Puhelin runkut ukm kanssa

Anonyymi-ap

Moikka 44v ukm kuumana.oisko toista ukm nauttimaan puhelimessa..klo 17.00 jälkeen...?

30

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uskallatko laittaa numerosi? Pari tuntia vielä yksin, hyvää tekis runkata ja jutella kamssasi. T. Ukm 60v

• Anonyymi

Sory! Kerrotko suunnilleen mistä päin olet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sory! Kerrotko suunnilleen mistä päin olet.

Turun suunnilta olen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turun suunnilta olen.

Hei! Otetaanko huomenna uusiksi kun vaimo tulikin juuri. Otin numerosi itselleni jos sulle sopii. T. Ukm 60v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei! Otetaanko huomenna uusiksi kun vaimo tulikin juuri. Otin numerosi itselleni jos sulle sopii. T. Ukm 60v

Moi
        Kyllä se käy..katsotaan molemmille sopiva aika ja nautitaan..laita viesti ekaksi..T.Ukm 44.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi
        Kyllä se käy..katsotaan molemmille sopiva aika ja nautitaan..laita viesti ekaksi..T.Ukm 44.

Miten pystyt klo. 11 tai 12 aikaa klo. 14 saakka.
        Kysyn, haluatko pelkästään kahden välistä vai jutskataan vaimoistakin. Kuvia voidaan laittaa jos halut nauttia vaimonkin kanssa, ittelle sopii molemmat. T. Ukm 60v

• Anonyymi

Kokeileppas kerran, jäät koukkuun😂
        Asenteesi kertoo joudut runkkaa yksiksesi..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kysyn, haluatko pelkästään kahden välistä vai jutskataan vaimoistakin. Kuvia voidaan laittaa jos halut nauttia vaimonkin kanssa, ittelle sopii molemmat. T. Ukm 60v

Moi meni sun viesti ohi sori.koitetaan uusi aika.T.M 44.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moi

Haluan myös jutella puhelimessa sinun kanssa ja upeaa olisi jos vaimosikin jossakin kohtaa haluaa ääneen. Puhrunkut on kiimasia. Olen 47 v ukm ........miten saan sinuun yhteyden?

• Anonyymi

Kiima ois nyt,mutta 13v pojanpoika pelaa toisessa huoneessa 65v

• Anonyymi

Ei muuta kuin vaikka vessaan ja hana auki..tosin ei kyl kuule jos pelaa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta kuin vaikka vessaan ja hana auki..tosin ei kyl kuule jos pelaa...

Tarkotin puhs hankalaa

• Anonyymi

Numerosi näköjään poistettu. Harmi..

• Anonyymi

En oo numeroo laittanu 65v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En oo numeroo laittanu 65v

Tarkootin aloittajan numeroa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkootin aloittajan numeroa.

ok. oishan se mukava joskus vetää porukalla

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ok. oishan se mukava joskus vetää porukalla

Aika vaikeeta järjestää kun numeroa uskalleta laittaa. Tykkäisin laittaa vaimonkin kuivia olen bi, runkaus puhelimessa saisi nautinnon huippuunsa kun kuulisi toisen ääntelevän orgasmissa. T. M 66v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika vaikeeta järjestää kun numeroa uskalleta laittaa. Tykkäisin laittaa vaimonkin kuivia olen bi, runkaus puhelimessa saisi nautinnon huippuunsa kun kuulisi toisen ääntelevän orgasmissa. T. M 66v

Niinhän se on. minäkin usein yksin,ei poika täällä joka päivä ole. tarviis hommata riibeit liittymä puh

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niinhän se on. minäkin usein yksin,ei poika täällä joka päivä ole. tarviis hommata riibeit liittymä puh

Hommaa päästään nautti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olis kiimaista runkata sun kanssa sun vaimon kuville, mä voisin laittaa oman vaimon kuvia sulle! Samoja ikiä olen ja mulla sexy vaimo...

• Anonyymi

Voisko joku soittaa.

• Anonyymi

Hitto poika nyt täällä. Pelaa toisessa huoneessa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hitto poika nyt täällä. Pelaa toisessa huoneessa

Kukas kundi se siellä stondailee...

• Anonyymi

Joks tipat nousee ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukas kundi se siellä stondailee...

Pojanpoika

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pojanpoika

Kui vanha

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kui vanha

13v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

13v

Tää ei ole lapsille. Hyi !

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      228
      19245
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      96
      4164
    3. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      73
      2643
    4. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      48
      2153
    5. Temutatko ?

Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?
      60 plus
      190
      1785
    6. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      289
      1622
    7. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      73
      1561
    8. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      135
      1540
    9. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      168
      1494
    10. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      14
      1384
    Aihe