Autiomaassa, hamas tovereiden kanssa.
Ei voi syyttää hänkään kui 5 Suomalaista kuin itseään vain. Kai sitten Hamas toverit antaa kikkeliä.
Greta on vangittuna kauhunvankilassa
5
94
Vastaukset
- Anonyymi
Halla-aholainen persu on innoissaan, jos Greta raiskataan.
"Kollektiivisessa närkästyksessäni huomaan välillä, että minun on vaikea tuntea aitoa sympatiaa näiden rikosten uhreja kohtaan. Tunnen houkutusta ajatella, että naiset saavat sitä, mitä pyytävät. Yritän kuitenkin olla ajattelematta näin. Koska kaikki naiset eivät ole sellaisia kuin Virtanen, Biaudet ja Filatov. Raiskaukset tulevat joka tapauksessa lisääntymään. Koska näin ollen yhä useampi nainen tulee joka tapauksessa raiskatuksi, toivon hartaasti, että uhrinsa sattumanvaraisesti valitsevien saalistajien kynsiin jäisivät oikeat naisihmiset. Vihervasemmistolaiset maailmanparantajat ja heidän äänestäjänsä. Mieluummin he kuin joku muu. Heihin ei tehoa mikään muu kuin se, että monikulttuuri osuu omaan nilkkaan.” (20.12.2006 Scriptassa, viittaa työministeriön maahanmuuttopolitiikan johtajaan Mervi Virtaseen, RKP:n kansanedustajaan Eva Biaudet’hen sekä tuolloiseen työministeri Tarja Filatoviin)"
https://fi.wikiquote.org/wiki/Jussi_Halla-aho - Anonyymi
Gr´treetassa täitä, ilmoittivat. päässyt vissiin jalkojen väliin Hamas soturi.
Israelin oppositiojohtaja Yair Lapid on ilmoittanut Trumpin hallinnolle Yhdysvalloissa, että pääministeri Benjamin Netanjahulla on opposition tuki "prosessin jatkamiseksi".
Lausunto tuli sen jälkeen, kun Hamas vastasi Yhdysvaltain presidentin ehdotukseen Gazan rauhansuunnitelmasta. - Anonyymi
Freta oli joutunut jopa istumaan kovalla alustalla hetken aikaa.
- Anonyymi
Greta
- Anonyymi
Vastaa tuntien kadulla istumista.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512