Taivaassa käynnit ja enkelivartiot

Anonyymi-ap

Useat hellarit ovat todistaneet taivaassa käynnistään.
Eräs puhuja on on todistanut että Suomen itärajalla on enkelivartiot.

Joh.3:13 "Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa."

27

240

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mohammed kävi taivaassa.

Kun Profeetta oli porttia läpi kulkemassa, se enkeli kysyi, "kuka tämä on, Gabriel?"
      "Tämä on Mohammed", vastasi Gabriel.
      "Onko hän lähetetty?"
      "Kyllä."
      Sitä mukaa hän rukoili Jumalan hyvettä profeetalle.
      Profeetta astui alimpaan taivaaseen ja näki miehen istuvan, ja hänen viereen tuoneen kuolleiden sieluja ohikuljettaviksi.
      Toiselle sanotiin hyvää ja iloitsi sanoen, "hyvä sielu hyvästä kehosta!"
      Taas toiselle puhui, " miten rumaa! Huono sielu huonosta kehosta!"
      Profeetta kysyi kuka tämä on, ja Gabriel vastasi,
      "Tämä on sinun isäsi Aadam, jonka luokse hänen jälkeläisten sielut tuodaan. Uskovaisten sieluista iloitsee, sanoen, 'hyvä sielu hyvästä kehosta.', taas epäuskovaisten sieluista tuntee inhoa ja sanoo, 'huono sielu huonosta kehosta.'

Sitten Profeetta näki miehiä, joiden huulet olivat kuin kamelin. Heidän käsissään oli nyrkin kokoinen hehkuva kivi, jonka he pistivät suuhun mutta heidän istumapaikalle se kivi kuitenkin ilmestyi taas.
      "Keitä he ovat?" Kysyi Profeetta ja Gabrien vastasi:
      " Nämä ovat niitä, jotka veivät orpojen omaisuutta itselleen."

• Anonyymi

Miksi Muhammed ei koskaan päässyt taivaaseen? Koska häntä ei ollut koskaan olemassa. Kuunnelkaa Jay Smithiä. Hän on perehtynyt tuon uskonnon historiaan. Ei ollut Mekkaa eikä Muhammedia 600-luvulla. Nimitys 'mahmud' tarkoitti yleensä viisasta miestä, tässä tapauksessa ilmeisesti Jeesusta.

• Anonyymi

Uskovainen valehtelee itselleen ja muille.
      Noloa.

• Anonyymi

Jotkut tarinat vaikuttavat uskottavilta. Olen kuunnellut Brian Melviniä, joka sanoo käyneensä helvetissä ja taivaassa, kuoltuaan hetkeksi. Hän kuvailee kaikkea hyvin. Se minua epäilyttää, että hän suhtautuu King James Bibleen ikäänkuin sen arvioijana sen sijaan että tajuaisi sen virheettömyyden ja pyrkisi ymmärtämään Jumalan sanaa siinä.

• Anonyymi

"Jotkut tarinat vaikuttavat uskottavilta."

Millä perusteella? Onko niille jotain näyttöä, vai ovatko ne vain tarinoita, jotka pitäisi sokeasti uskoa?

"Brian Melviniä, joka sanoo käyneensä helvetissä ja taivaassa, kuoltuaan hetkeksi."

Mitä olen hänen juttuihinsa törmännyt, niin niissä on sanottu vain että hän kuoli koleran takia. Julistettiin hänet jokuolleeksi, vai oliko kyse siitä että elintoiminnot (hengitys ja syke) taukosivat hetkeksi? Monelle uskovalle tuntui tulevan täytenä yllätyksenä, että elintoiminnot voi monessa tapauksessa palauttaa elvytyksellä, eikä niiden hetkellinen loppuminen ole mikään kuolema.

"Se minua epäilyttää, että hän suhtautuu King James Bibleen ikäänkuin sen arvioijana sen sijaan että tajuaisi sen virheettömyyden ja pyrkisi ymmärtämään Jumalan sanaa siinä."

Näytät arvioivat hänen uskottavuuttaan sen perusteella, miten hyvin hänen näkemyksensä sopivat sinun sokeasti uskomiisi opinkappaleisiin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Jotkut tarinat vaikuttavat uskottavilta."

