Olin koko ikäni uskonut Raamattuun ja Jumalaan. Olin 60 vuotta opiskellut Raamattua päivittäin ja todennut sen olevan täysin totta oleva Jumalan sana. Huomasin myös kuinka paholainen on ohjannut maailmaa väärään suuntaan väittäen evoluution luoneen universumin ja maan olevan pyöreä. Taistelin tätä pahaa vastaan kynsin ja hampain koko tämän ajan. Sitten näin ateistin, joka sanoi ettei usko Jumalaan ja menetin uskoni. Ymmärsin vihdoin kuinka olen ollut kaikessa väärässä.
Uskon menetys
11
141
Vastaukset
- Anonyymi
Tiedostat tilasi, mutta et ole kuitenkaan hakeutunut mielenterveyspalveluiden piiriin?
- Anonyymi
Sori. Paranit siis ihan itseksesi.
Onnittelut siitä.
- Anonyymi
Heikkopa oli uskosi kun noin vähästä uskosi mureni.
- Anonyymi
Asut varmaan kehä III n sisäpuolella.
- Anonyymi
Olet tuuliviiri.
- Anonyymi
On tänäänkin hienoa että Jumala ei ole hylännyt minua. Valveutuneet kertakäyttöeläjät yskivät ja röhkivät. Hankkikaa tekin itsellenne elämän jatkoaika! Oblivion stout...
- Anonyymi
Lienet liberaaliteologi tai meuten vajakki valehtelija.
- Anonyymi
Tuskinpa uskova uskostaan luopuu. Ehkä olit vain uskonnon harrastaja, kuten minä nuorempana. Kun sitten lopulta, parinkymmenen vuoden new age -jakson jälkeen, tulin uskoon, en voisi kuvitellakaan, että luopuisin sen uskomisesta, että Jeesus sovitti minunkin syntini verellään. Olen ottanut tuon armolahjan vastaan, ja sillä hetkellä sain Jumalan elävän pyhän hengen kuolleen henkeni tilalle, eli uudestisynnyin. Uudestisyntymää ei voi perua sen enempää kuin fyysisen äidin lapsivedestä syntymisensäkään!
Jos taas oikeasti olit uskossa, ja uskoit pelastavan evankeliumin, etkä ollut jossain uskonnollisessa valheessa, et voi menettää pelastustasi, vaikka luovutkin uskosta. - Anonyymi
Voi hyvää päivää, noin hepponen oli uskosi.
- Anonyymi
Provohan tämä on, eipä kannata keskustella.
- Anonyymi
Selvä poro tuo aloitus, ei kantsi vastailla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1535765Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961780- 1241180
- 151114
- 581037
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55964
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844