Hiljaista on kylän raitilla ja kaupat lopettaa, kuka on viimeinen. Seinäjoki vain porskuttaa
Paljon on asuntoja myynnissä
15
425
Vastaukset
- Anonyymi
assjoella ei ole mitää hyvää ja Lapualla kaikki hyvin ,nou hätä ! mee muualle vinkumaan !
- Anonyymi
40-50 v vanhojen kerrostalo asuntojen hinnatkin pilvissä. Hissittömän talon kolmanteen kerrokseen ei kaahi kukaan hullu,saatikka maksa siitä kymmeniä tonneja...
Mutta kun Seinäjoella on oma sähköverkko 😮💨.
- Anonyymi
mitä sitten ,merkityksetön juttu kokonaisuudessaan,,,se kokonaiskuva se kokonaiskuva miinukset ja plussat..Lapua vie ,assjoki vikisee !
- Anonyymi
Lapua on hiippakunnan keskus. Repikää siitä.
- Anonyymi
Meidän perhe muutti Seinäjoella. Ei enää ahdasmielistä elämistä tai naapurin kyttäämistä. . Lapualla kaikki on niin huonosti hoidettu, lapset kärsii eniten
- Anonyymi
höpö höpö
- Anonyymi
Naapuriita mun miälestä pitääkin vähä seurata mitä ne teköö. Esimerkiksi täs mun naapuris yks miäs on alakanu juamahan kaliaa melkein jokapäivä. Alvariinsa kantaa kaljaa sisälle, yrittää häveten vähä peitellä, kyllä mä näjen. Kyllä sellaasehen pitääkin jo puuttua, oon käyny usiasti sanomas että juapoottelu pitää loppua. Valehteloo että muka juaa vaan muutaman. Ja kehtaa viälä kirkkosunnuntainakin maata krapulas verhot kiinni kun muut on jo kirkos. Kyllä mä ainakin käyn kopajamas sen ovella, ihan piruuttani, kehtaakin maata, mokoma, joutilas.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapuriita mun miälestä pitääkin vähä seurata mitä ne teköö. Esimerkiksi täs mun naapuris yks miäs on alakanu juamahan kaliaa melkein jokapäivä. Alvariinsa kantaa kaljaa sisälle, yrittää häveten vähä peitellä, kyllä mä näjen. Kyllä sellaasehen pitääkin jo puuttua, oon käyny usiasti sanomas että juapoottelu pitää loppua. Valehteloo että muka juaa vaan muutaman. Ja kehtaa viälä kirkkosunnuntainakin maata krapulas verhot kiinni kun muut on jo kirkos. Kyllä mä ainakin käyn kopajamas sen ovella, ihan piruuttani, kehtaakin maata, mokoma, joutilas.
luulen vaan että sun on toisen tontille ilman lupaa turha mennä se voi olla rikos !
kotirauhan rikkomista ! eli pysy nyt vaan hyvän sään aikana ja vähän pahemmankin sään aikana vaan siellä kotosall.usko nyt viisaampaa kun annan hyvän vinkuin.kun hillut siellä häiritsemässä voi sulle käydä vaikka kuinka huonosti ja sakot päälle ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
luulen vaan että sun on toisen tontille ilman lupaa turha mennä se voi olla rikos !
kotirauhan rikkomista ! eli pysy nyt vaan hyvän sään aikana ja vähän pahemmankin sään aikana vaan siellä kotosall.usko nyt viisaampaa kun annan hyvän vinkuin.kun hillut siellä häiritsemässä voi sulle käydä vaikka kuinka huonosti ja sakot päälle !Joo mun naapuri Esko tykkäsi tiirailla naapurin jarskia, huonosti kävi jarski teki perinteisen Lapualaisen ( veti p.e.p.p.u.u.n )
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhjiä pakkauksia kuljettelee sun iloksi ja oottellee koska kirjoitat tänne
- Anonyymi
Minnesota myytiin 7500e halvalla meni ja nyt juopot joko äitin hoivassa tai jossain laitoksessa.
- Anonyymi
Viimeksi näin naisen tällä kylällä 2013 ja oli mun systeri
- Anonyymi
Panitko? Jos kyllä, niin ei ole ihme jos ei ole enää näkynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Panitko? Jos kyllä, niin ei ole ihme jos ei ole enää näkynyt.
En, mutta veljeni ja isäni hoiteli kunnolla. Sain katsoa äidin kanssa vierestä
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213600
Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu303413Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt503371Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka513045Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1222849Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod212608Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1142332MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142145Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281737IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1341370