Itellä kävi näin tässä joskus tyttö päätyi sänkyyn kanssani koitin tyttöä sormella ja mietin että onko tämä totta oli niin tiukka että yksi sormi teki tiukkaa siinä hetken sormella sit liukkaria ihan reilusti mut ei vaan mahtunut mitenkään sisään
Liian tiukka
12
755
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä meitä tiukkoja on. Mut hyvää tekee kun on tiukka. Ja miehille myös. N20+
- Anonyymi
Täytyy vaan antaa riitävästi hellää kosketusta ja kosteutta, niin kyllä se siitä lähtee avautumaan. M53
- Anonyymi
Olis upeaa tuntea se suunnaton tiukkuus ja nuoruuden kiimaisuus 😘
- Anonyymi
Oikeassa olet, vaimolla tosi tiukka alapää. Tietysti välillä kaipais vähän helpompaa panoa. En kuitenkaan vihtais. Siitäkin väljästä on vuosien kokemus. Kyllä toki sekin hyvää oli, piti vaan ensin kiihottaa se hyväksi. Pillu nimittäin turpoaa myös sisälle kun kuumenee.😝
- Anonyymi
Olipa onneton valmistelu ei ihme ettei tahtonut mennä. Likka ensin kiihottuneeksi ja kosteaksi ei mitään liukkaria heti. Ei vaan jos et itse saa naista riittävän lämpimäksi
- Anonyymi
*si vaan
Ei tuossa ole kyse tiukkuudesta, vaan siellä on immenkalvo edelleen rikkomatta. Siinä on sen verran reikää avoinna, että just sormi on mahtunut..
Tyttö ei välttämättä itsekkään ole asiaa ymmärtänyt.
Vagina todellakin joustaa ja kalut sopii kun se on avattu ja tuo kiristävä kalvo rikottu.
Minä hoidan myös nämä vaikeammat tapaukset, mikäli jollain on tuollainen tilanne kuin ap kuvasi ettei ole mennyt sisälle.- Anonyymi
Jess, helevetti!taidat ollakin oikea vittujen asiantuntia.
Minun akkaa on pantu niin pajon jaisoillakin vehkeillä ettei immenkalvoista voi olla rippeitäkään. Dillä että vittu on ylikireä on oikea lääketieteellinen termikin. Se on VAGINISMI. Johtunee siitä että nainen on vaistomaisesti alussa pelännyt sisääntunkevaa kyrpää. Se on vaan sitten jäänyt eräällä tavalla "päälle" .Oma kultani pähkäili, että hänelle on käynyt todennäköisesti niin. Tiukka sillä on, mutta yleensä vain alussa. Kun tiedän tämän, Lämmittelen häntä aina suuseksillä tai sormin ja vibralla. Hankin hänelle vastottain myös strapin. Halusi nimittäin dominaksi. Kiesus pojat, se pani mua perseeseen. En ole homppeli,, nyt sain siitä kimmokkeen että jos olisikin oikea, muovitapin sijaan. Voisi tehdä hyvinkin gutaa, mälli suolessa, ,,je ,,jeee,,jeeeesss
Vain mistäpä sitä?
Vielä siitä vitun tiukkuudesta senverran, pyysin vaimoa panemaan sormen perseeseeni kun oli ensin nainut mua sinne. Kysyin tuntuuko se horolta?sanoi että ei todellakaan, on jopa napakampi kuin ennen panoa.
Tjaa eksyinkö aiheesta?no vitut siitä. Siirryn taas sänkykamariin,, eukolla näkyy taas strappi törröttävän valmiina.
- Anonyymi
Ex-tyttöystävällä oli myös tiukka immenkalvo, jonka tunsi, kun laittoi yhden sormen sisään. Eka yhdyntä onnistui lopulta, kun väkisin työnsi sisään, vähän tuli myös verta. Minua tuo ei haitannut, ennemminkin tuntui siistiltä saada puhkaista immenkalvo ja hänkin oli lopulta helpottunut, kun saatiin eka kerta alta pois.
- Anonyymi
No helevetti! Kyllä tiukkaa löytyy. Ihanpa tuossa vieressä kihertää. On kihertänyt jo yli 30v. Olen koettanut kiilaa väljemmäksi. Ei vaan tunnu venyvän. Hyväähän se kyllä tekee, kun saa lopulta ängettyä sisälle, voi pojat että tekeekin. Varsinkin kun on vielä tätä helposti laukeavaa vuosimallia, Saa pari kolme kertaa ennen minua, pysäytän liikkeen aina hänen saadessaan, kuulostelen kun pimppa supistelee kalun ympärillä. Ja jumamalauta, taitaapa olla taas aika kiivetä satulaan, katselee tuo muija siihen malliin,,💋💓💓
- Anonyymi
Kolme vuotta sitten paneskeltiin minun ihanan hoikan tiukkapilluisen naisen kanssa. Aamulla pillu oli niin tiukka ja turvoksissa illan ja yön paneskelusta ja hellänä, että sanoi että ei voi naida sinne. Työnnä perseeseen hän sanoi. Otti vähän käsirasvaa ja hieroi munaa ja ohjasi perseen puolelle. Sinne vielä kahdesti aamulla. Viisissä kymmenissä nainen ja pillu niin tiukka kun olla ja voi. Hyväili ihanasti kullin vartta koko matkalla. Joka kulmasta sisään ja nainen taipui mihin vaan asentoon. Yön ja aamun kruunasi tuo. Sai panna kunnolla pohjaan asti myös anaaliin.
- Anonyymi
Joo kyllä tiukkapilluisia on. Minä olen kärsinyt yhdestä kolmisenkymmentä vuotta. On se silti nannaa kun saa lopulta sisälle.😄
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t235098Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo623022Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel122910HS: persujen v. 2015 turvapaikanhakijoista alle puolet töissä
Aikuisina Suomeen tulleista ja myönteisen päätöksen saaneista vain 42 prosenttia oli vuonna 2023 töissä, vaikka he ovat1432821Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi181597Persut muuten hyväksyvät 2 + 8 mrd. euron maatalous- ja yritystuet
Vaikka molemmat tukimuodot tiedetään haitallisiksi, koska ovat käytännössä pelkkää säilyttävää tukea, eivätkä kannusta k861570Martina Aitolehti podcastissa: Ero
Martina Aitolehti podcastissa: Ero Martina Aitolehti kertoi BFF-podcastin https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/6962271516Kaikki ovat syntisiä!!!
Näin täällä koko ajan vakuutellaan uskovaisten toimesta. Myös Päivi Räsänen on toistanut tätä samaa matraa jatkuvasti. N4091221- 681110
Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei218992