https://www.suomenuutiset.fi/perussuomalaiset-suomalaisten-oppilaiden-taytyy-olla-etusijalla-suomalaisissa-kouluissa-ei-ole-kenenkaan-etu-etta-verovaroja-kupataan-maahanmuuttoa-haalimalla/
Juuri näin. Perussuomalaiset on isänmaan etujen puolella tässäkin asiassa.
PS: Suomalaisten oppilaiden oltava etusijalla- verorahoja ei pidä kupata maahanmuuttoa haalimalla.
5
83
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai persut haluaa ulkolaiset opiskeliat pois Suomesta. Persujen ainoa tavoite on saada maaseutu autioitumaan, kaikki asumaan kehä kolmosen sisäpuolelle. Maanviljelynkin voi lopettaa, kun syödään kerrostalojen katoilla kasvatettuja ituja ja huuhdellaan halvalla viinillä, jota saadaan Euroopasta.
- Anonyymi
Persuthan nimenomaan ajaa bensan hinnan alennusta, että maaseudullakin voidaan asua ja sieltä pääsee liikkumaan.
Eli virheeliistä tietoa on sinulla.
Sensijaan se on totta, että suomalaiset ovat etusijalla omassa kotimaassaan. Ei tänne pidä ottaa opiskelijoita omien kansalaisten ohi esim vain sen takia, että kunta saa joka oppilaasta maksun valtiolta. Se opiskelukin kun pitäisi SUORITTAA ja saada se päättötodistus, eikä vaan maata tunneilla mitään tekemättä.
Liian monelle LAHJOITETTU tutkinto. Se näkyy ammattitaidossa, jota ei siis ole. Painajainen on tuollainen "ammattitaitoinen" työnantajalle.
Ei tarvitse ihmetellä miksi ei palkata töihin, jos ammattitaito on nolla. - Anonyymi
" Tottakai persut haluaa ulkolaiset opiskeliat pois Suomesta. Persujen ainoa tavoite on saada maaseutu autioitumaan "
Voi olla että olen väärässäkin muuta ei kai noita kouluja maahanmuuttajille pahemmin maaseudulta löydy. Vai miitä lie tässä tarkoitetaan, mutta ei liiemmin järkeä muussakaan tekstissä.
- Anonyymi
Sivista ry sivuilla kerrotaan että Suomessa on n 180 000 ulkomaalaista koululaista ja opiskelijaa
Jokainen voi arvioida mitä se maksaa yhteiskunnalle - Anonyymi
uli uli persu uli
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161