Kävin lukemassa Sofia Virran seinää

koska halusin saada paremman kuvan hänen psyykkisestä tilastaan. Aivan järkyttävää luettavaa koko seinä täynnä, jota en voinut kymmentä minuuttia enempää lukea. Sofia on tehnyt mm. avauksen, jossa aiheena on 'Millaista esimerkkiä poliitikot muille antavat' tjsp. ja öyhöttää esim. polarisaatiosta. Hän kokonaan sivuuttaa itsensä ja oman käytöksensä, koska uskoo vahvasti tekevänsä oikein ja olevansa täydellisyyttä hipova. Sen sijaan hän korostaa muiden "pahuutta" ja "virheellisyyttä".

Olen ollut epäileväinen sen suhteen, että Sofia Virta olisi pätevä poliitikkona, mutta n. 10 minuuttia hänen buduaarinsa löyhkäävää saastaista kaksinaismoraIismia ja ylivertaisuusharhaisuutta vahvisti sen. Hän ei ole poliitikko, vaan fanikuntaansakin kusettava aktivisti.

22

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saadaksesi kuvan psyykkisestä tilasta?

      Kotipsykiatri vai peräti vielä enemmän?

      • Anonyymi

        Sofia tod näköisesti hulluna W.c seiniä.pimeillä aatoksillaan ikänsä sotannut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sofia tod näköisesti hulluna W.c seiniä.pimeillä aatoksillaan ikänsä sotannut

        Sofia on kiihkopuhuja ja epämiellyttävä päällepuhuja! Siinä on henkilö, jota en jaksa kuunnella, koska hän melkein tukehtuu tuohon vauhtiinsa!


      • Miten heikkolaatuinen olet, jos et tiedä, että jopa ihan tavallinenkin ihminen kykenee saamaan kuvan toisen ihmisen psyykkisestä tilasta häntä seuraamalla? Haukuthan itse persuja huIIuksi ja uskot vahvasti heidän olevan huIIuja. Oletko kotipsykiatri vai peräti vielä enemmän?

        #idioottieitiedäolevansaidiootti #dunningkruger


      • Anonyymi

        Sofia on epätasapainoinen.

        Ajelee diesel autolla ja kaataa mättää.

        Tyypillinen vihreä jonka hiilijalanjälki on moninkertainen tavalliseen kansalaiseen verraten.


    • Anonyymi

      Hmm, Sofia on fiksu tyyppi, itsestäsi en ole vielä varma!

      Olen ollut naimisissa 25v miehen kanssa, jonka mielestä olin vain palkansaaja (meni miehen tilille), lasten ja kodinhoitaja, kokki ja pyykkäri ja sängyssä huora, josta siis nautin niin, että jaksoin.

      Elämässä on kerroksia ja nainenkin on ihminen.

      Vihreät ovat liike joka on huolissaan telluksesta, elämä monimuotoisuudesta ja elämän edellytysten jatkumisesta. Jokainen tietää että yhden ihmisen toimet eivät suuntaa muuta, ei ilmastotoimien, ei Palestiinan kansanmurhan, ei Ukrainan taistelun olemassaolostaan ja meidänkin. On kuitenkin hyvä, että on ihmisiä, jotka eivät katso kaikkea samasta suunnasta?

      • Kiitos, että vahvistit avaukseni.

        ☝🏻😏


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Kiitos, että vahvistit avaukseni.

        ☝🏻😏

        Kävin lukemassa Riikka Purran seinää

        koska halusin saada paremman kuvan hänen psyykkisestä tilastaan. Aivan järkyttävää luettavaa koko seinä täynnä, jota en voinut kymmentä minuuttia enempää lukea. Riikka on tehnyt mm. avauksen, jossa aiheena on 'Millaista esimerkkiä poliitikot muille antavat' tjsp. ja öyhöttää esim. maahanmuutosta. Hän kokonaan sivuuttaa itsensä ja oman käytöksensä, koska uskoo vahvasti tekevänsä oikein ja olevansa täydellisyyttä hipova. Sen sijaan hän korostaa muiden "pahuutta" ja "virheellisyyttä".

        Olen ollut epäileväinen sen suhteen, että Riikka Purra olisi pätevä poliitikkona, mutta n. 10 minuuttia hänen buduaarinsa löyhkäävää saastaista kaksinaismoraIismia ja ylivertaisuusharhaisuutta vahvisti sen. Hän ei ole poliitikko, vaan fanikuntaansakin kusettava aktivisti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lukemassa Riikka Purran seinää

        koska halusin saada paremman kuvan hänen psyykkisestä tilastaan. Aivan järkyttävää luettavaa koko seinä täynnä, jota en voinut kymmentä minuuttia enempää lukea. Riikka on tehnyt mm. avauksen, jossa aiheena on 'Millaista esimerkkiä poliitikot muille antavat' tjsp. ja öyhöttää esim. maahanmuutosta. Hän kokonaan sivuuttaa itsensä ja oman käytöksensä, koska uskoo vahvasti tekevänsä oikein ja olevansa täydellisyyttä hipova. Sen sijaan hän korostaa muiden "pahuutta" ja "virheellisyyttä".