Millä perusteella? Onko niille jotain näyttöä, vai ovatko ne vain tarinoita, jotka pitäisi sokeasti uskoa?

"Brian Melviniä, joka sanoo käyneensä helvetissä ja taivaassa, kuoltuaan hetkeksi."

Mitä olen hänen juttuihinsa törmännyt, niin niissä on sanottu vain että hän kuoli koleran takia. Julistettiin hänet jokuolleeksi, vai oliko kyse siitä että elintoiminnot (hengitys ja syke) taukosivat hetkeksi? Monelle uskovalle tuntui tulevan täytenä yllätyksenä, että elintoiminnot voi monessa tapauksessa palauttaa elvytyksellä, eikä niiden hetkellinen loppuminen ole mikään kuolema.

"Se minua epäilyttää, että hän suhtautuu King James Bibleen ikäänkuin sen arvioijana sen sijaan että tajuaisi sen virheettömyyden ja pyrkisi ymmärtämään Jumalan sanaa siinä."

Näytät arvioivat hänen uskottavuuttaan sen perusteella, miten hyvin hänen näkemyksensä sopivat sinun sokeasti uskomiisi opinkappaleisiin

Minun uskoni King James Raamatun jumalallisuuteen perustuu faktoihin. Sinä voit torjua tämän väitteen tietämättä asiasta mitään, tai voit tutustua Brandon Petersoniin Youbute-kanavalla 'Truth is Christ', tai samannimisellä verkkosivulla. Voit toistaa hänen jokaisen laskelmansa ilmaisohjelmalla, jonka voit ladata netistä, tai ihan itse KJB:sta laskemalla.

• Anonyymi kirjoitti:

Minun uskoni King James Raamatun jumalallisuuteen perustuu faktoihin. Sinä voit torjua tämän väitteen tietämättä asiasta mitään, tai voit tutustua Brandon Petersoniin Youbute-kanavalla 'Truth is Christ', tai samannimisellä verkkosivulla. Voit toistaa hänen jokaisen laskelmansa ilmaisohjelmalla, jonka voit ladata netistä, tai ihan itse KJB:sta laskemalla.

"Sinä voit torjua tämän väitteen tietämättä asiasta mitään, tai voit tutustua Brandon Petersoniin Youbute-kanavalla 'Truth is Christ', tai samannimisellä verkkosivulla. Voit toistaa hänen jokaisen laskelmansa ilmaisohjelmalla, jonka voit ladata netistä, tai ihan itse KJB:sta laskemalla."

Olen tutustunut moneen kertaan. Sinä olet ilmeisesti niellyt Peterson väitteet täysin kritiikkiä. Ihan minkä tahansa tarpeeksi pitkän tekstin voi ”todistaa matemaattisesti”. Petersonin seitsemään perustuvaa kaavaa vastaavan löytää esim. Edgar Allan Poen ”Korppi”-runosta:
        http://users.cecs.anu.edu.au/~bdm/codes/poe.html
        Tuon kaavan laskija on vain pyrkinyt osoittamaan, miten seitsemään-perustuvan kaavan voi löytää mistä tahansa, eikä siis tosissaan usko, että runo sisältää mitään jumalallista. Kuitenkin aikoinaan tuota sivua etsiessäni törmäsin toiseen sivuun, jonka kirjoittaja oikeasti on sitä mieltä, että Poen elämästä ja teoksista on löydettävissä jotain yliluonnollista, ja perustelee sitä usealla erilaisella matemaattisella kaavalla, jotka hän niistä löytänyt. Tuo osoittaa hyvin miten numeromagiaa voi halutessaan löytää ihan mistä vaan:
        https://www.richardking.net/Poe.htm

"Voit toistaa hänen jokaisen laskelmansa ilmaisohjelmalla, jonka voit ladata netistä, tai ihan itse KJB:sta laskemalla."

Entä sitten? Se että KJB:sitä löytyy kaavoja, mitä löytyy mistä tahansa tarpeeksi pitkästä tekstistä, todistaa että KJB ei ole mitenkään erityinen.

