Minkä takia aina, kun luulen pääsevän sua lähemmäs

Anonyymi-ap

Niin otatkin takapakkia?

100

1196

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei halua enempää?

• Anonyymi

No tämä se varmaan on todennäköisin vaihtoehto.

• Anonyymi

Metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan. Kumpi on tehnyt enemmän?

• Anonyymi

Ehkä tasapuolisesti?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä tasapuolisesti?

Jos toinen näyttää välittämistä ja toinen ei, niin mikään ei etene.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos toinen näyttää välittämistä ja toinen ei, niin mikään ei etene.

Oon kyllä mielestäni näyttäny.

• Anonyymi

Mitä huusit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon kyllä mielestäni näyttäny.

Joo Selilittäny että tykkäät
        Mut entäs ne käytännön teot ?

• Anonyymi

Liikaa tunteit ei pysty

• Anonyymi

Mihin ei pysty?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin ei pysty?

Olemaan oma itseni hänen seurassa ja siksi ajan hänet pois puhaltaakseni liekin sammuksiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olemaan oma itseni hänen seurassa ja siksi ajan hänet pois puhaltaakseni liekin sammuksiin

Ehkä ymmärrän, mut en toisaalta ymmärrä. Miten sitten käyttäydyt, jos et ole oma itsesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä ymmärrän, mut en toisaalta ymmärrä. Miten sitten käyttäydyt, jos et ole oma itsesi?

Mietin vaan liikaa, en usko että se näkyy ulkopuolelle sen kummemmin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mietin vaan liikaa, en usko että se näkyy ulkopuolelle sen kummemmin

Taidat miettiä liikaa. Onko pakko ajaa pois?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat miettiä liikaa. Onko pakko ajaa pois?

No ei varmaan mut en jaksa rakastuneenakaan olla siinä kun toiselta tulee vaan mixed signals

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ei varmaan mut en jaksa rakastuneenakaan olla siinä kun toiselta tulee vaan mixed signals

No mikä vakuuttaisi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut välinpitämätön häntä kohtaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko ollut välinpitämätön häntä kohtaan?

Oon ollu ihan hirveä häntä kohtaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Millä tavalla?

Ilmeillä ja äänenpainoilla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On varmasti muitakin samanlaisissa tilanteissa ympäri maailman

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, niin oot ollu hirveä ja välillä sitten taas et.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tunnen yhtä vahvasti erästä kohtaan, vaikka juuri noilla eleillä antanut ymmärtää, ettei enää kiinnosta. Liian vahvat tunteet, eikä kukaan muu edes ajatuksen tasolla tunnu miltään. Kuvaamasi käytös kuitenkin estää liian lähelle tulemisen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse tunnen yhtä vahvasti erästä kohtaan, vaikka juuri noilla eleillä antanut ymmärtää, ettei enää kiinnosta. Liian vahvat tunteet, eikä kukaan muu edes ajatuksen tasolla tunnu miltään. Kuvaamasi käytös kuitenkin estää liian lähelle tulemisen.

No se kaveri on varmaan yhtä häiriintyny kun mä niin et varmaan mitään menetä siinä kuitenkaan vaikka ei ikin lähentyis

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No se kaveri on varmaan yhtä häiriintyny kun mä niin et varmaan mitään menetä siinä kuitenkaan vaikka ei ikin lähentyis

Ei kyseinen nainen ole, enkä kyllä usko, että sinäkään. Ja menetän. Enemmän kuin uskotkaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyseinen nainen ole, enkä kyllä usko, että sinäkään. Ja menetän. Enemmän kuin uskotkaan.

No ehkä välillä voin piikitellä, mutta kyllähän sä oot mun ilmeestä nähny kuinka paljon tykkään 💚

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ehkä välillä voin piikitellä, mutta kyllähän sä oot mun ilmeestä nähny kuinka paljon tykkään 💚

Olin lähes varma siitä. Jokin on kuitenkin muuttunut ja en näe enää sitä hänen katseessa, silloin harvoin kun enää silmiin katsoo.

• Anonyymi

Ei uskottavalta vaikuta, haluaa vain leikkiä tavoiteltavaa.

• Anonyymi

Olisi kiva tietää mitä ajattelee.

• Anonyymi

Meen jotenki paniikkiin ja puolustus kannalle. Pelkään että pelleilet vaan.

