Itse olin positiivisesti yllättynyt en aistinut mitään huonoa makua osuuskaupan valio rasvaton maitojauheesta laitoin kyselyä valiolle miksei ole normaalirasvaista maitojauhetta
Niin rahallisesti ei tule halvemmaksi mutta onpahan varalla jos sattuu maito loppumaan ei mitään paniikkia låhteä kauppaan
Kokemuksia maitojauheesta?
13
251
Vastaukset
- Anonyymi
Valion rasvaista maitojauhetta saa 25kg säkissä, tehty täysmaidosta
- Anonyymi
"Valion rasvaista maitojauhetta saa 25kg säkissä, tehty täysmaidosta"
Näin on ei ole mitään syytä miksei sitä voisi olla myös kuluttajamyynnissä 400g paketissa niin kuin ne muutkin vaihtoehdot mitä nyt on saatavilla - Anonyymi
En ostaisi lehmää säkissä varsinkaan savolaiselta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Valion rasvaista maitojauhetta saa 25kg säkissä, tehty täysmaidosta"
Näin on ei ole mitään syytä miksei sitä voisi olla myös kuluttajamyynnissä 400g paketissa niin kuin ne muutkin vaihtoehdot mitä nyt on saatavillaJa huom. käytin vain suodatettua vettä ei raakaa kraanavettä ja annoin seoksen "asettua" puoli päivää jääkaapissa. Tein hieman "rikkaan" seoksen eli laitoin 2 desiä jauhetta litran mitan pohjalle ja loput suodattua vettä n. 1 litraan
- Anonyymi
toiset ovat jo savotoitu
https://www.youtube.com/watch?v=3doBiU6nN0k&list=RD3doBiU6nN0k&start_radio=1
savo BBC - Anonyymi
Rasvainen maitojauhe härskiintyy nopeaamin kuin vähärasvainen/rasvaton eikä ole ollut markkinoilla 70-luvun jälkeen, elintarvike teollisuudessa se 25kg säkki menee helposti päivässä,,,
Sitä rasvaa saa lisättyä litkuun suolattomalla voilla tarvittaessa ja sen voin voi pitää palasina pakkasessa!!!
Itse käytän maitojauhetta säännöllisesti ruoanlaitto/leipominen ja rasvaa saa aina lisättyä,,,- Anonyymi
Ok kiitos tiedosta mutta entäs ns. vähärasvainen versio...,?? Sitä ei kai ollut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ok kiitos tiedosta mutta entäs ns. vähärasvainen versio...,?? Sitä ei kai ollut
Valio laktoositon kevyt maitojauhe
- Anonyymi
sinä sen sannoit, pulpetilta puuttuupi hankaimet.
ainakin .. täältä
shavo. Puijanne Tuo rasvan härskiintyminen tuli itselläkin mieleen noissa maitojauhejutuissa. Niin kuin monissa muissakin.
Hiukan olen hämmästellyt tätä pemmikaani-juttua kun siinähän kaikki on kääritty reippaaseen eläimen rasvaan? osaako joku avata tätä arvoitusta? se pemmikaani inkkareitten kuulemma säilyy hyvinkin.
- Anonyymi
Ennen ruokajakelussa saatiin EU maitojauhetta ja se sekoitettiin punaiseen maitoon. Jääkylmänä tuote putosi yllättävän hyvin. Jotkin naiset osasivat tehdä sellaisen uunijuuston tai leivan siitä. Ja se oli olemukseltaan Bueno ++ arvoinen tuote. Mutta, kun siitä on aikaa ei sen tuotteen oikeaa nimeä oikein muista.
Se, että tuote ei ole normaalirasvaista on sen heikoin ominaisuus ja siksi se tarvitseekin hyvin rasvaisen maidon tai kerman sekoitukseen. - Anonyymi
Valtion pitäisi kyllä jotenkin tunnustaa maitojauheen arvo mm. huoltovarmuudessa
- Anonyymi
Lidli ainaikin tunnisti että heiltä puuttuu maitojauheet valikoimista
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353385Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1302424Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 621147
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521100- 611011