Näyttäisi siltä että haitallisen maahanmuuton vastustaminen on sekä järkevää, että kansan mieleen.
Vinkuvasemmistolaisten itkuiset purkaukset ovat hyvää viihdettä.
Nauretaanpa sille selkäkekkaa!
Perussuomalaiset kannatusnousussa!
55
241
Vastaukset
- Anonyymi
Eippä silti onnistu persujen vaalivalhe petosjytky enää .
- Anonyymi
Haluatko asuinympäristösi muuttuvan kehitysmaapersläveksi?
Sillä sellaiseksi se muuttuu jos sosset pääsevät valtaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä sellaiseksi se muuttuu jos sosset pääsevät valtaan.Mää on ainakin iloinen kun köyhät vassarit joutuvat asumaan matujen kanssa samoissa lähiö läävissä .
- Anonyymi
Kyllä Aatun opit tehoo aina .
- Anonyymi
Eipä ole näkynyt oersujen kannatusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä ole näkynyt oersujen kannatusta.
Persujen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä sellaiseksi se muuttuu jos sosset pääsevät valtaan.Joo kun vihervassarit eivät myönnä että Suomessa monet ongelmat johtuu matujen elatuksesta. Terveydenhuollon ylikuormitus, sosiaalimenojen käyttö , vankilat täynnä matuja, asuntopula, osa kouluista on kuin apinatarhoja, rikollisuus kaupungeissa ym.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kun vihervassarit eivät myönnä että Suomessa monet ongelmat johtuu matujen elatuksesta. Terveydenhuollon ylikuormitus, sosiaalimenojen käyttö , vankilat täynnä matuja, asuntopula, osa kouluista on kuin apinatarhoja, rikollisuus kaupungeissa ym.
Mutta Nasima ulisee taas vaihteeksi "rasismista"... Montakohan miljoonaa se Paskaelätti on jo pumpannut verorahaa bisneksiinsä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo kun vihervassarit eivät myönnä että Suomessa monet ongelmat johtuu matujen elatuksesta. Terveydenhuollon ylikuormitus, sosiaalimenojen käyttö , vankilat täynnä matuja, asuntopula, osa kouluista on kuin apinatarhoja, rikollisuus kaupungeissa ym.
" Joo kun vihervassarit eivät myönnä että Suomessa monet ongelmat johtuu matujen elatuksesta "
Niin, maahanmuuton ja velkaantumisen räjähdysmäisen kasvun aikajanoja vertaamalla pitäisi tyhmimmänkin saada asioista edes jokin käsitys.
- Anonyymi
Älä esitä säälittävää kiihkoilua.
Tuo kannatusnousu menee 2 ٪ marginaalin sisään, joten se siitä "noususta".
LOOOOOOOSER :L.- Anonyymi
Eli todellinen kannatusnousu voi olla jopa 4%! Ja todennäköisesti onkin.
Ei ihme että äärivasemmisto kirkuu raivosta turpa kuolassa ja silmät päässä nurinpäin! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli todellinen kannatusnousu voi olla jopa 4%! Ja todennäköisesti onkin.
Ei ihme että äärivasemmisto kirkuu raivosta turpa kuolassa ja silmät päässä nurinpäin!Ja SDP:n kannatus 2 % ilmoitettua suurempi.
Että revi siitä persureppana ja juo maitoa kyyneliisi. - Anonyymi
Eipä jää sisään.
https://yle.fi/a/74-20186066
Kymmenyksen verran yli.
Mutta öyhötä vaan lisää... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja SDP:n kannatus 2 % ilmoitettua suurempi.
Että revi siitä persureppana ja juo maitoa kyyneliisi.Ei tuo tuskaasi auta.
Perseesi on jo repeytynyt pahasti, pikku vassari, joka kuvittelet olevasi demari.
🤣 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja SDP:n kannatus 2 % ilmoitettua suurempi.