• Anonyymi

No ihan jos mietit käyttäydynkö ketään muuta kohtaan samalla tavalla, niin vaikutanko pelleilevän?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

No ihan jos mietit käyttäydynkö ketään muuta kohtaan samalla tavalla, niin vaikutanko pelleilevän?

Ootko laskenut sekunteja yksitellen..?

• Anonyymi

Minä en halua teitä kerään elämääni viime vuosien takia. Olen onnellinen kun rakkaat ovat, ne rahat tulevat tästä kaikesta ja olen takaisin omissa töissä. ikinä en ikimaailmassa ottaisi muutosta vastaan tai tekisi mitään mikä muuttaisi näitä. ja näille jotka tämä tekivät tänne, toivon kaikkea väkivaltaa, varkauksia, kidutusta ja kaikkea pahaa.

• Anonyymi

Hän ei vastaa viesteihin tai reagoi. Pitäisikö siitä päätellä että on hyväsydäminen tyyppi.

• Anonyymi

En tiedä mistä puhut.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä puhut.

Tää eukko yksäri syöttää usein palstasetä tällaista yhdistettyä tietoa eri provoistas näihin megalomaanisiin avauksiisi

• Anonyymi

ja noille ihmisille kotka olivat tekemässä minulle noita asioita ja muuta toivon kaikkea pahaa ja aivan helvetisti. hyi helvetti minkälaisiin asioihin pystytte ja se varmasti tulee teille kaikki pahana takaisin.

• Anonyymi

Ehkä et ole rehellinen ja suora hänelle ja hän ei sellaista ymmärrä.

• Anonyymi

No en voi sanoa suoraan mitä tunnen, jos ei tule yhtään "vastaan". Ehkä ei halua kuulla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en voi sanoa suoraan mitä tunnen, jos ei tule yhtään "vastaan". Ehkä ei halua kuulla.

Minä tein 100prosenttisen selväksi mitä haluan ja olen ollut vailla, sekä osoitin kiinostukseni. Sinä et ole tehnyt muuta kuin epämääräisiä vihjeitä ja samaan aikaan avoimeati vonkasit muita miehiä treffeille. Voin vaa kuvitella mitä kaikkea olet puuhaillut. Onko ihne, että tulee otettua varovaisemmin. Rikoit mun sydämen. Olen sitä tässä korjaillut ja nuoleskellut haavojani.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se juuri on. Jaksamisen raja tuli vastaan jo vuosia sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä tein 100prosenttisen selväksi mitä haluan ja olen ollut vailla, sekä osoitin kiinostukseni. Sinä et ole tehnyt muuta kuin epämääräisiä vihjeitä ja samaan aikaan avoimeati vonkasit muita miehiä treffeille. Voin vaa kuvitella mitä kaikkea olet puuhaillut. Onko ihne, että tulee otettua varovaisemmin. Rikoit mun sydämen. Olen sitä tässä korjaillut ja nuoleskellut haavojani.

Tää meni ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä. Minä en ole puolestani ole varma mitä sinä haluat minun kanssa, en osaa enää erottaa kuka nainen olisi minusta oikeasti kiinnostunut..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän kyllä. Minä en ole puolestani ole varma mitä sinä haluat minun kanssa, en osaa enää erottaa kuka nainen olisi minusta oikeasti kiinnostunut..

Käyttäytyykö muiden kanssa samalla tavalla? Siinä sulle vastaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käyttäytyykö muiden kanssa samalla tavalla? Siinä sulle vastaus.

Minun pointtini oli se, etten voi lähestyä naisia, jotka näyttävät katseilla ja olemuksellaan olevansa kiinnostunut minusta, enhän voi tietää, haluaako he minusta yhtään mitään. En ole luonteeltani mikään casanova, joka yrittää jokaisen kanssa. Siksi vaihtoehdoksi jää, että nainen ilmaisee tarpeeksi selvästi kiinnostuksensa minuun.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minun pointtini oli se, etten voi lähestyä naisia, jotka näyttävät katseilla ja olemuksellaan olevansa kiinnostunut minusta, enhän voi tietää, haluaako he minusta yhtään mitään. En ole luonteeltani mikään casanova, joka yrittää jokaisen kanssa. Siksi vaihtoehdoksi jää, että nainen ilmaisee tarpeeksi selvästi kiinnostuksensa minuun.

Kuinka selvästi voi ilmaista ilman sanomista?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Noin se juuri on. Jaksamisen raja tuli vastaan jo vuosia sitten.

Meillä on kestänyt vaan kuukausia tämä "tilanne".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuinka selvästi voi ilmaista ilman sanomista?

