Ollaan anopin kanssa kahdestaan mökkiä laittamassa talvikuntoon, eilen tultiin ja saunottiin, kulli on kyllä seissyt useaan otteeseen kun olen anoppia katsellut, nytkin kauhea aamuseisokki päällä kun laitan kahvia tulemaan, anoppi vielä nukkuu kun kävin kulli boxereissa seisoessa salaa kurkkimassa, oli ihana katsoa kun peitto oli tipunnut lattialle ja näin ohuen yöasun läpi sen isot tissit ja pikkareiden välistä tuuheat karvat, pakko kohta runkata fantasoiden anopista.
Mökillä anopin kanssa
7
826
Vastaukset
- Anonyymi
Spedellä taas lääkitys persiillään buaahaa
- Anonyymi
Buaahaa spede ja lääkitys persiillään ei mitään uutta. Miksi et vaihda lääkäriä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buaahaa spede ja lääkitys persiillään ei mitään uutta. Miksi et vaihda lääkäriä.
Käy yli lääkärillä siellä sun hoitolaitoksessa, niin panevat sun lääkityksen kohdilleen, niin ei tarvii täällä roikkua toistamassa itseäsi.
- Anonyymi
Oltiin ulkona anopin kanssa hommissa niin alkoi satamaan kaatamalla, juostiin mökkiin ja oltiin aivan märkänä, anoppi pyysi minua laittamaan saunan lämpiämään niin voidaan riisua märät vaatteet ja mennä lämmitteleen saunaan, sain nopsaan saunan pesän sytytettyä ja menin tupaan, näin kuinka anoppi riisui märkiä vaatteitaan päältään makuuhuoneessa oven ollessa auki, wau! Kullini seisoi kun näin tuon leskianoppini riisuin jo rintaliivejään ja pikkareita, itse kanssa yritin riisua märkiä vaatteita samaan aikaan tuvassa kun ihailin anopin muotoja, itselläni oli enään vain boxerit jalassa ja kulli seisoi niissä näkyvästi pullottaen kun näin anopin katsovan minuun päin sanoen että kiva päästä lämmitteleen saunaan kun ollaan niin märkänä, sanoin että äkkiä se lämpenee, menen laittamaan vielä lisää puita pesään, kulli seisoi ja anoppi aivan varmaan sen näkikin, hetken päästä huusin saunasta että jään saunaan lämmitteleen niin pääset sitten kunnon löylyihin jälkeeni, lisäsin vielä puita ja riisuin boxerit, kulli seisoi kun unelmoin samalla anopista, hieroin samalla vähän terskaani ja kiimalimaa alkoi tulla hiljalleen, tuntui niin hyvälle etten kiinnittänyt huomiota enkä kuullut että anoppi avasi oven ja näki kun hieroin isoa jortikkaani, sanoi että saako tämmöinen vanha mummo vävyn noin kiimaiseksi, sanoin että kyllä saat ja olen aina unelmoinut ja halunnut sinua 🥰 jatkuu...
- Anonyymi
Katsoimme kiimassa toisistamme,
kuinka haluttavalta anoppini näyttääkin,
isot tissit ja nännit, runsas karvainen pillu josta erottaa kauniit turpeat pillun huulet ja klitoriksen,
en muista onko kullini seisonut sykkien sydämmeni lyönnnin kanssa kilpaa noin isona koskaan?
Meinasin jo tulla kun ihailin anoppini,
Otin anopin syleilyyn ja suutelimme kiimaisina,
Sanoin että olen aina halunnut anoppia, olet ihana kun annat tämän toteutua, sanoin että olet kiihoittavaa ja haluttava nainen,
Ihailin ja otin nännin suuhuni ja imin, anoppi huokaillen sanoi itse olet ihanaaaa!
Tunsin anopin käden kulliani, kuinka se hieroi sievästi isoa kulliani sanoen että sinulla on komea iso kulli,
En ole ikinä nähnyt enkä saanut noin isoa,
Sanoin nyt saat ja laitoin käteni anoppini ihanalle pilkulle joka oli aivan märkänä. Jatkuu myöhemmin.
- Anonyymi
Vieläki varmaan kuumottaa. Melkoinen lause kertyi loppuun. Siinä ei kuumotuksen vallassa ennättänyt pistettä laittaa.
- Anonyymi
kurkkiessa anoppini heräsi ja kysyi etkö ai0 nussia näin kävi minulle ei tarvinnut runkata mahtava pano
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043076
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on872415- 241956
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221510Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291490Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151385- 87912
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26907Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62846Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2769