Kysymys uskovaisista miehistä

Anonyymi-ap

Hei kaikille ateisteille Olen itsekin ateisti Olen alkanut seurustelemaan nyttenmin jo 10 kk uskovaisen miehen kanssa. Hän ei toitota uskon asioita. onko syytä olla huolissaan. Äitini mielestä ei.

12

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos voit valita niin kyllä uskovainen on myös
      hyvä vaihtoehto. Äärimuslimi joka rukoilee
      polvillaan. ei paha. Tai muu uskonto. Tiedän
      kaksi ateistia joilla on puoliso uskovainen.

• Määräät sitten kylmästi ettei mahdollisia lapsia kasteta taikauskoon ja koulussa opiskelevat ET tunneilla. Jos inttää vastaan, niin sanot että saavat aikuisina uskoa vaikka saunatonttuun.

• Anonyymi

Rakkaus ja ihmisyys ovat tärkeimpiä.

• Anonyymi

Minulla on ateisti vaimoke ollut jo 20 vuotta.
      Ei se ole haitannut yhtään koska samoja arvoja
      noudatetaan muuten.

• Anonyymi

Uskovaiset rakastavat lopulta vain Jeesusta. Ja itseään. Muut saavat painua helvataan.

• Anonyymi

Harmi, ettei Jeesus rakasta heitä takaisin. He joutuvat vain luulemaan niin.

• Anonyymi

Ei kaikki teistit ole fundamentalisteja. En näe syytä olla huolissaan jos asia ei haittaa sinua itseäsi.

Olen elämäni aikana nähnyt paljon uskovaisia, jotka eivät juurikaan puhu uskostaan. Heidän kanssaan olen tullut hyvin toimeen.
      Omiin korviini kalskahtaa hyvinkin herkästi jos henkilö on uskonsa tuputtaja, vaikka vain ymmärtämättään asiaa. Kyllä se 15 minuutin välein touretten oireyhtymän tapainen Jeesuksen/Allahin julistus alkaa ärsyttämään hyvinkin nopeasti.

• Anonyymi

ei uskovaiset tuo uskoaan esille !!! mutta sen jutuista päättelee että uskoo kaiken 🤣

• Anonyymi

autojen huolto ohjeita noudatetaan kirjaimmellisesti eli long life öljyä ohjeen mukaisilla kilometreillä 🤣🤣🤣 koska uskovainen ei tajua auton valmistajien intressejä , myydä aina uusi auto , kun mittariin tulee se 200.000km mittariin

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

autojen huolto ohjeita noudatetaan kirjaimmellisesti eli long life öljyä ohjeen mukaisilla kilometreillä 🤣🤣🤣 koska uskovainen ei tajua auton valmistajien intressejä , myydä aina uusi auto , kun mittariin tulee se 200.000km mittariin

menikö kone väljäksi 🤣 eikö voinutkaan ajaa 400.000km

• Anonyymi

sinulla on se riski että jos uskovaisen kanssa kakaroita hankkii niin mielisairaita siitä syntyy 🤔

• Anonyymi

Äitisi voi olla enemmän huolissaan siitä, että olette miespari.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hei! Halusin vain kertoa.

En tiedä luetko näitä, mutta näimme n.4vk sitten, vaihdoimme muutaman sanan ja tunsin edelleen kipinän välillämme. Katso
      Tunteet
      24
      5430
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      162
      4162
    3. Miksi ikävä ei helpotu vuosien jälkeenkään?

Tänään olin ensimmäistä kertaa sinun lähtösi jälkeen tilassa, jossa vuosia sitten nähtiin ensimmäistä kerta. Ollessani
      Rakkaus ja rakastaminen
      14
      3637
    4. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      68
      3113
    5. Teboili alasajo on alkanut

Niinhän siinä kävi että teebboili loppuu...
      Suomussalmi
      90
      2947
    6. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      45
      2913
    7. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      153
      2687
    8. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      28
      2523
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      20
      1735
    10. "Sanna Marinin kirja floppasi", kertoo eräs median otsikko

"Miljardien tappio - Sanna Marin vaikenee", kertoo toinen otsikko. Marin ei siis siinä kirjassaan kerro sanallakaan For
      Maailman menoa
      122
      1691
    Aihe