• Anonyymi

Nykytietämyksen valossa Jumala vaikuttaa maan pinnalla. Ehkä kovin vaikutus on Israelissa ja Usassa. Merelle Jumala ei lähde. Jos vahinko eli haveri käy, ei hän voi asialle mitään. Myöskään ilmaliikenne ei kuulu hänelle.
        Hänen vaikutuksensa ei ulotu Kuuhun myöskään.

• Anonyymi

Kukaan ei ole noussut taivaaseen omalla voimallaan ja kyvyllään
      paitsi Jumalan Poika, Herra Jeesus Kristus. Sitä Jeesus tarkottaa.

• Anonyymi

Elämän ja kuoleman rajan lyhyt ylittäminen ei ole taivaassa käynti.

• Anonyymi

Todella kuolleen ihmisen aivotoiminta on täysin pimeätä, ei ajatusta, ei tunteita, ei kipuja, ei muistoja, ei yhtään mitään. Kuollut on kuollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Todella kuolleen ihmisen aivotoiminta on täysin pimeätä, ei ajatusta, ei tunteita, ei kipuja, ei muistoja, ei yhtään mitään. Kuollut on kuollut.

Kuollut on maallisesta näkökulmasta katsoen loppu, kaput, kuollut. Mutta se on vain ruumis. Henki ja sielu ovat siirtyneet helvettiin tai taivaaseen. Jos ruumis saadaan elvytettyä, se tarkoittaa sitä, että sielu ja henki palaavat siihen vielä loppuelämän ajaksi, ja sitten taas siirtyvät jompaankumpaan loppusijoituspaikkaan. On suuri siunaus päästä näkemään tuonpuoleista ja sitten palata tänne viisaampana.

• Anonyymi

Raamatun mukaan ihmisillä ei ole mitään asiaa taivaaseen.

Muita hallusinaatiota ja illuusioita kyllä on sitäkin enemmän.

Sananl. 23:33

Silmäsi näkevät outoja, puheesi ovat hullun houreita.

• Anonyymi

Paavalikin käytti ooppiumia Korintossa sen ajan tapaan, se oli täysin hyväksyttyä siihen aikaan. Varoitti siitä sitten muitakin miehiä. Naiset oli alistettu. Eivät saaneet puhua mitään seurakunnassa ja pakotettiin pitämään huntua ja burkaa.

Paavali meni sekaisin ja puhui hurmoskielillä molotusta.

1. Kor. 14:19

Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.

1. Kor. 14:9

Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.

• Anonyymi

Saarn. 9:10

Tee kaikki, mitä voimallasi tehdyksi saat, sillä ei ole tekoa, ei ajatusta, ei tietoa eikä viisautta tuonelassa, jonne olet menevä.

• Anonyymi

Höpöhommia. Itärajalle ollaan perustamassa droonimuuria. Siellä ei ole enkeleitä.

• Anonyymi

Tuskin Jumala siunaa jumalattonta Suomea ja laittaa itärajalle enkeleitä.
      Lopunajan Jumalan profetioita kannattaa ottaa uskossa vastaan.
      Suomi valmistautuu sotaan vaikka sotimisesta ei ole kokemusta.
      Suomi ei tunne rauhan tietä.

• Anonyymi

Sehän on kuin klisee tulevalle tunaroinnille "trust me, I know what Im doing". Eli juuri ennen katastrofia, kuten Leslie Nielsen kreisikomediassa. Vai vielä napakka vastaus, Stubbin kommentit olivat ylimielisiä, polleita ja typeriä joka ei ainakaan minulla herätä minkäänlaista luottamusta. Päin vastoin vahvistaa kuvaa, ettei nuo ole ollenkaan tilanteen tasalla.

• Anonyymi

Viimeksi ilmestyneeet lahkot, luste, jenkkilahkot tempaistaan ensin pois, jotta Jeesus voi palata rauhassa takaisin.

• Anonyymi

Näyssä ihminen voi käydä paratiisissa.

2.Korinttolaiskirje:
      12:1 Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.
      12:2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
      12:3 Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
      12:4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
      12:5 Tästä miehestä minä kerskaan, mutta itsestäni en kerskaa, paitsi heikkoudestani.

