Paljon on asuntoja myynnissä

Hiljaista on kylän raitilla ja kaupat lopettaa, kuka on viimeinen. Seinäjoki vain porskuttaa

15

425

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

assjoella ei ole mitää hyvää ja Lapualla kaikki hyvin ,nou hätä ! mee muualle vinkumaan !

• Anonyymi

40-50 v vanhojen kerrostalo asuntojen hinnatkin pilvissä. Hissittömän talon kolmanteen kerrokseen ei kaahi kukaan hullu,saatikka maksa siitä kymmeniä tonneja...

• Mutta kun Seinäjoella on oma sähköverkko 😮‍💨.

• Anonyymi

mitä sitten ,merkityksetön juttu kokonaisuudessaan,,,se kokonaiskuva se kokonaiskuva miinukset ja plussat..Lapua vie ,assjoki vikisee !

• Anonyymi

Lapua on hiippakunnan keskus. Repikää siitä.

• Anonyymi

Meidän perhe muutti Seinäjoella. Ei enää ahdasmielistä elämistä tai naapurin kyttäämistä. . Lapualla kaikki on niin huonosti hoidettu, lapset kärsii eniten

• Anonyymi

höpö höpö

• Anonyymi

Naapuriita mun miälestä pitääkin vähä seurata mitä ne teköö. Esimerkiksi täs mun naapuris yks miäs on alakanu juamahan kaliaa melkein jokapäivä. Alvariinsa kantaa kaljaa sisälle, yrittää häveten vähä peitellä, kyllä mä näjen. Kyllä sellaasehen pitääkin jo puuttua, oon käyny usiasti sanomas että juapoottelu pitää loppua. Valehteloo että muka juaa vaan muutaman. Ja kehtaa viälä kirkkosunnuntainakin maata krapulas verhot kiinni kun muut on jo kirkos. Kyllä mä ainakin käyn kopajamas sen ovella, ihan piruuttani, kehtaakin maata, mokoma, joutilas.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naapuriita mun miälestä pitääkin vähä seurata mitä ne teköö. Esimerkiksi täs mun naapuris yks miäs on alakanu juamahan kaliaa melkein jokapäivä. Alvariinsa kantaa kaljaa sisälle, yrittää häveten vähä peitellä, kyllä mä näjen. Kyllä sellaasehen pitääkin jo puuttua, oon käyny usiasti sanomas että juapoottelu pitää loppua. Valehteloo että muka juaa vaan muutaman. Ja kehtaa viälä kirkkosunnuntainakin maata krapulas verhot kiinni kun muut on jo kirkos. Kyllä mä ainakin käyn kopajamas sen ovella, ihan piruuttani, kehtaakin maata, mokoma, joutilas.

luulen vaan että sun on toisen tontille ilman lupaa turha mennä se voi olla rikos !
        kotirauhan rikkomista ! eli pysy nyt vaan hyvän sään aikana ja vähän pahemmankin sään aikana vaan siellä kotosall.usko nyt viisaampaa kun annan hyvän vinkuin.kun hillut siellä häiritsemässä voi sulle käydä vaikka kuinka huonosti ja sakot päälle !

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

luulen vaan että sun on toisen tontille ilman lupaa turha mennä se voi olla rikos !
        kotirauhan rikkomista ! eli pysy nyt vaan hyvän sään aikana ja vähän pahemmankin sään aikana vaan siellä kotosall.usko nyt viisaampaa kun annan hyvän vinkuin.kun hillut siellä häiritsemässä voi sulle käydä vaikka kuinka huonosti ja sakot päälle !

Joo mun naapuri Esko tykkäsi tiirailla naapurin jarskia, huonosti kävi jarski teki perinteisen Lapualaisen ( veti p.e.p.p.u.u.n )

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyhjiä pakkauksia kuljettelee sun iloksi ja oottellee koska kirjoitat tänne

• Anonyymi

Minnesota myytiin 7500e halvalla meni ja nyt juopot joko äitin hoivassa tai jossain laitoksessa.

• Anonyymi

Viimeksi näin naisen tällä kylällä 2013 ja oli mun systeri

• Anonyymi

Panitko? Jos kyllä, niin ei ole ihme jos ei ole enää näkynyt.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Panitko? Jos kyllä, niin ei ole ihme jos ei ole enää näkynyt.

En, mutta veljeni ja isäni hoiteli kunnolla. Sain katsoa äidin kanssa vierestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      21
      3600
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      30
      3413
    3. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      50
      3371
    4. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      51
      3045
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2849
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      21
      2608
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      114
      2332
    8. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2145
    9. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      28
      1737
    10. IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!

"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk
      Maailman menoa
      134
      1370
    Aihe