Jos sanominen tapahtuu irl, niin voi mennä toisen luo, mahdollisimman lähelle ja olla ”läsnä”, ettei mikään jää epäselväksi. Myönnän että esim. yökerhoissa tutustuminen voi olla vaikeaa, ihmisiä ja hälyä on ympärillä runsaasti ja nimenomaan fokus ja läsnä olo heikkenee ympäristön ja ehkä taikajuomienkin vuoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos sanominen tapahtuu irl, niin voi mennä toisen luo, mahdollisimman lähelle ja olla ”läsnä”, ettei mikään jää epäselväksi. Myönnän että esim. yökerhoissa tutustuminen voi olla vaikeaa, ihmisiä ja hälyä on ympärillä runsaasti ja nimenomaan fokus ja läsnä olo heikkenee ympäristön ja ehkä taikajuomienkin vuoksi.

Oon aika usein mennyt lähelle eli siis taitaa olla todennäköisempää, et ei halua enempää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon aika usein mennyt lähelle eli siis taitaa olla todennäköisempää, et ei halua enempää.

Tee jotain yllättävää, kosketa vaikka poskeen tai käteen tai pyydä vaikka tanssimaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee jotain yllättävää, kosketa vaikka poskeen tai käteen tai pyydä vaikka tanssimaan.

Oon koskenut käteenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä on kestänyt vaan kuukausia tämä "tilanne".

Meillä ehkä pari vuotta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon koskenut käteenkin.

No voi hitsi, nyt syytän kyllä miestä, hyvä etten itseäni.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos on satutettu nii oikein on pyytää anteeksi. Loukkaavaa olisi kaikki muu esim tanssipyyntö.

• Anonyymi

Täällä mä oon, vieläkin sun...

• Anonyymi

Kyseessä voi olla myös epävarmuus näin naisena sanon omasta kokemuksesta. Suoraa puhetta niin sillä pääsee pitkälle 🤗.

• Anonyymi

No miksiköhän? Käytä vähän älyä vai etkö ymmärrä tosissaan?

• Anonyymi

En oikeesti ymmärrä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oikeesti ymmärrä.

Esität ettet ymmärrä. Ymmärrät ihan yhtä hyvin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Esität ettet ymmärrä. Ymmärrät ihan yhtä hyvin.

En oikeesti ymmärrä sitä käytöstä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sentään uskallan näyttää että välitän hänestä ❤️ Hän ei uskalla tehdä yhtään mitään.

• Anonyymi

No en mäkään hymyilyä, katseita ja hipaisuja enempää ole saanut.

• Anonyymi

Mä en oo varma hänestä, et mitä haluaa.

• Anonyymi

Mä en tiedä mitä tekisin. Aika käy vähiin ja ehkä olisin halunnut enemmän tutustua.

• Anonyymi

Hän tietää kyllä itsekin että mikään ei etene jos hän ei tee mitään. Ajan kanssa kaikki häviää.

• Anonyymi

Jos molemmilla on tarpeeksi voimakkaat tunteet niin rakkaus pysyy. Ja jos ei ole, niin saakin mennä…

• Anonyymi

Jos hän haluaa vain pelleillä. Voisiko olla että joku toinen haluaisi oikeasti näyttää että välittää ❤️

• Anonyymi

Alan kallistua tähän ...

• Anonyymi

niin tapahtuu kaikessa koska jotkut eivät halua päästä irti. ja estävät elämää ja jopa hakkaavat pois kaikesta jotta riittäisi paremmin heille ja haluavat kaikkea mitä teet, kuka olet, ostat jne. haluavat hyötyä rahaan, töihin, kotiin, keittiöön ja mitään et haluaisi antaa mitään ei heiltä tule mikä korvsisi mitään.

• Anonyymi

Kuuluu tapoihini yksi askel eteen ja kaksi taakse ni eipä voi toinen ainakaan mua syyttää ettenkö jättänyt aikaa harkita tosin ei poista sitä tosiasiaa että syyttävät siltikin jostain kuitenkin

• Anonyymi

Ei nyt jaksa vitsailla.

• Anonyymi

Kumpa hän tulisi enemmän vaan vastaan eikä pakenisi, jos molemmat rakastaa ❤️

• Anonyymi

oisko se angsti sitä vajausta. Savossa kaikista kovinta. Ja sitä jakamista eniten. Mutta muualla henkirikokset ja rajummat jutut yleisimpiä. vai se iso muutos. Mutta on kyllä ollut raskasta.

