Libyan entinen johtaja saatiin kiinni ja surmattiin Syrtissä 69-vuotiaana.
Tarinat Gaddafin viime hetkistä vaihtelevat. Ilmeisesti Gaddafi haavoittui jo autosaattueesseen tulleessa iskussa ja hän onnistui pakeneemaan ja piiloutumaan läheiseen viemäriputkeen. Kun ammunta lakkasi, Gaddafi tuli ulos piilostaan ja hän pyysi säästämään henkensä. Haavoittunut ja verinen Gaddafi oli kapinallisten armoilla. On uutisoitu, että kapinallset olisivat pahoinpidelleet ja ampuneet Gaddafin tahallaan. Jälkeenpäin jo kuolleesta Gaddafista julkaistiin kuvia, joissa riemuitsevat kapinalliset ottavat kuvia runnellusta ruumiista.
Tuomiopäivä 21.10. 2025 lähestyy. Mikä on Putinin kohtalo? Milloin Putin antautuu?
Putinin tuomiopäivä lähestyy
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
Gaddafin tuomiopäivä oli 21.10.2011.
- Anonyymi
Tiiliseinän edessä seisojat tykkää pelleillä näillä feikatuilla päivämäärillä... Oikeita kuukausia on siis 13 ja jokaisessa 28 päivää.
- Anonyymi
En tiedä koska Putinkin aika koittaa, mutta kun katsoo maailman muita diktaattoreita, niin ennuste ei ole Putinin kannalta hyvä.
Diktaattorit syrjäytetään hyvin nopeasti ja yllättäen, kun lähipiirin uskollisuus loppuu ja diktasttori herpaantuu hetkeksi. Muita keinojahan ei olekaan diktasttorin vaihtamiseen.
Eikä tule nyt mieleen yhtäkään diktaattoria, joka viettäisi leppoisia eläkepäiviä kotimaassaan. Ja ulkomailla on jatkuva riski varsinkin, kun niskassa on kansainvälisen sotarikostuomioistuimen etsintäkuulutus sotarikoksista. - Anonyymi
Suosimalla Venäjää, Trump menettää mahdollisuutensa Nobel-palkintoon. Trump on pitkittänyt sotaa jo yli puoli vuotta. Toimittajat voisivat boikotoida Trumpin ja Putinin tapaamista Unkarissa. Käännetään narsisteille selät. Krim ja Itä-Ukrainan väliaikaisesti vallatut alueet kuuluvat Ukrainalle. Putin on sotarikolinen ja kuuluu tulla tuomittavaksi. Joko Unkarissa pidätetään?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit705818KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2444617Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja202568Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei282493Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT841511Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro111393- 961315
Olen ihmetellyt yhtä asiaa
Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm1281296seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen
Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa981208Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu191171