Kari löytää tajuttoman Sallan.Salla joutuu hätäleikkaukseen umpisuolen puhjettua.Leikkauksessa tulee komplikaatioita,herättyään Salla syyttää Anninaa hoitovirheestä.Jiri päättää kiristää Noelia.Noel joutuu muuttamaan mieltään.Hänestä tulee Eevan asianajaja.Jiri ja Eeva puhuvat yhteisestä yöstään puhelimessa.Anniina kuulee keskustelun.Jiri heitetään pihalle omasta kodistaan.Laila myy lukiossa Ollin lääkkeitä.Vertti kertoo Lailalle nähneensä tämän touhut.Laila tunnustaa Kertun kiristävän häntä skuuttionnettomuuden takia.Kalle ja Ismo tekebät profiilit deittisovellukseen.Kalle sas dicpicin ja järkyttyy.Myöhemmin sama mies tulee Kallen potilaaksi.Kalle heittää miehen ulos tajuttuaan ,ettei tätä mikään vaivaa.Mies stalkkasi Kallea.
Lokakuun juonipaljastukset
13
356
Vastaukset
- Anonyymi
Pisteen jälkeen välilyönti!
- Anonyymi
Ammatti kitisijä.Mulla on oma tyyli ja kirjoitan miten haluan.Mulla on itsellä adhd todettu vuosia sitten.
- Anonyymi
Onko KOKO lokakuun juonipaljastukset?
- Anonyymi
Ei on vaan yhden viikon paljastukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei on vaan yhden viikon paljastukset.
Harhaanjohtavaa otsikointia.
- Anonyymi
Salla painaa n. 800 kg.
- Anonyymi
Salla painaa noin 180 kg.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Salla painaa noin 180 kg.
Mitä tapahtuisi, jos Salla, Ismo ja Lasse menisivät yhtä aikaa Pihlajakadun hissiin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tapahtuisi, jos Salla, Ismo ja Lasse menisivät yhtä aikaa Pihlajakadun hissiin?
Hissi rysähtää pohjaan siinä on painoraja 240kg.Eihän nuo mahdu kolmistaan samaan tilaan.
- Anonyymi
Eikö Kari tiedä talkkarinhommia tehneenä, että WC:n lukitun oven saa ulkopuolelta auki meisselillä tms.? Sen sijaan lähti hakemaan sorkkarautaa (mistä?) ja tuollaisella sorkkarauta-aukaisulla ei saa lukkoa auki, ainoastaan oven rikki.
Luulisi arkaluontoiset asiat juteltavan asunnon sisällä eikä käytävässä, kuten Eva ja Jiri. Eivätkä kuulleet lähestyvän Anniinan askelia, kun juttelivat petipuuhistaan?
Olli ei taida olla penaalin terävin kynä, kun ei tajua, että lääkkeitä katoaa paljon enemmän kuin hän syö. - Anonyymi
Jättivätkö Aki ja Henrik sarjan?
- Anonyymi
Ei jätä.Erika ja Annina jättävät sarjan jossain vaiheesss.
- Anonyymi
Mutta sitten miehen peniksestä paljastuu jokin tauti ja Kalle saa syytteet kun ei tutkinut kunnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161