• Anonyymi

Paavali valehteli käynnistä paratiisissa ja apostolien tekemistä ihmeistä. Ei ihme, että valehteli myös saaneensa evankeliumin suoraan Jeesukselta ilmestyksessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali valehteli käynnistä paratiisissa ja apostolien tekemistä ihmeistä. Ei ihme, että valehteli myös saaneensa evankeliumin suoraan Jeesukselta ilmestyksessä.

Jos et usko Paavalin Jeesukselta saamaa armon evankeliumia, olet päättänyt valita helvetin loppusijoituspaikaksesi viimeiselle tuomiolle asti. Siellä sinut tuomitaan palavaan järveen.

• Anonyymi

kyllähän niitä sota-aikana oli enkuleita- niin rajalla- kuin muuallakin maasssamme nähty ja selitelty.

jankaajille lukua Ilmestyskirjasta ja Johanneksesta, hänen näystään.

Eli????

• Anonyymi

Lisään kirkastuvuori- kokemuksen Sanasta

• Anonyymi

Ja kuuden päivän kuluttua Jeesus otti mukaansa Pietarin sekä Jaakobin ja hänen veljensä Johanneksen ja vei heidät korkealle vuorelle, yksinäisyyteen. Ja hänen muotonsa muuttui heidän edessään, ja hänen kasvonsa loistivat niinkuin aurinko, ja hänen vaatteensa tulivat valkoisiksi niinkuin valo. Ja katso, heille ilmestyivät Mooses ja Elias, jotka puhuivat hänen kanssansa. Niin Pietari rupesi puhumaan ja sanoi Jeesukselle: "Herra, meidän on tässä hyvä olla; jos tahdot, niin minä teen tähän kolme majaa, sinulle yhden ja Moosekselle yhden ja Eliaalle yhden". Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä".
        (Mat 17:1-5)

Taivas- jänkääjät, he eivät tajua Jumalan kaikkialla oloa...
        He vain katselevat piemää rakentamaansa maailmaa- ja jahkailevat --ei Jumalaa nävy ei ollenkaan,
        Niin alhaalla kenkään ei kulje, ettei siellä Jeesus ois... sanoo lauluntekijäkin eli enemmän kuin te saivartelijat tapanne mukaan... menkää töihin.

Nämä jahkaavat eivä osaa lukea, eikä ymmärtää sokeudessaan. pärisevät joutavia tapansa mukaan..

joka sanoi: "Kirjoita kirjaan, >>>>>mitä näet, <<<<<
        ja lähetä niille seitsemälle seurakunnalle, Efesoon ja Smyrnaan ja Pergamoon ja Tyatiraan ja Sardeeseen ja Filadelfiaan ja Laodikeaan". Ja

>>>>>> minä käännyin katsomaan, mikä ääni minulle puhui; <<<<<

ja kääntyessäni minä näin seitsemän kultaista lampunjalkaa, ja lampunjalkain keskellä Ihmisen Pojan muotoisen, pitkäliepeiseen viittaan puetun ja rinnan kohdalta kultaisella vyöllä vyötetyn.

Ja hänen päänsä ja hiuksensa olivat valkoiset niinkuin valkoinen villa, niinkuin lumi, ja hänen silmänsä niinkuin tulen liekki; hänen jalkansa olivat ahjossa hehkuvan, kiiltävän vasken kaltaiset, ja hänen äänensä oli niinkuin paljojen vetten pauhina. Ja hänellä oli oikeassa kädessään seitsemän tähteä, ja hänen suustaan lähti kaksiteräinen, terävä miekka, ja hänen kasvonsa olivat niinkuin aurinko, kun se täydeltä terältä paistaa. Ja

kun minä hänet näin, kaaduin minä kuin kuolleena hänen jalkojensa juureen. Ja hän pani oikean kätensä minun päälleni sanoen: "Älä pelkää! Minä olen ensimmäinen ja viimeinen, ja minä elän; ja minä olin kuollut, ja katso, minä elän aina ja iankaikkisesti, ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet. Kirjoita siis, mitä olet nähnyt ja mikä nyt on ja mitä tämän jälkeen on tapahtuva.
        (Ilm 1:11-19)

oliko näky takahikiän tämänpäivän räksyn takapihalla vai Taivaissa- siis ymmärtää asian ydin

• Anonyymi

>>>>Eräs puhuja on on todistanut että Suomen itärajalla on enkelivartiot<<<<

"Enkelitkö" vartoimassa jumalattomia , jumalattomilta?? Haloo!! Opettaako Raamatun apostolinen opetus tuollaista? Älkää eksykö !

