Jumalaa kiittää hyvistä teoistaan ja pahoistakin myös.
Jumala tekee paljonkin pahoja tekoja.
Eikös Jumalaa pitäisi kiittää myöskin pahoista teoistaan?
32
174
Vastaukset
- Anonyymi
Kuten mitähän? "Jumala katui tekemäänsä pahaa" , sitäkö vai mitäkö, juon nyt aamuisaa sunpii, siin on paljollissesti maijollisuutta.
Jumala loi maajilman hyväksi ja ihmisellisestä saatana sain pahantekijän n. miljartiko vuotta sitten? Olisi tähänkin vastaallisuus, mutta enpä nyt jouvakkaan täs äimistellä enenpäätä kun kuahv voip jäähtyyllisöitymöityä, jolloin se ei ole enää ihanaa mavullisuuvuuksiltaan kulautella lähes ehkä kuohuisana alas kurkuston koskeen. Olen aito kova sankari.
Vastaa Raamatunjakeilla, älä kuulemillas, omaksumillas tai trollaamillas valheilla, pien pyyntöisyys, jolla tuskin moraalimuistutusvaikutusta suhulliseen,kiitos.
Onko Raamatunkääntös tos alus oikee kääntös. Voiko Jumala tehjä pahaa? Jotenkin ei mee jakeluun. Aiheuttaa luomalleen pahalle ihmiselle rikoksista tuomijoksi kuolema sinän sällisesti on mielestäni oikeuvenmukainen.
Selef Urge- Anonyymi
Selef Urge
Puhut ihan roskaa,et tiedä mitään,pelleilet ! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Selef Urge
Puhut ihan roskaa,et tiedä mitään,pelleilet !häijy ihminen puhuu pahaa pahuutensa varastosta, hän kiertee syyttellisyöttelelyömässä veljejä veljeille. paha syyttäjä toimiloi kaikkialla seurakuntaruumiis ja haluaa ennen kaikkeja syntihyväksyntäähyväksyntää itseantamille väärästeisille tuomijoilleen.
sen sijaan että toimisi annetussa palveluntehtävässä oikein hän käyttää aikaansa panetteluiseellisuuksiin.KATSOS, aikaa parantukseen inhakkkuuksist häijyyksis käyvällisöijä yhä onpi.
Selef Urge
- Anonyymi
KUKAS TÄMÄN NS. JUMALAN ON NÄHNYT LIVENÄ KYSYN VAAN
- Anonyymi
Kansanmurhaa juuri hehkutettu että Jumalan juttu kun Israel tappaa.
- Anonyymi
Kuka aloitti?
Kuka on useiden vuosien räjäyttänyt busseja ja tai puukottanut naiset Israelin rajavartioita?
Kuka on ampunut Libanon etelä katjuska raketteja jo useita vuosia Israeliin.
Kuka hyökkäsi Israeliin ja raiskasi naiseia ja tappoi polttamlla,katsoja näe videot.
Kansaa ei ole olemasasa joka on terroristi kanssaa,he haluavat tapaa Israelin kansan jo heti kun Valtio perustettiin.
LUE 6 päivän SOTA,kun Islam valtiot hyökkäsi .
On oikeus puolustaa kansaansa kutn Israel tekee ja uskoisin,että Suomikin tekisi näin.( Ainakin minä,en antaisi siimää terroristeille yhtään).
He terrosristit anatautuvat nyt pakolla,he ovat Islam,samaa terroria kuin Euroopassa on ollut.
Islam fanaattinen on toista ja moni ei ymmärrrä täällä mitä se on..Lue ISIS kalifatin säännöt tai Afagan talebanien ..Jos tuntuu hyältä,niin mene ihmeessä omaan joukkoon. Anonyymi kirjoitti:
Kuka aloitti?
Kuka on useiden vuosien räjäyttänyt busseja ja tai puukottanut naiset Israelin rajavartioita?
Kuka on ampunut Libanon etelä katjuska raketteja jo useita vuosia Israeliin.
Kuka hyökkäsi Israeliin ja raiskasi naiseia ja tappoi polttamlla,katsoja näe videot.
Kansaa ei ole olemasasa joka on terroristi kanssaa,he haluavat tapaa Israelin kansan jo heti kun Valtio perustettiin.
LUE 6 päivän SOTA,kun Islam valtiot hyökkäsi .
On oikeus puolustaa kansaansa kutn Israel tekee ja uskoisin,että Suomikin tekisi näin.( Ainakin minä,en antaisi siimää terroristeille yhtään).
