Ja Se tarkoittaisi oikeastaan sitä, mitä tapahtuisi, sen jälkeen kun " Veli Venäläinen" muistelisi hyviä aikoja siihen NL - Suomi ystävyyteen .... tämä siis nyk. "dikt. keisarin" eli Vl Putinin jälkeen! * )
Suomessa asuville ja tynkä-Suomeen pakkosiirretyille ....
Suomeen evakoille eli "köyhän Karjalan lapsille" ; Se merkitsisi paluuta "Isien maille", HETI, .... kun päästään sopimukseen sen uuden todella demokraattisen Venäjän kanssa, muinaisen NEUVOSTOLIITON / dikt Js. STALININ .... johtaman ja ryöstämän Karjalan maiden, osa-alueiden = SEN kaakkoiskulman palauttamisesta Suomelle !
Mahtavat markkinat Suomelle, sekä tietokoneistuvalle naapuri JÄTTI- Venäjälle,
etenkin NYT, kun täällä meilllä uudistettiin vanhan "Rakennuslaki" !!!
ELI se merkitsee tilaelementti-rakentamisen moninkertaistumista, sillä kysyntää riittää, sekä venäläisillä, että suomalaisilla osapuolilla, kun molemmin puolin siirrytään sitten asumien (kipsuineen ja kampsuineen) suurin joukoin sinne molempien osapuolien alueille, ( se tarkoittaa ja ON) .... todellaa tilaa riitää :
" Isien ja huom. ÄITIEN ... kin - omistamille MAILLE ja kiinteistöihin " !
* ) TÄMÄ kirjoitus sopineen myös SIVUSTO N : "Karjalan palautus" .... ALLE !
Ehdotuksen laati eli oikeastaan .... kaksikin / useampikin? = nimim.:
" Se Avarakatseinen "
Tiedoksi "PÄÄTTÄJILLE" .... vielä, että Suomen-maassa on nyt runsaasti tätä .... maahanmuuttanut porukkaa , minkä "hyvät" kokemukset kannattaa hyödyntää, näissä maastamuutto ja maahanmuutto kuvioissa" !
Entäpä, jos olisi alaotsikko = "MAASTAMUUTTO" ?
Anonyymi-ap
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161