Moikka 44v ukm kuumana.oisko toista ukm nauttimaan puhelimessa..klo 17.00 jälkeen...?
Puhelin runkut ukm kanssa
31
410
Vastaukset
- Anonyymi
Uskallatko laittaa numerosi? Pari tuntia vielä yksin, hyvää tekis runkata ja jutella kamssasi. T. Ukm 60v
- Anonyymi
Sory! Kerrotko suunnilleen mistä päin olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sory! Kerrotko suunnilleen mistä päin olet.
Turun suunnilta olen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turun suunnilta olen.
Hei! Otetaanko huomenna uusiksi kun vaimo tulikin juuri. Otin numerosi itselleni jos sulle sopii. T. Ukm 60v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei! Otetaanko huomenna uusiksi kun vaimo tulikin juuri. Otin numerosi itselleni jos sulle sopii. T. Ukm 60v
Moi
Kyllä se käy..katsotaan molemmille sopiva aika ja nautitaan..laita viesti ekaksi..T.Ukm 44. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moi
Kyllä se käy..katsotaan molemmille sopiva aika ja nautitaan..laita viesti ekaksi..T.Ukm 44.Miten pystyt klo. 11 tai 12 aikaa klo. 14 saakka.
Kysyn, haluatko pelkästään kahden välistä vai jutskataan vaimoistakin. Kuvia voidaan laittaa jos halut nauttia vaimonkin kanssa, ittelle sopii molemmat. T. Ukm 60v - Anonyymi
Kokeileppas kerran, jäät koukkuun😂
Asenteesi kertoo joudut runkkaa yksiksesi.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pystyt klo. 11 tai 12 aikaa klo. 14 saakka.
Kysyn, haluatko pelkästään kahden välistä vai jutskataan vaimoistakin. Kuvia voidaan laittaa jos halut nauttia vaimonkin kanssa, ittelle sopii molemmat. T. Ukm 60vMoi meni sun viesti ohi sori.koitetaan uusi aika.T.M 44.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten pystyt klo. 11 tai 12 aikaa klo. 14 saakka.
Kysyn, haluatko pelkästään kahden välistä vai jutskataan vaimoistakin. Kuvia voidaan laittaa jos halut nauttia vaimonkin kanssa, ittelle sopii molemmat. T. Ukm 60vMoi
Haluan myös jutella puhelimessa sinun kanssa ja upeaa olisi jos vaimosikin jossakin kohtaa haluaa ääneen. Puhrunkut on kiimasia. Olen 47 v ukm ........miten saan sinuun yhteyden?
- Anonyymi
Kiima ois nyt,mutta 13v pojanpoika pelaa toisessa huoneessa 65v
- Anonyymi
Ei muuta kuin vaikka vessaan ja hana auki..tosin ei kyl kuule jos pelaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta kuin vaikka vessaan ja hana auki..tosin ei kyl kuule jos pelaa...
Tarkotin puhs hankalaa
- Anonyymi
Numerosi näköjään poistettu. Harmi..
- Anonyymi
En oo numeroo laittanu 65v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En oo numeroo laittanu 65v
Tarkootin aloittajan numeroa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkootin aloittajan numeroa.
ok. oishan se mukava joskus vetää porukalla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ok. oishan se mukava joskus vetää porukalla
Aika vaikeeta järjestää kun numeroa uskalleta laittaa. Tykkäisin laittaa vaimonkin kuivia olen bi, runkaus puhelimessa saisi nautinnon huippuunsa kun kuulisi toisen ääntelevän orgasmissa. T. M 66v
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika vaikeeta järjestää kun numeroa uskalleta laittaa. Tykkäisin laittaa vaimonkin kuivia olen bi, runkaus puhelimessa saisi nautinnon huippuunsa kun kuulisi toisen ääntelevän orgasmissa. T. M 66v
Niinhän se on. minäkin usein yksin,ei poika täällä joka päivä ole. tarviis hommata riibeit liittymä puh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se on. minäkin usein yksin,ei poika täällä joka päivä ole. tarviis hommata riibeit liittymä puh
Hommaa päästään nautti.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Olis kiimaista runkata sun kanssa sun vaimon kuville, mä voisin laittaa oman vaimon kuvia sulle! Samoja ikiä olen ja mulla sexy vaimo...
- AnonyymiUUSI
Voisko joku soittaa.
- AnonyymiUUSI
Hitto poika nyt täällä. Pelaa toisessa huoneessa
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Hitto poika nyt täällä. Pelaa toisessa huoneessa
Kukas kundi se siellä stondailee...
- AnonyymiUUSI
Joks tipat nousee ?
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kukas kundi se siellä stondailee...
Pojanpoika
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Pojanpoika
Kui vanha
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kui vanha
13v
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
13v
Tää ei ole lapsille. Hyi !
- AnonyymiUUSI
Soittakaa 0417579304
- AnonyymiUUSI
Vähän tukala tilanne
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Vähän tukala tilanne
No mikä on.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1063150
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on922445- 241986
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221530Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291500Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151415Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26927- 87922
Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62856Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2789