- 1231153
- 151094
- 55972
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain76964- 55934
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27845Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844