        Olen ollut epäileväinen sen suhteen, että Riikka Purra olisi pätevä poliitikkona, mutta n. 10 minuuttia hänen buduaarinsa löyhkäävää saastaista kaksinaismoraIismia ja ylivertaisuusharhaisuutta vahvisti sen. Hän ei ole poliitikko, vaan fanikuntaansakin kusettava aktivisti.

        Copypaste.... kolmen jäljellä olevan aktiivisen synapsin kapasiteetti tulikin siinä käytettyä yhdellä kertaa. Nyt sitten viikko sohvanpohjalla CFS-kurimuksessa.

        ☝🏻😆


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin lukemassa Riikka Purran seinää

        koska halusin saada paremman kuvan hänen psyykkisestä tilastaan. Aivan järkyttävää luettavaa koko seinä täynnä, jota en voinut kymmentä minuuttia enempää lukea. Riikka on tehnyt mm. avauksen, jossa aiheena on 'Millaista esimerkkiä poliitikot muille antavat' tjsp. ja öyhöttää esim. maahanmuutosta. Hän kokonaan sivuuttaa itsensä ja oman käytöksensä, koska uskoo vahvasti tekevänsä oikein ja olevansa täydellisyyttä hipova. Sen sijaan hän korostaa muiden "pahuutta" ja "virheellisyyttä".

        Olen ollut epäileväinen sen suhteen, että Riikka Purra olisi pätevä poliitikkona, mutta n. 10 minuuttia hänen buduaarinsa löyhkäävää saastaista kaksinaismoraIismia ja ylivertaisuusharhaisuutta vahvisti sen. Hän ei ole poliitikko, vaan fanikuntaansakin kusettava aktivisti.

        ELI susta tehtävä kahelius Ilmoitus! POLIISILLE VÄLITTÖMÄSTI ! OLET SAIRAS PÄÄSTÄSI . PURRA ON TÄYSIN TERVE JA KAUNIS IHMINEN !


      • Anonyymi
        Mr.Perfect kirjoitti:

        Copypaste.... kolmen jäljellä olevan aktiivisen synapsin kapasiteetti tulikin siinä käytettyä yhdellä kertaa. Nyt sitten viikko sohvanpohjalla CFS-kurimuksessa.

        ☝🏻😆

        On hyvin tyypillistä noille puna-aatteen edustajille, että he suuttuvat totuudesta ja yrittävät ensin tuntikausia pyöritellä tikapuuhermostossaan vastausta ja sitten huomattuaan sen mahdottomaksi älyllisten puutteidensa vuoksi, päätyvät kopioimaan aloituksen ja vaihtavat vain nimen. Kerrassaan säälittävää, mutta hyvin ennustettavaa.


      • Anonyymi

        Mitä tekemistä tällä jutulla on esim sinun naiseutesi kanssa!


    • Anonyymi

      Aloittaja on persuprovo, joka huutelee feikkiprofiilinsa takaa.

    • Anonyymi

      samaahan ne kaikki "kohupoliitikot" on, tynkkynen: ruskea ei saa olla uusi valkea , kun kerää ääniä vaaleissa (mutta on ruskea puoliso mies. )

      niille oman elämän tosiasioille on vähemmän mainosarvoa aina vaaleissa, kansa on pintaliitäjää äänesestyskäytökseltään niin paljon että läpi aina pääsee kohut

      ihan samaa väkeä usassakin, ketkä trumpia äänestelee, kusetti 100 lasissa koko edellisen kaudenkin ja valehteli päivittäin joten 30 000 valhetta kertyi ..

      sama jatkuu 100 lasissa nytkin ja pahempana!

      sitten trump kun on vielä "krasnov", venäjän oma mies.

      olisiko suomessakin myyriä, hyvin todennäköistä ..

      • Anonyymi

        pointtia,löytyykö enää Suomessa
        puoluetta/ehdokasta,jota
        voisi äänestää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        pointtia,löytyykö enää Suomessa
        puoluetta/ehdokasta,jota
        voisi äänestää?

        Riikka Purra.


    • Anonyymi

      Sofian Tanskandogit syö kuukaudessa 60 kiloa lihaa ja 60 kiloa kuivamuonaa. Niin vihreetä että.

      Kesällä Sofia lomaili euroopassa 2 viikkoa diesel matkailuautolla, dieseliä reissulla paloi 900 litraa.

      Eikö olekin vihreää elämää, kaiken kruunaa metsien avohakkuut, joita tehtailee miehensä kansa.

      Ja muita jaksaa haukkua päivästä toiseen.

    • Lausunto: älä turhaan etsiydy paikkoihin, jotka vain närkästyttävät sinua. Pysy turvallisesti samoin ajattelevien kuplassa ja sulje silmäsi kaikelta ärsyttävältä. Se varmasti auttaa.

      • Anonyymi

        vassarit tosiaan elää kuplassaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        vassarit tosiaan elää kuplassaan

        Lausunto: hanki sitä apua.


    • Anonyymi

      Eihän tuota hölmöä jaksa kuunnellakaan edes minuuttia, huomaa jo minuutin aikana että minkäänlaista sivistystä tuo ei omaa, äö on huomattavan matala ja mieliala sekä käytösoireita. Todellinen koulupusokas vihervasemmiston tapaan, tuommoisen paikka ei ole eduskunta, ylipäätään tuommoisen paikka ei edes yhteiskunta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe