Paavali sai Damaskontiellä Saatanan enkelin, eli "pistimen", eikä sitä otettu pois rukouksista huolimatta.
Ap. t. 26:14
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia PISTINTÄ vastaan.'
2. Kor. 12:7
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on PISTIN annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.
Pistin on Saatanan enkelistä käytetty synonyymi, eli samaa tarkoittava sana.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
Pakanoiden apostoli
33
180
Vastaukset
- Anonyymi
Ap.t.26:14 Kuin me siis kaikki maahan lankesimme, kuulin minä äänen puhuvan minulle ja sanovan Hebrean kielellä: Saul, Saul, miksis minua vainoot? työläs on sinun tutkaita vastaan potkia. Biblia (1776)
- Anonyymi
Aloitus on laitettu sisällön takia poistettava.
- Anonyymi
Aloitus on suora lainaus Raamatusta
- Anonyymi
Ap.t.9:5 Mutta hän sanoi: kuka sinä olet Herra? Ja Herra sanoi: minä olen Jesus, jota sinä vainoot: ryöläs on sinun potkia tutkainta vastaan. Biblia.
- Anonyymi
Matkaseurue ei nähnyt mitään Jeesusta eikä kuullut Jeesuksen puhetta.
Paavali ei nähnyt edes Jeesuksen haamua, kuuli vaan ääniä.
Luotettavat kaksi tai kolme todistajaa puuttuu.
Asettakoon siis luotettavat todistajat ja osoittakoon olevansa oikeassa, niin että toiset voivat kuulla ja myöntää: "Totta on."
"Sillä jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla" - Anonyymi
2.Kor.12:7 Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi. Biblia
- Anonyymi
Paavalille kävi itselle juuri niin, mitä hän toivoi toisille tekevänsä.
1. Tim. 1:20
Näin on käynyt Hymenaiokselle ja Aleksandrokselle. Olen luovuttanut heidät Saatanan kuritettaviksi, jotta he oppisivat olemaan pilkkaamatta Jumalaa. - Anonyymi
Paavalin rienaajat menevät kadotukseen kirjoitti Pietari!
- Anonyymi
Luuk. 6:37
Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuk. 6:37
Älkääkä tuomitko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.
Room. 8:1
Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.Kadotustuomion kirjoitti Pietari Paavalin rienaajille Raamattuun!
- Anonyymi
Paavalin tapaus pitää lukea kunnolla, ettei synny pahoja väärinkäsityksiä.
2.Korinttolaiskirje:
12:1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
12:2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
12:3 Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
12:4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
12:5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.
12:6 Sillä jos tahtoisinkin kerskata, en olisi mieletön, sillä minä puhuisin totta; mutta minä pidättäydyn siitä, ettei kukaan ajattelisi minusta enempää, kuin mitä näkee minun olevan tai mitä hän minusta kuulee.
12:7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
12:8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta.
12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
12:10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä.- Anonyymi
Taivaassa käymiset on valheita.
Joh.3:13 " Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
- Anonyymi
Murhamies, jossa on Saatanan enkeli, demoni asuvaisena, ei pääse lähellekään edes taivaan reunaa.
- Anonyymi
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.
- Anonyymi
Paavali ei kuulu valittujen Kristuksen apostoleiden joukkoon.
Apostolin virkoja oli vain 12 kpl. Ei enempää. (Apt.1:25)
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.
Paavali soluttautui ja tekeytyi apostoliksi, vaikka ei sitä ollut.
Tiesi sen hyvin itsekin ja monet muut.
1. Kor. 9:2
Jos en olekaan apostoli muille, olen ainakin teille; sillä te olette minun apostolinvirkani sinetti Herrassa. - Anonyymi
1Tim.6:16 Jolla ainoalla on kuolemattomuus, joka asuu kirkkaudessa, johon ei yksikään tulla taida, jota ei yksikään ihminen nähnyt ole eikä taida nähdä: jolle olkoon kunnia ja ijankaikkinen voima, amen! Biblia (1776) 2Moos.33:20. 5Moos.4:12. Joh.1:18. 1Joh.4:12.
- Anonyymi
Ei ihmisillä ole mitään asiaa taivaaseen.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ihmisillä ole mitään asiaa taivaaseen.
Ps. 115:16
Taivas on Herran, maan hän on antanut ihmisille.Jeesus tulee ajastaan näkyvällä tavalla takaisin maan päälle tuhatvuotiseen valtakuntaansa.
Jeesuksen valmistamat asunnot laskeutuu Jerusalemiin. Ei ihmisiä täältä mihinkään temmata. Ne on niitä illuusioita ja fantasioita, joilla ihmisiä on rohkaistu.
Ap. t. 1:11
Nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te siinä seisotte katselemassa taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teidän luotanne taivaaseen, tulee kerran takaisin, samalla tavoin kuin näitte hänen taivaaseen menevän."
Ilm. 3:12
Siitä, joka voittaa, minä teen pylvään Jumalani temppeliin, eikä hän joudu milloinkaan lähtemään sieltä. Minä kirjoitan häneen Jumalani nimen ja Jumalani kaupungin nimen, uuden Jerusalemin, JOKA LASKEUTUU TAIVAASTA Jumalani luota, ja oman uuden nimeni.
- Anonyymi
Mieti kun kirjoitat Helluntalainen.Olet Amerikan lahkon jäsen 1900-luvun lahkosta.
Kovinko montaa kiinnostaa asia ?=- Anonyymi
Jenkkilahkot on jälkikäteen kylvettyä rehevästi kasvavaa lustetta. Siksi monet erehtyy ja menee lahkoon väkevämmän hengellisyyden houkuttelemana.
- Anonyymi
Mieti pakkovauvakastettu olet homoja vihkivän seurakunnan jäsen.
- Anonyymi
Luste on kietoutunut perinteisten vanhojen kristillisten kirkkokuntien ympärille ja osittain niiden sisälle, eikä sitä voida enää erottaa siitä irti.
Matt. 13:25
Mutta ihmisten nukkuessa hänen vihamiehensä tuli ja kylvi lustetta nisun sekaan ja meni pois.
Matt. 13:27
Niin perheenisännän palvelijat tulivat ja sanoivat hänelle: 'Herra, etkö kylvänyt peltoosi hyvää siementä? Mistä siihen sitten on tullut lustetta?'
Matt. 13:29
Mutta hän sanoi: 'En, ettette lustetta kootessanne nyhtäisi sen mukana nisuakin. - Anonyymi
LAST IN FIRST OUT !
Mitä vanhempi ajallisesti jokin kirkkokunta on, sen lähempänä se on alkuperäistä totuutta.- Anonyymi
Luterilaiset vihkii homoja.
On näköjään liian nuori. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luterilaiset vihkii homoja.
On näköjään liian nuori.Eivät luterilaiset vihi homoja, vaan Suomen ev. lut. kirkko vihkii, vaikka ei ole laillista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät luterilaiset vihi homoja, vaan Suomen ev. lut. kirkko vihkii, vaikka ei ole laillista.
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta nuorten poikien kanssa. Factatietoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät luterilaiset vihi homoja, vaan Suomen ev. lut. kirkko vihkii, vaikka ei ole laillista.
Kaikki luterilaista uskoa tunnustavat ovat syyllisiä homojen vihkimiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Helluntailiikkeen perustajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta nuorten poikien kanssa. Factatietoa.
Ne miehet meni suoraan asiaan poikien kanssa. Ei siinä mitään vihkimisiä tarvittu.
- Anonyymi
Harhaoppeihin kuuluu häpeämätön herjaaminen.
Siitä ne oppii tunnistamaan ja karttamaan.
Muutoin ei kannata puuttua ettei itse ole samankaltainen.- Anonyymi
Totuus karvastelee väärämielisen lahkolaisen mielessä?
- Anonyymi
"Harhaoppeihin kuuluu häpeämätön herjaaminen."
Tämä käy hyvin pakkovauvakastettuihin. Heidän on pakko tulla tänne herjaamaan.
- Anonyymi
Jokainen järkevä ihminen käsittää, että 100 v. sitten perustetut Jenkkilahkot ovat jälkikäteen kylvettyä väärämielisten uskontoa.
- Anonyymi
(Jehovalasuus, Mormonismi, Heluntailaisuus, Adventismi) eivät edes yritä käännyttää toisiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1535765Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe
Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido843263Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin
Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t961780- 1241180
- 151114
- 581037
Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota
"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain78983- 55964
Olet edelleen uskomaton
Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p27865Rekkautumispakko olisi hyvä...
Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?158844