He terrosristit anatautuvat nyt pakolla,he ovat Islam,samaa terroria kuin Euroopassa on ollut.
Islam fanaattinen on toista ja moni ei ymmärrrä täällä mitä se on..Lue ISIS kalifatin säännöt tai Afagan talebanien ..Jos tuntuu hyältä,niin mene ihmeessä omaan joukkoon.Itseasiassa juutalaiset syyllistyivät terrorismiin ennen palestiinalaisia.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Terrorismi
...
"Siirtomaavallan purkautumiseen 1900-luvun aikana liittyi joissain maissa terrori-iskuja. Palestiinassa toimi siionistinen juutalaisjärjestö Irgun, jonka tavoite oli ajaa britit pois maasta"...
- Anonyymi
Kaikkitietävä Herra Sebaot loi Saatanaksi muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka tiesi tästä tulevan vastustajan ja ihmisen syntiin houkuttajan, joten vastuu Saatanan olemassaolosta on yksin Herra Sebaotin.
- Anonyymi
Pahan alkuperä ei ole Jumalassa. Häntä joka rakastaa oikeutta ja vihaa vääryyttä, ei voida syyttää maailman kurjuudesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pahan alkuperä ei ole Jumalassa. Häntä joka rakastaa oikeutta ja vihaa vääryyttä, ei voida syyttää maailman kurjuudesta.
Miksi Herra Sebaot loi vajavaisen ja kapinalle alttiin Luciferin, vaikka kaikkitietävänä tiesi tarkkaan kuinka tulee käymään ja kaikkivoipana olisi kyennyt koska vain pysäyttämään Saatanan riehumisen?
Vai eikö Herra Sebaot olekaan sinun mielestäsi kaikkitietävä ja -voipa?
- Anonyymi
Yks tuttu uskovainen sanoi että autokolaritkaan eivät ole sattumia, vaan Jumalan tekosia.
- Anonyymi
Yks tuttu uskovainen sanoi että autokolaritkaan eivät ole sattumia, vaan Jumalan tekosia
MIkä vitun uskovainen?
Mikä on uskobainen muka?
Kaikki perkeleet,ette usko RAKKAUTTEEN !
Teette temppujanne.
- Anonyymi
Vähän Sanaa aiheesta:
1. Joh. 5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
Jaak. 1:13 Älköön kukaan, kiusauksessa ollessaan, sanoko: "Jumala minua kiusaa"; sillä Jumala ei ole pahan kiusattavissa, eikä hän ketään kiusaa.
14 Vaan jokaista kiusaa hänen oma himonsa, joka häntä vetää ja houkuttelee;
28 Älkääkä peljätkö niitä, jotka tappavat ruumiin, mutta eivät voi tappaa sielua; vaan ennemmin peljätkää häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin.
29 Eikö kahta varpusta myydä yhteen ropoon? Eikä yksikään niistä putoa maahan teidän Isänne sallimatta.
30 Ovatpa teidän päänne hiuksetkin kaikki luetut.
31 Älkää siis peljätkö; te olette suurempiarvoiset kuin monta varpusta.
Psalmit 23
1 Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2 Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3 Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4 Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5 Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6 Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.- Anonyymi
Sinäkin luet kuin piru jakeita mutta,et ymmärrä sanaa !
Vitun tyhmät !
Ja kirjoita vielä,että olet uskovainen !!!
- Anonyymi
2Aikak.7:14 Ja minun kansani nöyryyttää itsensä, joka minun nimeni jälkeen nimitetty on, ja he rukoilevat ja etsivät minun kasvojani, ja kääntyvät pois pahoilta teiltänsä; niin minä kuulen heitä taivaista, ja annan heidän syntinsä anteeksi, ja parannan heidän maansa; Biblia (1776)
- Anonyymi
Matt.25:13 Valvokaat siis, sillä ette tiedä päivää ettekä hetkeä. Matt.25:13 Valvokaat sentähden, sillä ette tiedä päivää eikä hetkeä, jona Ihmisen Poika tulee. Biblia (1776) Matt.24:42. 24:44. Mark.13:33. 13:35. Luuk.16:13. 1Kor.16:13. 1Piet.5:8. Ilm.16:15.
- Anonyymi
Jumala haluaa siis tappaa vauvoja Gazassa, tämä on siis hyvä teko, Israel, Jumalan luvattu kansa murhaa lapsia.