Että revi siitä persureppana ja juo maitoa kyyneliisi.Sdp:n kannatuksessa on vähintään 2% mokumedialisää!
Revi siitä vinkuvasuri! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sdp:n kannatuksessa on vähintään 2% mokumedialisää!
Revi siitä vinkuvasuri!No, kylläpä persua ahdistaa. Koita kestää, sillä kohta SDP:n kannatus on yli 30 % 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, kylläpä persua ahdistaa. Koita kestää, sillä kohta SDP:n kannatus on yli 30 % 🌹🌹🌹🌹🌹🌹
Venäläisten keskuudessa varmaan onkin.
- Anonyymi
Kohottakaa huuto korkeimmalle. KUNNIAKSI KUNINKAAN.
- Anonyymi
Suomessa ei ole.
- Anonyymi
Keskisarja on nuorempi painos sahuri Hakkaraisesta. Sopiva keulakuva junttipuolue persuille. Joissa yhdistyvät tyhmyys ja vääryys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskisarja on nuorempi painos sahuri Hakkaraisesta. Sopiva keulakuva junttipuolue persuille. Joissa yhdistyvät tyhmyys ja vääryys.
Siinäkään et itse asioissa pärjää hänelle. Tämä on vassujen tyyliä puhtaimmillaan. Kun ei ole mitään sanottavaa asioista, aletaan haukkumaan itse henkilöitä. Tää on niin tätä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinäkään et itse asioissa pärjää hänelle. Tämä on vassujen tyyliä puhtaimmillaan. Kun ei ole mitään sanottavaa asioista, aletaan haukkumaan itse henkilöitä. Tää on niin tätä
Mitähän vääryyttä Teemu on tehnyt?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole vääryyttä mitä vihervassut tekee veronmaksajille? He maksattavat omat sairaat intohimonsa veronmaksajilla. Miksi eivät maksa omasta pussista. Kuten haitallinen maahanmuutto. Se maksaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi. Sillä rahalla voitaisiin ostaa 64 hävittäjää joka ikinen vuosi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole vääryyttä mitä vihervassut tekee veronmaksajille? He maksattavat omat sairaat intohimonsa veronmaksajilla. Miksi eivät maksa omasta pussista. Kuten haitallinen maahanmuutto. Se maksaa kymmenen miljardia euroa joka ikinen vuosi. Sillä rahalla voitaisiin ostaa 64 hävittäjää joka ikinen vuosi.
Hinta vaan räjähdysmäisesti kasvaa vihervassut vaikuttaa sen että veronmaksajat nääntyy taakkansa alle.
Silloin lehmät lentää ellei tämä nosta persujen kannatusta. Mutta punainen on niin tavattoman itsepäinen ettei tee muutosta politiikkansa vaikka suosio luhistuu. Vihervassu ei ota opikseen mistään eikä koskaan. Mulle se sopii ja persuille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinta vaan räjähdysmäisesti kasvaa vihervassut vaikuttaa sen että veronmaksajat nääntyy taakkansa alle.
Silloin lehmät lentää ellei tämä nosta persujen kannatusta. Mutta punainen on niin tavattoman itsepäinen ettei tee muutosta politiikkansa vaikka suosio luhistuu. Vihervassu ei ota opikseen mistään eikä koskaan. Mulle se sopii ja persuille.Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin. Tämä sataa persujen laariin. Kiitoksia kovasti vihervassuja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraava äärimmäisen vasemmistolainen hallitus tulee kumoamaan kaikki tiukennukset joita nykyinen hallitus on tehnyt maahanmuuton ehtoihin. Tämä sataa persujen laariin. Kiitoksia kovasti vihervassuja.
Vihervassut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovin punikkia riepoo. Kutsu Paavo spraymieheksi tuskallesi, muraali selkääsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Puhunut totta haittamaahanmuutosta.
- Anonyymi
Ja lisäksi kaikki säästö toimenpiteet kun kansalaiset tajuavat että ne on Suomessa pakko tehdä, edellisten hallitusten toimien vuoksi.
