Köyhyyden todennäköisyys

Anonyymi-ap

Mikä on köyhyyden prosentti osuus väestöstä?
Millä todennäköisyydellä minusta tulee köyhä?
Jos prosentti on iso, niin sen sijaan kuin pitäisi opiskella kuinka olla rikas,
kannattaa opiskella kuinka olla köyhä.
Ei häviä siinä kun opiskelee köyhänä olemista mieluummin kuin rikkaana.
Miksi köyhien pitäisi opiskella rikkaiden elämää?
Rikkaiden luokan rikkaiden todennäköisyys voi olla tiedettyä.
Kuka on rikas, niin hän voi olla se jatkossa.
Miksi sekoittaa köyhien mieliä rikkauksista?

13

208

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suurin osa on keskiluokkaisia, ei rikkaita tai köyhiä.

• Anonyymi

Köyhän ei kannata osallistua rikkaiden huijari ohjelmiin, katsoa rikkaiden sosiaalista mediaa ja muuta

• Anonyymi

Järkky se rikkaat ja rahattomat ohjelma. Yksi saa viikon tuhlata, vaikka niillä rahoilla sais viikon juhlat isommalle kaljaporukalle.

• Anonyymi

Yhteiskunta kun köyhtyy, niin kaikki köyhtyy, olosuhteet taantuu, köyhtyy, myös klttuuri ja turvallisuus köyhtyy..
      -- Ja varmasti, kuten Suomessa on jo käynyt, rahat loppuu,
      kun ei ole osaamista, ei ole halua hyvään kehitykseen,
      ja on vain anarkiaa, lapsellista ahnetta eturyhmä - ja ideologia politiikkaa !!
      Ja eu -nato vie rahat, kehitys ei edisty, kun politiikan ongelma on Suomessa tämä ulkoa ohjattu seurailu -politiikka !!
      Jo vuosikymmenien ongelma.
      Ei ole itsenäistä, omaa etua ajavaa politiikkaa...
      Lapselliset idealistit, siis kulttuuri marxistit, vas vihreät ja markkina uskovaiset markkina liberalistit ovat eläneet syvissä harhoissa sekä Lapsellisissa uskomuksissaan.. Ja se naivismin tulos näkyy,, -- taantuva yli-velka Suomi.

- Sitten ylimieliset länsi busines globalistit aiheutti sodan ja kriisin.
      Koska Kriisi on oiva keino kiskontaan.
      Eu ja us ylivelka taloudet tarvitsivat businesta tervehdyttävää kriisiä...
      Ja Duomessa lapselliset Suomi idealistit ampui omaan polveensa tässäkin.. !!
      - Kiskonta-talous jyllää Euroopassa ja Suomessa.
      Ja tuo suuria voittoja, esim.. energia kiskonta...
      Ja Suomi on oman osaamattoman politiikkansa uhri.
      Kun Itsenäisyyttä ja osaamista ei ilmene !
      Niinpä nettomaksaja Suomi vaipuu yhä syvemmälle ongelmiin
      ja ohjaus tulee ulkoa !!

Suomi on aivan itse ajettu ongelmiin. Syynä on trendikäs. lapsellinen politiikka.
      Epäonnistunut ulko- , talous- ja siäpolitiikka, sekä epäonnistunut ns. pakolais politiikka.
      Osaamispula on suuri politiikassa ja yli suuressa hallinnossa..
      Suomessa on ollut esim. massa-työttömyys päällä jo n. 1990 -2025.
      Suomi on nykyään turvaton taxi-raiskaus-, ja lasten joukkoraiskaus maa.
      Itse toimien tämä saasta on luotu . HUOM !!
      Suomi on myös yli-velka valtio. Talous ei toimi.
      Vain kiskontaan ja keinotteluun on panostettu.