Tämä on Jumalan hyvä teko.- Anonyymi
Etkö lukenut ?
1. Joh. 5:19 Me tiedämme, että olemme Jumalasta, ja koko maailma on pahan vallassa.
Ihmisten aloittamissa sodissa kuolee viattomia, niin se aina on ollut.
Nythän hamas aloitti sodan ja on halunnut sitä jatkaa.
Siis islamin uskoiset julistivat pyhän sodan Israelia vastaan, Israel ei sotaa aloittanut.
Kannattaisi pysyä faktoissa. - Anonyymi
Tämä on Jumalan hyvä teko.
Älä syytä Isää,sillä meille on annettu vapaa tahto.
He Islam erosivat aikoinaan ja kulkevat nyt omaa polkuaan.Heille se on pahaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä on Jumalan hyvä teko.
Älä syytä Isää,sillä meille on annettu vapaa tahto.
He Islam erosivat aikoinaan ja kulkevat nyt omaa polkuaan.Heille se on pahaa."Älä syytä Isää,sillä meille on annettu vapaa tahto."
Kaikkitietävä Herra Sebaot loi ihmisen epätäydelliseksi ja tiesi jo aikojen alussa jokaisen syntymään tulevan ihmisen kaikki ajatukset ja teot, joten Hänen kaikkitietävässä katsanossaan yksikään ihminen ei tee mitään sellaista, mitä Hän ei olisi tiennyt tämän tulevan tekemään.
Niin sanottu "vapaa tahto" on näin ollen vain vajavaisen ihmisen harhakuvitelma.
- Anonyymi
Paha ja pahuus ei ole Jumalan Tahto. Maailmassa ei tapahdu Jumalan Kaikkivaltiaan Pyhä Tahto, vaikka Hän on kaikkivaltias. Emme luotuina pysty ymmärtämään näitä asioita. On tyydyttävä ja kiitettävä siitä mitä on saatu = lupaukset paremmasta aikanaan.
Jumala ON ja Jessus on totta. Muuta emme voi saada; ota tai jätä. (Armo ja syntien anteeksiantaminen Jeesuksen K. tähden. Amen)- Anonyymi
"Paha ja pahuus ei ole Jumalan Tahto"
Miksi Herra Sebaot loi Saatanaksi muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä Hänen täytyi tietää tämän alttiudesta ylpeyteen ja Hänen tahtonsa vastustamiseen?
Sanotko sinä, että Herra Sebaot ei ole kaikkivaltias, ja siksi ei olisi voinut pysäyttää Saatanaa jo alkuunsa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Herra Sebaot loi Saatanaksi muuttuneen arkkienkeli Luciferin, vaikka kaikkitietävänä Hänen täytyi tietää tämän alttiudesta ylpeyteen ja Hänen tahtonsa vastustamiseen?
Sanotko sinä, että Herra Sebaot ei ole kaikkivaltias, ja siksi ei olisi voinut pysäyttää Saatanaa jo alkuunsa?Silloin oli kaikilla olennoilla , myös luoduilla vapaa tahto ja sitten lankesivat ja valitsivat väärin. Jeesus sitten korjasi tilanteen sovittamalla ja lunastamalla Jumalan suunnitelman mukaan. Emme tiedä paremmin. Enää ei ole vapaata tahtoa, se menetettiin lankeemuksessa. kärsivällisesti joudumme odottamaan kaiken täyttymystä,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanotko sinä, että Herra Sebaot ei ole kaikkivaltias, ja siksi ei olisi voinut pysäyttää Saatanaa jo alkuunsa?Jumala olisi voinut estää synnin ilmaantumisen maailmankaikkeuuteen luomalla pelkkiä robotteja, jotka tekisivät vain sitä mitä ne on ohjelmoitu tekemään.
Mutta Jumala halusu luoda olentoja, jotka saattoivat vapaasti, omasta tahdostaan, vastata hänen rakkauteensa ja sellaiseen kykenisivät vain olennot, joilla on valinnan vapaus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala olisi voinut estää synnin ilmaantumisen maailmankaikkeuuteen luomalla pelkkiä robotteja, jotka tekisivät vain sitä mitä ne on ohjelmoitu tekemään.