‭‭Ettei olisi selitellyt oman mielikuvituksena ajatuksia?
      Suomen kansasta on ( häpeäksi uskoville!) vain pieni osa elävässä uskossa olevia.
      Jumala varjelee omansa jotka Häneen turvaavat . Se taasen edellyttää että ojentaa elämänsä Hänen Sanansa neuvon mukaan. Hylkäämällä Jumalan Sanan, olemalla sille tottelematon ihminen antautuu saatanan johdatukseen. Ja elää Jumalan vihan alla.

Efesolaiskirje‬ ‭2‬:‭2‬-‭3‬ ‭( Ef.2:1-9.)
      ”joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa, joiden joukossa mekin kaikki ennen vaelsimme lihamme himoissa, noudattaen lihan ja ajatusten mielitekoja, ja olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin;”

Uskosta osaton ihminen on Jumalaa vihaava , eikä voikaan alistua Jumalan tahdon alle.

‭‭Roomalaiskirje‬ ‭8‬:‭6‬-‭9‬ ‭FB38‬‬
      ”Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha; sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
      Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.”
      ‭‭
      ‭‭Psalmit‬ ‭119‬:‭105‬ ‭FB38‬‬
      ”Sinun sanasi on minun jalkaini lamppu ja valkeus minun tielläni.”

(Lihassa ilmestynyt Jumalan Sana- Jeesus Kristus sanoi mm.)
      Johannes‬ ‭8‬:‭12‬ ‭FB38‬‬ (Joh.8:1-20.)
      ”Niin Jeesus taas puhui ( kirjanoppineille ja fariseuksille) heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus".”

Jeesuksen seuraaminen on valkeudessa ( ei synnissä) elämistä Hänen Sanansa neuvon mukaan.

‭‭Johannes‬ ‭14‬:‭22‬-‭23‬ ‭FB38‬‬
      ”Juudas, ei se Iskariot, sanoi hänelle: "Herra, mistä syystä sinä aiot ilmoittaa itsesi meille etkä maailmalle?" Jeesus vastasi ja sanoi hänelle: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan.”
      ‭‭
      Herra pelastaa ne jotka Häneen turvaavat ( ei välttämättä kärsimyksiltä ja ruumiilliselta kuolemalta tms. mutta iankaikkiseen elämään Hänen luonansa)

Psalmit‬ ‭34‬:‭8‬ ‭FB38‬‬
      ”Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.”

Suomen kansasta jumalattomat ovat Jumalan vihan alla.

‭‭Johannes‬ ‭3‬:‭36‬ ‭FB38‬‬
      ”Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."”

Suomen kansalaiset tarvitsevat kuulla ja uskoa TERVETTÄ evankeliumia jotta pääsisivät sen uskomalla ja parannuksen tekemällä Jumalan vihan alta Jumalan armon alle joka on Kristuksessa Jeesuksessa.

• Anonyymi

Herra tunnetusti ei pelasta mitään eikä ketään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä

kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.
      Maailman menoa
      153
      5765
    2. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      84
      3263
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      96
      1780
    4. On se tullut jo ihan kaikilta osin selväksi

Ei tämä meidän juttu tule koskaan etenemään.
      Ikävä
      124
      1180
    5. Montako naista

On menossa mun lisäksi?
      Ikävä
      15
      1114
    6. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      58
      1037
    7. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      78
      983
    8. Koska me aloitetaan meidän loppuelämä?

Oisko jotain ehdotuksia....
      Ikävä
      55
      964
    9. Olet edelleen uskomaton

Halusin vain kertoa, että olet edelleen mielessäni pysyvästi. Anteeksi, etten saa ajatuksia irti sinusta. Olet... niin p
      Ikävä
      27
      865
    10. Rekkautumispakko olisi hyvä...

Kirjoittajat saisivat kasvot ihan eri tavalla. Mitä olet mieltä moisesta?
      Sinkut
      158
      844
    Aihe