- Anonyymi
Keksi jo jotain parempaa kun kaikki tietää, että tuo ei ole totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yksi eli tämä hallitus tätä tilannetta ole aiheuttanut. Siihen vaadittiin sukupolvi aikaa. Edellinen vaan otti ja rellesti velalla niin että pää tuli vetävän käteen. Se teki suurimmat tuhot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki? Viheliäinen komukkalössi hörhökuvitelmissaan.
- Anonyymi
Kyllä !
Persut on uudenkireä ratkaisu
korvaamaan
vanhat ja väsyneet.
Kalevi Sorsanpaska on niin förbi.
Sdp- Anonyymi
Kalevi oli silti kaikkien Kalevien idoli.
- Anonyymi
Kansa alkaa heräämään. Suunta on oikea, roskamediasta huolimatta.
Vihervasurit eivät muuta keksi kuin Palestiinasta parkumisen!
Säälittävää.- Anonyymi
Sää luetkin vain Suomen uutiset ja Venäjän laatumedian . Niin ja seuraat trumppii somes .
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sää luetkin vain Suomen uutiset ja Venäjän laatumedian . Niin ja seuraat trumppii somes .
Ja sinun maailmankuvasi on peräisin Ylestä ja hamasin sanomista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Uutiset on persu💩💩💩
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE toistaa minkä hamas laatii.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
YLE toistaa minkä hamas laatii.
Siis kuulin että yle käyttää hamasia tietolähteenään. Sen tietää mitä sieltä sitten tulee. Näin muistaakseni Anter Yasa kertoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis kuulin että yle käyttää hamasia tietolähteenään. Sen tietää mitä sieltä sitten tulee. Näin muistaakseni Anter Yasa kertoo.
En ole itse varma asiasta mutta ei mikään ihme olisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muunsukupuolistenkansan uutisista myös.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomen Uutiset on persu💩💩💩
Ja koomikon emojia ei saa luvatta käyttää.
- Anonyymi
Olis Urkilla töitä.
Oli hyvä mies, teki kunnon työn. - Anonyymi
Taas tämä Persujen tyhmin hehkuttaa persupolitiikkaa. Jossa valheet ovat ainoat mitä osaavat.
- Anonyymi
Vanhan viinan hajuinen kommari örähtää laskiämpäriin kusten.
On porvari mennyt ihon alle tuon rassukkapunikin.
- Anonyymi
Tämä palsta on gubtalaisten tulehduttama.
- Anonyymi
Keskisarjasta Persujen puheenjohtaja. Hän kuvastaa täydellisesti keskiverto persua. Miespuolista rökälettaja rentun ruusu naispuolista persua. Nämä samastavat itsensä Keskisarjaa .
- Anonyymi
Fatima Diarrasta koko vihervasemmiston yhteinen kuningatar! Etteköhän ala puffaamaan siitä koko Laitavasemmiston yhteistä presidenttiehdokasta, olisi vaaliväittelyt yhtä viihdettä!
- Anonyymi
Kuinka kauan olet asunut Suomessa ? Vielä vähän lisää harjoittelua niin kyllä sinäkin vielä kielen opit.
- Anonyymi
"Keskisarjasta Persujen puheenjohtaja. Hän kuvastaa täydellisesti keskiverto persua. Miespuolista rökälettaja rentun ruusu naispuolista persua. Nämä samastavat itsensä Keskisarjaa . "
"Kuinka kauan olet asunut Suomessa ? Vielä vähän lisää harjoittelua niin kyllä sinäkin vielä kielen opit."
- Anonyymi
Persujen nousu alkaa pikkuhiljaa…
- Anonyymi
Tästä on hyvä jatkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tästä on hyvä jatkaa.
Kyllä! Suunta on oikea!
- Anonyymi
mamu tappaa-raiskaa-huumeita myy jne--
eikö se Koponen PS puhunut lähi-idän kulttuurista...
googlaa pois
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161