• Anonyymi

Ehkä on samassa tilanteessa kuin minä, että ei ole motivaatiota alkaa tutustumaan kehenkään. Siihen voi vaikuttaa moni asia.

• Anonyymi

Ehkä mä nyt sitten koitan vaan unohtaa.

• Anonyymi

Tee se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tee se.

Joo, teen.

• Anonyymi

Höpö höpö. Tiedät miten meni.

• Anonyymi

Mietipä sitä!

• Anonyymi

En.

• Anonyymi

Koska en tiedä välittääkö hän oikeasti. Käyttäytyy niin ristiriitaisesti. Ei ota selvää.

• Anonyymi

Missä olet tullut lähemmäs? En ole huomannut.

• Anonyymi

Ei halua päästää sua lähelle.

• Anonyymi

Koska oot pelottava 👻🤭 mutta ihana ja rakas ❤️

• Anonyymi

Tunnut ottavan tämän liiankin vakavasti. Ei minusta nyt niin kiinnostunut tarvitse olla. Ajattelin että vähemmälläkin panostuksella kävisi päinsä.

• Anonyymi

Taannoin juttelumme meni jotenkin liian syvälliseksi. En aikonut kertoa kaikkea mitä tulin sanoneeksi. Ja en kestä myötätuntoa. Otan nyt vähän aikaa itselleni. Älä nyt liikoja kaipaile. En taida olla veroisesi. Ansaitsen elämän jonka haluan. Minulla on tapana muuttua ikäväksi melko pian. Mahdollisuuteni taisi jo mennä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei me jutella syvällisiä. Pelkkiä työjuttuja.

• Anonyymi

Toinen on varattu 😉

• Anonyymi
        UUSI

Mä en edes tiedä onko varattu.

• Anonyymi
      UUSI

Mutta etkös sä tee ihan samoin......🤔

• Anonyymi
        UUSI

Reagoin vaan suhun, ku en saa selvää.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Reagoin vaan suhun, ku en saa selvää.

Ja mä suhun😂 Taidetaan olla vähän liian samanlaisia, tuntosarvet koko ajan koholla? Niin sit sitä reagoidaan vuoron perään, siksakkia. Tanssitaan vähän valssia siis, mikä ei ehkä ihan kamala asia ole, kun kuitenkin käsivarren mitan päässä pysytään? Jossain vaiheessa jompi kumpi sekoaa tahdissa ja sit astutaan samaan aikaan eteenpäin.....JA SIT, bäng😁

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mä suhun😂 Taidetaan olla vähän liian samanlaisia, tuntosarvet koko ajan koholla? Niin sit sitä reagoidaan vuoron perään, siksakkia. Tanssitaan vähän valssia siis, mikä ei ehkä ihan kamala asia ole, kun kuitenkin käsivarren mitan päässä pysytään? Jossain vaiheessa jompi kumpi sekoaa tahdissa ja sit astutaan samaan aikaan eteenpäin.....JA SIT, bäng😁

Taidetaan olla samanlaisia eli naisia joo.

• Anonyymi
      UUSI

Tänäänkin vähän samanlainen tilanne. Kirjaimellisesti, mut vetäydyit.

• Anonyymi
        UUSI

Antaisin vinkkinä, että jos on jo monta kertaa sama toistunut, niin ei se tule koskaan etenemään. Hän ei ole kiinnostunut siten kuin sinä.

• Anonyymi
      UUSI

Hmmm. Onko hän huomannut yrityksesi päästä lähemmäs. Näkeekö sinua ehkä kerran ikuisuudessa jolloin jännitys on kova.

Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!

"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti
      Maailman menoa
      247
      45359
    2. Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.

KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!
      Maailman menoa
      31
      11240
    3. Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %

Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy
      Maailman menoa
      207
      10873
    4. Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta

Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump
      Maailman menoa
      36
      9711
    5. Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.

IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla
      Maailman menoa
      85
      8528
    6. Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija

https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua
      Maailman menoa
      223
      6511
    7. Pirjo sanoi Esalle

Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok
      Maailman menoa
      0
      3210
    8. Jos mä joisin

Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys
      Ikävä
      30
      2239
    9. Tänään torille

Tänään kuulema torilla tapahtuu klo.20. Tulkaaha paikalle kattoon.
      Hyrynsalmi
      37
      1639
    10. Koulu-uhkaus.

Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.
      Hyrynsalmi
      26
      1510
    Aihe