• Anonyymi

Onneksi on sentään positiivisiä uutisia. Niinku sodat ovat vähenemään päin.
      Ja maksuhäiriöt ovat räjähdysmäisesti kasvamassa kun uusavuttomat ei
      enää kykene huolehtimaan raha-asioistaan. Pitäisi olla äiti taluttamassa.
      Kyllä ne mökin mummot osasivat pihistää niin että rahat riittivät jotenkin.
      Pitää myös tehdä halvempi sähkösopimus kuin se edellinen ja vielä asuakin
      entistä halvemmalla ja ahtaammin. Kyllä silloin rahat riittävät mainiosti.

• Anonyymi

Nykypäivänä on huono osaisuutta jo kolmannessa polvessa ni eipä hurraamista.Itse mukulana 70-80 luvulla näin kun vanhemmat lähti töihin.Ei sellisilla jotka laman keskelle syntynyt hääviä 90 luvulla kun kumpikin vanhempi työtön.

• Anonyymi

Miten se huono-osaisuus oikein pesii joissakin suvuissa.
        Lähistöllä asui eläkeläinen, joka oli ollut ikänsä vain katkera työtön kommari.
        Minun ikäiset pojat olivat työttömiä katkeria juoppoja ja heidän jokaisen lapset
        työttömiä katkeria narkkareita. Kukaan ei käynyt edes peruskoulua loppuun.
        Kyllä syy huono-osaisuuteen löytyy peilistä kun ei edes yritetä sopeutua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten se huono-osaisuus oikein pesii joissakin suvuissa.
        Lähistöllä asui eläkeläinen, joka oli ollut ikänsä vain katkera työtön kommari.
        Minun ikäiset pojat olivat työttömiä katkeria juoppoja ja heidän jokaisen lapset
        työttömiä katkeria narkkareita. Kukaan ei käynyt edes peruskoulua loppuun.
        Kyllä syy huono-osaisuuteen löytyy peilistä kun ei edes yritetä sopeutua.

Ei ole lapselle mitenkään mukavaa viettää lapsuutta köyhyydessä kun aina jotain puuttuu.Vanhempien mielenterveys ja päihdeongelmat sitten vielä päälle.Nykypäivänä pitää olla kännyt,tietokoneet jne. Koko suku voi olla köyhä ja ongelmissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole lapselle mitenkään mukavaa viettää lapsuutta köyhyydessä kun aina jotain puuttuu.Vanhempien mielenterveys ja päihdeongelmat sitten vielä päälle.Nykypäivänä pitää olla kännyt,tietokoneet jne. Koko suku voi olla köyhä ja ongelmissa.

Niinhän teillä onkin mutta onneksi sinulla ei ole jälkeläisiä loppuu luonnevikaisuus teidän sukuhaarassa sinuun.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Köyhyys on taitolaji toiset saa, toiset ei.

• Anonyymi

Elämäntaidot ja rahojen käyttö voi olla kotoa opittua.

• Anonyymi

Olen Persujen kannattaja ja ole alkanut pelkäämään, että jos Persujen kannatus nousee, niin ajaudun perikatoon kun Purra leikkaa tukiani ja siksi olen miettinyt vakavasti, että pitäisikö minun viimein ryhdistäytyä ja mennä koulutukseen ja töihin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Erään T miehen viimeinen aloitus tänne

Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel
      Ikävä
      35
      3385
    2. Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa

Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova
      Maailman menoa
      130
      2424
    3. Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois

Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v
      Maailman menoa
      24
      1927
    4. Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit

https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen
      Maailman menoa
      7
      1520
    5. Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen

Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.
      Ikävä
      72
      1505
    6. Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin

Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma
      Maailman menoa
      54
      1310
    7. Miksi rakastuit ?

Kyseiseen naiseen?
      Ikävä
      62
      1147
    8. Leikitään tavuleikkiä

Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen
      Ikävä
      66
      1142
    9. Mun on pakko uskaltaa

Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e
      Ikävä
      52
      1100
    10. Mikä on sinun ja kaivattusi ikä

💕💕💕💕
      Ikävä
      61
      1011
    Aihe