Mutta Jumala halusu luoda olentoja, jotka saattoivat vapaasti, omasta tahdostaan, vastata hänen rakkauteensa ja sellaiseen kykenisivät vain olennot, joilla on valinnan vapaus.Synti on siis mahdollista vielä taivaassa, koska ihmisillä ja enkeleillä on vapaa tahto.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Silloin oli kaikilla olennoilla , myös luoduilla vapaa tahto ja sitten lankesivat ja valitsivat väärin. Jeesus sitten korjasi tilanteen sovittamalla ja lunastamalla Jumalan suunnitelman mukaan. Emme tiedä paremmin. Enää ei ole vapaata tahtoa, se menetettiin lankeemuksessa. kärsivällisesti joudumme odottamaan kaiken täyttymystä,
Kaikkitietävä Herra Sebaot tiesi jo aikojen alussa Luciferin tulevan kapinomaan ja epätäydelliseksi luomansa ihmisen lankeamaan tämän houkutuksiin, joten Hänen kaikkitietävässä katsannossaan yhdelläkään ihmisellä ei ole sellaista "vapaata tahtoa", jossa he valitsisivat toisin kuin, mitä Hän tiesi heidän tulevan valitsemaan.
Niin sanottu "vapaa tahto" onkin vain ihmisen harhakuvitelma, Herra Sebaotin tiedettyä kaikkien ihmisten kaikki tulevat valinnat jo aikojen alussa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jumala olisi voinut estää synnin ilmaantumisen maailmankaikkeuuteen luomalla pelkkiä robotteja, jotka tekisivät vain sitä mitä ne on ohjelmoitu tekemään.
Mutta Jumala halusu luoda olentoja, jotka saattoivat vapaasti, omasta tahdostaan, vastata hänen rakkauteensa ja sellaiseen kykenisivät vain olennot, joilla on valinnan vapaus.Niin sanottu ihmisen "vapaa tahto" on ihmisen harhakuvitelmaa Herra Sebaotin kaikkitietävyyden rinnalla, sillä Hän tiesi jokaisen syntyvän ihmisen jokaisen valinnan tuloksen jo ennen ensimmäisen ihmisen luomista.
Vai sanotko sinä, että Herra Sebaot ei ole kaikkitietävä, eikä siten tiennyt sellaisesta mitään?
- Anonyymi
Luuk.14:26 Jos joku tulee minun tyköni, ja ei vihaa isäänsä ja äitiänsä, ja emääntäänsä ja lapsiansa, ja veljiänsä ja sisariansa, ja päälliseksi omaa henkeänsä, ei se taida olla minun opetuslapseni. Biblia (1776) Matt.10:35-42.
- Anonyymi
Ilm.4:10-11 Niin ne neljäkolmattakymmentä vanhinta lankesivat istuimella istuvaisen eteen, ja kumartaen rukoilivat sitä, joka elää ijankaikkisesta ijankaikkiseen, ja heittivät kruununsa istuimen eteen ja sanoivat: Herra! sinä olet mahdollinen saamaan ylistyksen ja kunnian ja voiman; sillä sinä olet kaikki luonut, ja sinun tahdostas he ovat, ja luodut ovat. Biblia (1776)
- Anonyymi
Eikös Jumalaa pitäisi kiittää myöskin pahoista teoistaan?
MItähän mahdat tarkoittaa? Ihminen on vapaa sielu ja vapaa tekemään,mitä nyt haluaa. Miten se Luojaan liittyy,kun hän Isä on antanut meille vapaan tahdon?
Ihminen sinäkin Amerikan lahko kaheli 1900-luvulta,sinä teet itse päätökset koska olet vapaa ja se mitä teet määrittää mitä tuleva on?
Jos joskus ymmärtäisitte tämän elämän edes,se vie toiseen kunnes pääsemme kotiin mistä lähdimme.
Jotkut jo voi olla sen matkan käyneet..mutta toisilla se vie aikaa.
Kasva RAKKAUTEEN !- Anonyymi
Ihmisen harhakuvitelma "vapaasta tahdosta" on silkkaa harhakuvitelma sille, joka ymmärtää ja myöntää Herra Sebaotin kaikkitietävyyden jokaisesta asiasta, myös jokaisen ihmisen kaikista tulevista valinnoista jo ennen kuin nämä ihmiset ovat edes syntyneet.
Kiistätkö sinä Herra Sebaotin kaikkitietävyyden sanomalla, että Hän ei voinut tietää?
- Anonyymi
Viimeaikoina on ollut pahoja tekoja ja en kiitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1505746Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t911761- 1241180
- 151114
- 561007
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55954
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27855Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844