Ostin uuden käytetyn/kunnostetun /päivitetyn win 11 pro versiolla olevan tietokoneen ja se toimii moitteettomasti?
Pelit pyörivät ultaratasolla moitteetta ja lämmötkin vain n. 70C max. ?
Mikä juttu tämä on, että en ole koskaan joutunut ongelmiin windowsin käytössä vaikka järjestelmää käyttänyt omalla koneellani win-xp aikojen alusta ja samoin töissä win -95 aikaisilla CNC ohjelmilla?
Mitä siis tehnyt taas väärin kun olen tyytyväinen järjestelmään ja sen antamaan tukeen? Olen aieminkin samasta kysellyt, mutta eipä ollut kukaan kertomaan mitä teen väärin vaikka "kaikilla" olevinaan loputtomia ongelmia?
Avautukaa jo asiasta miten sen teitte sen ongelman itselle! Minä en osaa sitä tehdä!
Mitä olen taas tehnyt väärin kun ostin uuden windows 11 tietokoneen?
8
183
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole myöskään reilusti yli vuosi aiemin hakitussa kunnostetussa läppärissä jossa win 11 home ollut mitään ongelmaa? Miten tämän selittävät "aina ongelmissa" olevat windowsin käyttäjät?
- Anonyymi
Älä mussuta satujasi!
- Anonyymi
Ostakaa teknologia aina uutena !
- Anonyymi
Käytettyihin asennettu huollossa vaikka mitä ohjelmia sama puhelimissa aina uusia
- Anonyymi
Typerä teko ostaa moinen paska windows.
- Anonyymi
Paljon riippuu vaatimuksista ja tarpeista.
Windows jatkuvat ongelmat (päivitykset yms) liittyy myös paljolti ostettujen ohjelmien yhteensopivuuteen MS käyttöjärjestelmissä.
Esim 1000€ CNC ohjelmisto W 95 ei toiminut enää XP ssä jne.
XP ostettu kallis musiikin editointiohjelma ei toiminut enää Windows 7-10ssä.
MS Office kalliilla hankittu ei toimiut enää Windows 10 ssä!!!!
Eli yhdellä käyttäjällä tuhansien Eurojen hankinnat lakanneet toimimasta, siinä ne taloudellisen ongelmat rahassa mitatuna! - Anonyymi
Mulla sama juttu ei koskaan ongelmia.
- Anonyymi
Kaiken olet tehnyt väärin!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nasima löi Jussille luun kurkkuun
Nasima kertoi ettei Jussi sovi puhemieheksi, koska sallii rasismin. Mihin toimiin perussuomalaiset ryhtyvät? Kuka nouse5298932Razmyar on säälittävä - puhemiehellä ei ole mitään syytä ottaa kantaa tähän "silmäkohuun"
jonka toimittajat sai aikaan. Asia ei kuulu puhemiehelle millään lailla. Razmyar haluaa taas vaan huomiota. Mutta jos r1606144Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos3675188Siviilipalvelusmies Halla-aho normalisoi rasismin perussuomalaisissa
SMP:n tuhkille perustettu puolue ei ollut ihmisiä vastaan, vaan instituutiokriittinen. "Missä EU - siellä ongelma", oli664739Suomalaisilta vaaditaan valtavasti suvaitsevaisuutta - miksi sitä ei vaadita muslimeilta
Suomalaisilta vaaditaan kaikkea, pitää olla suvaitsevainen ja hyväksyä vieraiden tavat, rasisti ei saa olla jne. Miksi s984351Juuri Suomen valtamedian toimittajat teki "silmävääntelystä" sen kohun
ja ilmeisesti ottivat yhteyttä myös ulkomaisiin medioihin, että katsokaas tätä. Mutta Japanin medioissa on asiaan suhta1664053SDP:n kansanedustaja Marko Asell: Suomen myönnettävä maahanmuuton ongelmat
Hänen mielestään Suomen pitää pyrkiä rajoittamaan jyrkästi turvapaikanhakijoiden pääsyä maahan ja hän arvioi, että maaha1843932- 921886
- 1031404
- 47969