Tuontityövoiman hyväksikäyttö

Anonyymi-ap

No nyt. Maahanmuuttoa vaatineet suvakit näyttelevät muka pöyristynyttä, kun joka puolella maata paljastuu ihmiskauppaa ja laajamittaista mamujen hyväksikäyttöä, joka on niin kolossaalista että voidaan puhua kulttuurista Suomen työmarkkinoilla. Heikkolahjaiset suvakit eivät koskaan ole uhranneet ajatusta sille miksi luku- ja kirjoitustaidottomat, ammattia vailla olevat kehitysmaalaiset pärjäävät Suomen tiukasti kilpailluilla työmarkkinoilla. On väitetty että mamuille kelpaisi työt, joita suomalaiset eivät halua tehdä. Onhan siinä osa tottakin. Työn hinnat on kilpailtu niin alas ettei kalevalaiset voi tulla toimeen "laivasiivouksella" ilman niitä samoja Kela-tukia, joita auliisti maksetaan maahanmuuttajille. Toisaalta kyllähän kalevalaisetkin tekisivät vuoden paskatöitä pilipali-palkoilla, jos palkintona olisi 10-15 vuoden Kela-tuettu elämä kakki kustannukset katettuina.

5

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kateus vie kalatkin vedestä.

• Anonyymi

?

Mamut ja Paperittomat-Paskiaiset - NOSTAA -vain Kela-Tukia ja Nauraa Paskasesti

- ______________ - Ja - ME - Ollaan Vain Maksu-Miehiä - ! - - - - mutta MIKSI - ? - ?

?

• Anonyymi

Missäs aloituksessa kateutta ilmenee, vai oliko kommentti edes siihen ?

On nämä vihervassareiden tulkinnat asiaan kuin asiaan vähintäänkin erikoisia.

• Anonyymi

Suomessa ei voitaisi rakentaa laivoja ilman halpatyövoimaa Virosta, Puolasta, Baltiasta ja Ukrainasta. Jos laivoja rakennettaisiin kalevalaisella työvoimalla, laivojen kustannus ei olisi kilpailukykyinen. Kaikki tämän ovat tienneet, mutta nyt yhtäkkiä on ruvettu mässäilemään ja pöristymään työvoiman hyväksikäytöllä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe