"Kaikki on mahdollista, sille joka uskoo".

Anonyymi-ap

Markus 9:14-27 FB38
[14] Ja kun he tulivat opetuslasten luo, näkivät he paljon kansaa heidän ympärillään ja kirjanoppineita väittelemässä heidän kanssaan. [15] Ja kohta kun kaikki kansa hänet näki, hämmästyivät he ja riensivät hänen luoksensa ja tervehtivät häntä. [16] Ja hän kysyi heiltä: "Mitä te väittelette heidän kanssaan?" [17] Silloin vastasi eräs mies kansanjoukosta hänelle: "Opettaja, minä toin sinun tykösi poikani, jossa on mykkä henki. [18] Ja missä vain se käy hänen kimppuunsa, riuhtoo se häntä, ja hänestä lähtee vaahto, ja hän kiristelee hampaitaan; ja hän kuihtuu. Ja minä sanoin sinun opetuslapsillesi, että he ajaisivat sen ulos, mutta he eivät kyenneet." [19] Hän vastasi heille sanoen: "Voi, sinä epäuskoinen sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän luonanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet minun tyköni." [20] Niin he toivat hänet hänen tykönsä. Ja heti kun hän näki Jeesuksen, kouristi henki häntä, ja hän kaatui maahan, kieritteli itseään, ja hänestä lähti vaahto. [21] Ja Jeesus kysyi hänen isältään: "Kuinka kauan aikaa tätä on hänessä ollut?" Niin hän sanoi: "Pienestä pitäen. [22] Ja monesti se on heittänyt hänet milloin tuleen, milloin veteen, tuhotakseen hänet. Mutta jos sinä jotakin voit, niin armahda meitä ja auta meitä." [23] Niin Jeesus sanoi hänelle: "'Jos voit!' Kaikki on mahdollista sille, joka uskoo". [24] Ja heti lapsen isä huusi ja sanoi: "Minä uskon; auta minun epäuskoani". [25] Mutta kun Jeesus näki, että kansaa riensi sinne, nuhteli hän saastaista henkeä ja sanoi sille: "Sinä mykkä ja kuuro henki, minä käsken sinua: lähde ulos hänestä, äläkä enää häneen mene". [26] Niin se huusi ja kouristi häntä kovasti ja lähti ulos. Ja hän kävi ikäänkuin kuolleeksi, niin että monet sanoivat: "Hän kuoli". [27] Mutta Jeesus tarttui hänen käteensä ja nosti hänet ylös. Ja hän nousi.

https://bible.com/bible/365/mrk.9.14-27.FB38

8

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Raamatussa oli erilaisia sanontoja ja lausahduksia. Tuokin sanonta viittaa Jeesukseen itseenä. Vain Jumalalle on kaikki mahdollista, ei kenellekään muualle.

• Anonyymi

Periaatteessa näin sillä juuri näin olen kokenut vaikka tietenkin matkalla tässä uskossa olen!

Abraham uskoi Jumalaan kaikessa, Jeesus uskoi, profeetat ja apostolit uskoivat - - ja kaikki oli mahdollista, mutta ...

Tärkeää on samaan hengenvetoon huomata että se KAIKKI ei tapahdu kuten minä miellän vaan sitten kuinka Jumala sen KAIKEN mieltää ja ajattelee ja edelleen ...

Vaikka Jumala määrittää sen KAIKEN niin minun tehtävä on USKOA että se KAIKKI mitä minulle käy on hyvää ja kaunista ja varsinkin .... hyvää tuottavaa Jumalan valtakunnan ja muitten suhteen.

Paras esimerkki tästä KAIKESTA on Jeesuksen teloitus mikä raakuudessaan oli ennen näkemätöntä mutta myös vaikutukseltaan maksimaalista hyvää tuottavaa.

• Ja Suomessa ei kenelläkään uskovalla ole ollut mikään mahdollista.

• Anonyymi
        torre3 kirjoitti:

Ja Suomessa ei kenelläkään uskovalla ole ollut mikään mahdollista.

Joka uskoo saavuttaa kaiken tuon edellä olevan.

• Anonyymi kirjoitti:

Mutta kun ei uskota.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Anna Jeesus sitä anna tätä.
        Ota tuota vähän pois kun Jumala antoi liikaa.
        Amen

• Anonyymi

Siis KAIKKI Jumalan hyvä ja Jumalan tarkoittama elämänsuunta toteutuu KAIKILLE jotka uskovat Jeesukseen eli siis Pyhä henki asuu hänessä.

• Anonyymi kirjoitti:

Siis KAIKKI Jumalan hyvä ja Jumalan tarkoittama elämänsuunta toteutuu KAIKILLE jotka uskovat Jeesukseen eli siis Pyhä henki asuu hänessä.

Pyhä Henki on vitsi. Se antaa kullekin erilaisia vastauksia samaan asiaan..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä

On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..
      Maailman menoa
      232
      6707
    2. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      113
      5043
    3. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      160
      4810
    4. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      64
      3296
    5. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      105
      2903
    6. En koskaan tule sinulle tätä kertomaan

Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.
      Ikävä
      65
      2349
    7. Joroinen räjähdys

Ja siellä räjähti sähköpakettiauto,joka teki suuret tuhot.
      Hybridi- ja sähköautot
      70
      1916
    8. Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen

Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?
      Ikävä
      139
      1910
    9. odotatko vielä viestiä minulta...

Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan
      Ikävä
      139
      1754
    10. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      225
      1644
    Aihe