Ihmiset ryyppää itsensä rahattomaksi. Leivän leipominen ei todellakaan maksa kovin paljoo mutta köyhät on avuttomia eikä ne jaksa itse tehdä mitään. Hakevat vaan kaljaa ja viinaa kaupasta ja ruuat leipäjonosta sitten.
Ei leipäjonot lopu koskaan
24
245
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olet avuton, eläkeläispölvästi. Onko pizzatoimitukset jatkuneet naapureille?
- Anonyymi
Eikö lähipiirissä ole yhtään eläkeläistä nooh jatka samaan malliin venkulointia niin ei sinustakaan tule eläkeläistä.
- Anonyymi
Eikö tuo harmaa joutaisi jo hautaan ?
- Anonyymi
Ruisjauho on noin euron kilon ja oisko vehnäjauho ehkä 0.50eur. Ruisleivän ja vaikka sämpylöiden leivonta ei paljoa maksa niin kylläkin uusavuttomuutta tai päihdeongelma.
- Anonyymi
Sekö on monipuolista. Silläkö tulee noin tyhmäksi ?
- Anonyymi
Pataleipä tai sämpylät syntyy taikinasta helposti ja samalla kädet puhdistuu.
- Anonyymi
Pataleipä varsinkin.
Valmistan viikoittain eri jauhoista.
Taikina makuuntuu yön yli.
Helppo herkku, parempia kuin kaupan.
Netissä ohjeita,
- Anonyymi
Laskin joskus että olen saanut kelalta 150000 euroa. Ei lopu leipä minulta ainakaan.
- Anonyymi
No nyt pitää nokittaa. Olen saanut Kevalta jo 500.000 € ja lisää vaan tulee kuukausittain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nyt pitää nokittaa. Olen saanut Kevalta jo 500.000 € ja lisää vaan tulee kuukausittain.
Ja näin töissäkäyvänä voisin nokittaa myös, mutta en viitsi nolostuttaa teitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näet unta että muka työpaikka.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näet unta että muka työpaikka.
Ja sinä näet unta pizzoista ja kaljasta mitä naapurisi nauttivat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata kainostella kun ihan tavallinen rivimieskin ehtii tienaamaan töissä
ollessaan noin 1.500.000 € . Tosin pääosa siitä tuhlaantuu joutaviin ostoksiin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sinä näet unta pizzoista ja kaljasta mitä naapurisi nauttivat
Hyvin vastattu.
- Anonyymi
Totta se on mutta mitään ei tehdä asialle vaikka maa köyhtyy lisää. Hallitus leikkaa köyhiltä joten ne ostaa entistä enemmän alkoholia ja leipäjonot tulee kasvamaan.
- Anonyymi
Nyt on tilanne päällä kun 7 tölkkiä enää kaljaa ja pitää aamuun pärjätä
Eläkeläinen, savo.- Anonyymi
Kaaheeta!
- Anonyymi
Hurstin jonon kautta savilahden prisman alkoon. Ja prismasta makaronit+cooptonnikalat jos rahaa piisaa taksimatkan jälkeen.
- Anonyymi
Mis on Savilahti?
- Anonyymi
Tänään juon koska juhlin laivakauppoja kun Stubbi teki trumpin kanssa. Juhlin sitä etten pääse niitä laivoja rakentamaan koska ulkomailta tulee nekin rakentajat.
- Anonyymi
En ole kelalta mitään saanut. En sillä ylpeile enkä pidä outona. Pienilläkin tuloilla pärjää, jos ei mässää. Ja maailmahan on auki kaikille. Suomessa luonto, kirjasto ja ystävät!
Ok, on mulla ruokasysteemi. Leipä on heikkouteni. Ostan euron paahtista Tokmannilta. Ihan vehnää. Siitä riittää 9 aamuksi kaksi paahtoleipää juustolla kahvin kanssa.- Anonyymi
Toki leivonkin. Piirakoita, sämpylöitä, muffinsseja ja pizzaa. Kun on aineksia.
- Anonyymi
Eihän työssä käyvä saa Kelalta kuin lääkekorvauksia, mutta työuran jälkeen alkaa
KEVA makselemaan ihan mukavasti eläkettä. Rahat riittää maailman tappiin.
- Anonyymi
Jabadabaduuu.suuri viisas on puhunut. Joka yllättäen tuntee kaikki köyhät.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353385Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1302424Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 621147
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521100- 611011